Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Spring ud i det!

Standard Spring ud i det!

Hej, kender i det man synes det hele er gået i stå, og man bare har lyst til at sige fuck det, jeg gør det sgu.
    Sidder med den følelse og har bare lyst til at gøre noget jeg ikke ville ha troet jeg ville gøre igår.

Derfor kunne det være fedt hvis i ville dele erfaringer i måske selv har haft eller kender nogle der har gjort noget som man ikke selv ville ha troet.
    Og det behøver ikke være den klassiske med rejse jorden rundt eller noget i den stil.

Jeg har selv haft i hovedet at melde mit til værne pligt (er 24 år) eller prøve at få arbejde på en boreplatform.
    Så vi kan også være i den kaliber.

Kom med jeres erfaring.

Standard

Har en gang imellem tænkt på at det var synd denne tråd aldrig rigtig fik nogle svar, men den kommer måske hurtigt ind og rammer nogle lidt personlige punkter.

Fandt du nogensinde hvad du søgte?

Det du nævnte, i sin tid, virkede mere karriere-minded og der har jeg desværre ikke taget de store chancer, tværtimod.
    Jeg fik engang accepteret en ansøgning, som oversætter for EA i Canada, men der tog jeg netop ikke springet.

Jeg sprang dog engang i middelhavet. Det ændrede mit liv.
    Men det er en anden historie.

Standard

Ja, sidste år fik jeg en depression i forbindelse med for meget arbejds pres. Så havde lidt en fornemmelse af jeg skulle ha en pause fra hverdagen, og prøve noget nyt. Valgte så i November sidste år at lukke mit maler firma og meldte min til værnepligt i beredskabsstyrelsen som jeg starter i til efteråret. Har været løn slave siden lukningen af firmaet og har fået det meget bedre, og arbejds presset er væk, da man kan holde 100% fri, når jeg har fri.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Ja, sidste år fik jeg en depression i forbindelse med for meget arbejds pres. Så havde lidt en fornemmelse af jeg skulle ha en pause fra hverdagen, og prøve noget nyt. Valgte så i November sidste år at lukke mit maler firma og meldte min til værnepligt i beredskabsstyrelsen som jeg starter i til efteråret. Har været løn slave siden lukningen af firmaet og har fået det meget bedre, og arbejds presset er væk, da man kan holde 100% fri, når jeg har fri.
    Sindet har nogle mørke kroge.
    Godt at høre du fandt ud af hvad depressionen skyldtes og fandt en løsning, der ikke sendte dig ud i tovene.

Så er det jo lige om lidt du skal ud i sølet. Har du tanker om at gøre karriere indenfor militæret eller er det bare for at få oplevelsen?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Sindet har nogle mørke kroge.
    Godt at høre du fandt ud af hvad depressionen skyldtes og fandt en løsning, der ikke sendte dig ud i tovene.

Så er det jo lige om lidt du skal ud i sølet. Har du tanker om at gøre karriere indenfor militæret eller er det bare for at få oplevelsen?
    Ja det altid godt at fange noget skidt i opløbet.

Beredskabsstyrelsen har med brand at gøre og man bliver uddannet som brændmand og det meget muligt at jeg kunne fortsætte inde i det spor efterfølgende.

Regler for meddelelser