Side 1 af 9 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 81

Emner: Europa League: Austria Wien - Milan

Standard Europa League: Austria Wien - Milan

SKY expected lineup: (3-5-2) Donnarumma; Musacchio, Bonucci, Romagnoli; Abate, Kessie, Biglia, Bonaventura, Rodriguez; Kalinic, André Silva.

Kampen vises på Eurosport 2 kl. 19.00

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af st.rams Se meddelelser
    SKY expected lineup: (3-5-2) Donnarumma; Musacchio, Bonucci, Romagnoli; Abate, Kessie, Biglia, Bonaventura, Rodriguez; Kalinic, André Silva.

Kampen vises på Eurosport 2 kl. 19.00
    Glæder mig til at se hvordan vi klarer os med den opstilling. Jeg er vild med Cutrone - men han bør ikke vær en sikker starter hver gang. Her mener jeg Montella fejlede i kampen mod Lazio. Det er ufattelig vigtigt at vi snart får gang i Kalinic, og holder Silvas selvtillid oppe. Han scorede vist i en kval. kamp for Portugal under landholdspausen? Nå - vi vinder ikke kampen på papiret, selvom modstanderen ikke bør volde os problemer. Lad os komme i gang igen, så vi kan hive en sejr hjem i weekenden også.

Jeg tror vi vinder 3-0. To af Kalinic og en enkel af Silva.
    Milan, solo con te! Milan, sempre con te!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Glæder mig til at se hvordan vi klarer os med den opstilling. Jeg er vild med Cutrone - men han bør ikke vær en sikker starter hver gang. Her mener jeg Montella fejlede i kampen mod Lazio. Det er ufattelig vigtigt at vi snart får gang i Kalinic, og holder Silvas selvtillid oppe. Han scorede vist i en kval. kamp for Portugal under landholdspausen? Nå - vi vinder ikke kampen på papiret, selvom modstanderen ikke bør volde os problemer. Lad os komme i gang igen, så vi kan hive en sejr hjem i weekenden også.

Jeg tror vi vinder 3-0. To af Kalinic og en enkel af Silva.
    3-0 ude i et nyt system. Det er optimistisk

Jeg tror ikke det går ligeså nemt desværre.

Mit bud er 1-1.

Standard

Suk, nu er RR så pludselig ikke udtaget til kampen imorgen, man undrer sig sgu over hvad Montella har gang i.........

"Rodriguez and Borini have seemingly been omitted on technical grounds, while Conti is still recovering from an ankle injury."

http://www.football-italia.net/10981...austria-vienna

Standard

Spændende opstilling :-)

Tror dog at klubben har fået et lille wake-up call med weekendens afklapsning. Så tror på en mere målrettet og fokuseret hold.
    Jeg gætter på en 2-1 sejr.

Silva og Jack.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Spændende opstilling, forventer en rodet kamp, hvor der kommer chancer i begge ender. 3-2 tror jeg vi vinder, med 2xsuso og 1 af jack

Standard

Udover over at vi skal vinden aftens kamp.
    Så bliver det også spændende at de hvordan vi kommer til at stå defensivt! Hænger vi sammen i kæderne, står vi kompakt, balancen m.m
    Tror vi fleste er enig om at skal vi bruge vores bedste spillere på en gang - skal vi over i en 3 mandsforsvar kæde.
    Om vi så offensivt kommer til at spille med 2 angribere eller kun med en - måden tiden vise.
    Tror vi vinder sikkert i aften, dejligt kampen bliver vist på tv
    God kamp til alle

Standard

En sejr i aften ved jeg ikke helt om jeg tror på efter de seneste præstationer, da vi selv imod Cagliari var langt fra overbevisende. Europa er noget andet, så der vil sikkert også vente noget nervøsitet, men som Montella siger, så håber han på en reaktion efter seneste nederlag. Og jeg forventer da også et eller andet, men tror ikke det bliver noget walkover af nogen art.

Mit bud er 1-1
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nu har vi ikke været så overbevisende i ligaen, men jeg forventer stadig at vi burde kun slå Wien, og slå dem overbevisende.
    0-3 (Silva, Kalinic, Kalinic)

Håber inderligt at Hakan kommer igang.
    https://www.football-italia.net/1098...alhanoglu-role
    Medlem nr 167

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af st.rams Se meddelelser
    3-0 ude i et nyt system. Det er optimistisk

Jeg tror ikke det går ligeså nemt desværre.

Mit bud er 1-1.
    Ja mere skal vi nok ikke forvente. Kunne dog være rart med tre point.
    En ting undrer mig dog. Vores angreb består fuldstændig af samme typer. Hvorfor prøver man ikke med Suso og Silva.
    Sempre a Milan!

Regler for meddelelser