Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 27

Emner: Serie A Manager

Standard Serie A Manager

Holdet.dk nægter åbenbrt at lave en Serie A udgave af deres spil. Jeg ville dog stadig gerne have lavet et hold. Nogle af jer, der kender en sidde der tilbyder det?
    Medlem nr. 2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    Holdet.dk nægter åbenbrt at lave en Serie A udgave af deres spil. Jeg ville dog stadig gerne have lavet et hold. Nogle af jer, der kender en sidde der tilbyder det?
    Jeg følger med. Har faktisk småkigget efter dette I et par år. Oplagt med en gruppe for os herinde hvis vi finder der.

Kan huske at Rodriguez udtalte at han ville vælge sig selv til fantasy manager hvis han kunne til de italienske medier - så må næsten findes?

Standard

https://www.fantasyseriea.com/en/sign-up

Der kommer et fantasy/manager spil herinde snart.

Det er Football-Italia.net der tidligere har linket til det, kan se det er et helt nyt site ift. de tidligere år. Så har ingen anelse om hvor godt det bliver.

Standard

Jeg er klar på en lille dyst derinde kunne være sjovt, hvis vi kunne samle en flok til at dyste

Standard

Jeg er også på, hvis alle holder sig til basic-brugeren og ikke køber sig til fordele

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Jeg er også på, hvis alle holder sig til basic-brugeren og ikke køber sig til fordele
    Det samme her.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Jeg er også med.

Standard

Jeg er også klar

Standard

Kan informere om at der nu er åbnet op for tilmelding til manager spillet.

Regler for meddelelser