Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 17

Emner: Viaplay - AppleTV

Standard Viaplay - AppleTV

Hejsa. Jeg overvejer at sige mit kabeltv op, for i stedet at skifte til Viaplay Sport, og kunne se alle Milan kampe. Har haft viaplay sport på mit smarttv før, men billedet var MEGET rodet. Nogle der har erfaringer med, at se viaplay sport via apple tv, eller andre ting i samme bås, hvor billedet står lidt mere roligt?

Standard

Eurosport player er den eneste tjeneste, hvor du kan se næsten alle Milankampe.

Ang. Viaplay så vil jeg anbefale at købe en chromecast ultra, da den kan indstilles til at køre 50hz, så man får langt bedre flydende billede. Synes ellers Viaplay kan være noget hakkende ved hurtige bevægelser.
    Medlem nr. 2

Standard

Har viaplay ikke rettigheder til alle serie a kampe?

Men tak for tippet med chromecast ultra.

Standard

Jo Serie A har både Viaplay og Eurosport Player, men Eurosport player har også Europa League, og så koster det kun det halve af Viaplay
    Medlem nr. 2

Standard

Enig med Egholm. Har begge to omend jeg altid ser på Viaplay hvis begge to viser kampene. Den virker klart bedst herhjemme.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Enig med Egholm. Har begge to omend jeg altid ser på Viaplay hvis begge to viser kampene. Den virker klart bedst herhjemme.
    Og hvilken enhed ser du det på?

Standard

Det mente jeg nok også. Min kæreste vil dog gerne have viaplay, hvis vi skal droppe vores flow tv, og synes det bliver lidt dyrt med begge tjenester 🙂

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af prince-boateng Se meddelelser
    Og hvilken enhed ser du det på?
    Har Viaplay som app på tv. Ellers iphone, ipad og også på bærbar. Bruger også chrome cast til Eurosport Player. Fungerer super.

Standard

Når i siger Eurosport Player, mener i så dplay? For der også kampe fra eurosport.
    Men generelt kan det godt svare sig opsige tv pakker, Viaplay, Dplay og tv2 play koster sammenlagt 557 kr. pr. mrd.
    Hvis man så er 3/4 om dele det er der en del at spare ift. den store tv pakke fra yousee der koster over 500 kr.

Standard

Det skal være samme hustand enhederne befinder sig i. Viaplay er så vidt jeg ved max 5 enheder. De er i dagens verden hurtig brugt

Regler for meddelelser