Side 1 af 8 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 75

Emner: Serie A: Benevento-Milan

Standard Serie A: Benevento-Milan

I morgen formiddag kl. 1230, spiller vi ude mod Benevento. Nok den "nemmeste" start Gattuso kan få.

Ud fra hvad jeg kan se, så viser Kanal 9 kampen i morgen https://www.bold.dk/tv/

Det meldes at vi starter ud med en 3-4-3 formation https://www.football-italia.net/1136...es-milan-3-4-3

Men bevares, hvis Kalinic starter inde og han igen ikke finder nettet, så man vel indse at han ikke skal starte længere. Nå, lad os håbe på en god kamp og vigtigere endnu, 3points til kontoen
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Allerede fra første moment med Gattuso ved roret, sidder jeg og kryber tæer. Hans motivationstale til holdet havde bestået af at fortælle dem at kampen mod Benevento (som stadig ikke har fået et point i Serie A) var ligesom en Champions League-finale...

That aside. Jeg kan næsten ikke blive begejstret over Serie A resten af denne sæson. At Gattuso skulle tage over sugede alle min energi ud. Man kan håber vi bliver ved at præstere Europa League.

Ikke desto mindre skal en kamp mod Benevento give 3 point.

Forza Milan

Standard

Imod Benevento kunne jeg også være træner. Kan vi ikke slå dem om vi så stiller med 8-1-1 formation så er det spillerne på banen det er galt med og ikke træneren.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

At man har tabt lysten en smule, kan jeg forstå, men er jeg ikke enig i.

Gattuso er ikke noget taktisk geni. Enig. Men hvis han blot har en klar idé om hvad han vil, kan det række enormt langt! Så vil spillere som Bonucci, Biglia osv. kunne twiste idéerne så de lykkes. Det set mange gange.

Lad os håbe vi ser et hold der yder Gattuso respekt, og kæmper røven ud af bukserne ud fra et fast koncept. Så jeg ikke så bange for at vi lykkes.

Hvis vi kan få skabt en defensiv organisation der står solidt sammen, og ellers få Suso og Bonaventura på bolden i offensiven, så vi kommet langt!

Det mere presset på den eneangriber vi spiller med, jeg ser kan være problematisk, da målene skal komme primært herfra, og det har Kalinic ikke vist. Lad os nu få Silva at se i Serie A!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Suk, hvorfor dog starte med en tung og langsom Montolivo i en kamp som denne...... og Kalinic????

Nå, vi må vel håbe Silva og Cutrone kan komme ind og redde os i anden halvleg.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Suk, hvorfor dog starte med en tung og langsom Montolivo i en kamp som denne...... og Kalinic????

Nå, vi må vel håbe Silva og Cutrone kan komme ind og redde os i anden halvleg.
    Jeg synes nu godt, at Montolivo kan forsvares hvis han starter inde. Personligt synes jeg, at han har spillet hæderligt i de seneste to serie A kampe.

Kalinic burde derimod være langt fra startopstillingen med sin helt og aldeles skrækkelige kamp mod Torino!
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Man sidder ind imellen med en følelse af at træneren ikke selv får lov til at vælge sit hold og opstillingen. Hvorfor stille med Kalinic og endnu engang tre i forsvaret.
    Bevares, denne kamp vinder vi nu nok, men der er noget der lugter.
    Silvio blandede sig tit, men gør den nye ledelse ikke også det?
    Sempre a Milan!

Standard

Monty har gjort det godt. Er længe siden, jeg har set ham spille som han har gjort de sidste par kampe, håber han forsætter med det. Han har bestemt fortjent den start plads.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Til folk med Mobdro app'en så er kampen på "Bein Sport Espana"

Standard

Han må være god til træning ham Kalinic siden han starter inde hver gang. Selv modstanderen prøver at få ham til at score uden held.

Regler for meddelelser