Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Milan Talenter

Standard Milan Talenter

Kunne godt tænke mig at vi fik en oversigt over klubbens største talenter, og en diskussion om hvem af dem som er mest lovende.

Her er dem jeg kan komme i tanke om:

Donnarumma

Romagnoli

Calabria

Locatelli

Cutrone

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af GodkendMinKontoForhelvede Se meddelelser
    Kunne godt tænke mig at vi fik en oversigt over klubbens største talenter, og en diskussion om hvem af dem som er mest lovende.

Her er dem jeg kan komme i tanke om:

Donnarumma

Romagnoli

Calabria

Locatelli

Cutrone
    Hvordan vil du definere talent? Som er under 23 år gammel, egen avl eller hvordan? Bare for at få præmisserne på plads.

For ellers så glemmer du da i høj grad nytilkomne André Silva og Franck Kessie. Disse spillere er yngre end Romagnoli som kom til for 2 år siden. Andrea Conti ligeledes han er dog fyldt 23 år.

Kan herudover supplere med:

Ivan De Santis
    Gian Filippo Felicioli
    Giovanni Crociata
    Raoul Bellanova
    Alessandro Plizzari
    Sidst redigeret af st.rams : 27-07-2017 kl. 15:20

Standard

Af spillerne i første post vil jeg nu kun lægge Cutrone, og delvist Calabria, i definitionen talent. Nuvel, alle spillere har talent men resten er i mine øjne etablerede førsteholdsspillere. Deres kontrakt afspejler det også.

Midt i hele mercato-ræset har Mirabelli hentet Przemyslaw Bargiel, som også anses som et fint talent. Hurtig og teknisk dygtig midtbanespiller.

Standard

Jeg ville nok definere alle Milan spillere under 23 år med et stort potentiale, som værende klubbens talenter. Selv har jeg dog i særlig grad fidus til dem af egen avl og italiensk nationalitet.

Standard

Tænker at det er en diskussion vi tager i ungdomstråden, der netop handler om Milans talenter.

Der er også links til artikler om talentarbejdet, Milan Gold (udvalgte talenter klubben forventer sig meget af) og en diskussion om de største talenter - blandt andet dem der er på u-landshold mm.

Link til tråd: http://www.milantifosidanmark.dk/MTD...tore-Giovanile
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser