Side 23 af 23 FørsteFørste ... 13212223
Viser resultater 221 til 223 af 223

Emner: Runde 3: Lazio - AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    At vi taber til Lazio er skidt.
    At vi taber med 4-1 er rigtig skidt.

Men der kun spillet 3 kampe.

Hvis vi skulle gå igennem uden at tabe, så det selvfølgelig en skuffelse for nogen, men hvad havde man regnet med? Hvis man troede vi ville være en velsmurt maskine så det en skuffelse, men hvad havde man regnet med?

Montella skal ikke fyres. Bonucci er ikke blevet dårligere. Og vi er ikke for dårlige til at spille om en top 4 placering.

Jeg har set kampen 2 gange nu, og man må sige det tydeligt at Lazio scorer på præcis de ting, et nyt hold frygter: de interne aftaler. Hvem dækker hvad/hvem når en støder op/går med frem. Lad os få det på plads og så hive sejre mod Udinese, SPAL og Sampdoria, og lad os få to gode kampe med point til følge mod Roma og Inter!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Præcis.
    Det faktum havde en anden formation næppe ændret på. Derfor er det også uhørt man begynder at sable holdet ned, efter 3 kampe. Har man forventet en super sæson, bliver man skuffet Big time, det er ikke realistisk med 11 nye spillere og slet ikke med et helt nyt forsvar. Jeg tror først vi får holdet rigtig at se hen mod jul, også må vi håbe vi ikke er sejlet agter ud til den tid.

AC MILAN !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Præcis.
    Det faktum havde en anden formation næppe ændret på. Derfor er det også uhørt man begynder at sable holdet ned, efter 3 kampe. Har man forventet en super sæson, bliver man skuffet Big time, det er ikke realistisk med 11 nye spillere og slet ikke med et helt nyt forsvar. Jeg tror først vi får holdet rigtig at se hen mod jul, også må vi håbe vi ikke er sejlet agter ud til den tid.

Folk der forventer vi kæmper med om CL pladserne, forventer jo netop en super sæson.
    Jeg forventer en svingene sæson, hvor vi skal have spillet et helt nyt hold sammen, og så må vi se om vi kan få en af de yderste EL pladser. Kan vi så holde holdet sammen, og supplere med et par stærke signings til næste sæson, så tror jeg vi er klar til at kæmpe med om top 4 placeringerne. Men kan ikke se den trup her, på nogenmåde true top 4 denne sæson.

Standard

Tror fordelen er vi har Europa League også at tænke på, så vi får spillet mange kampe. Træning er sikkert en ting, men det er kampe man uden tvivl lærer mest af både den gode og dårlige måde, som vi så senest.
    Skal Top 4 lykkes kræver det mange ting falder i hak, hvilket nu mange også inden sæsonen herinde har påpeget. Men formår vi at få det bedste ud af spillere som Calhanoglu, Suso, Jack, Kessie, Bonucci, Kalanic så er vi uden tvivl langt med fremme. Men når vi når til jul har vi uden tvivl et billede af hvad vi cirka kan forvente, selvom meget stadig kan ændrer sig det sidste halve år, hvilket vi jo både har set Milan og Inter smide næsten alt
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser