Side 11 af 93 FørsteFørste ... 9101112132161 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Så har man forlænget Gattusos kontrakt frem til 2021. Mon ikke det bliver endnu en klublegende, som man ødelægger forholdet til

Standard

Jo, ser det som tåbelig sats. Hvorfor ikke afvente de sidste kampe af sæsonen og se hvad vi vil. Det ville vel være meget fair at sige til Gattuso man overvejer forlængelse, men lige vil se resultaterne de resterende kampe I år.
    Jeg tvivler meget på han er manden der kommer til at være en træner I 4 år I klubben. Jeg vil måske næsten påstå at han kan være fortid inden December, hvis det går som det plejer I Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jo, ser det som tåbelig sats. Hvorfor ikke afvente de sidste kampe af sæsonen og se hvad vi vil. Det ville vel være meget fair at sige til Gattuso man overvejer forlængelse, men lige vil se resultaterne de resterende kampe I år.
    Jeg tvivler meget på han er manden der kommer til at være en træner I 4 år I klubben. Jeg vil måske næsten påstå at han kan være fortid inden December, hvis det går som det plejer I Milan
    Jeg forstår det heller ikke. Ville Gattuso gå i vrede, hvis man holdte igen eller gav ham til slutningen af næste år? Næppe.

Forhastet som altid og det sker netop når vi virker usikre. Svært at forstå.

Standard

Man kan undre sig over, at klubben ikke lære af sine fejl, for det er tilsyneladende ikke tilfældet

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af vvxzubeerhansenxx Se meddelelser
    Er det 100% sikkert at vi får en straf? Og hvis ja, hvilken størrelse tror du vi snakker om?
    I og med vi ikke kunne indgå en frivillig aftale kommer vi til at skulle lave en settlement agreement med FFP senere på måneden. Og selvom settlement agreement lyder meget samarbejdende, så er det egentlig bare UEFA der dikterer hvilke straffe og mål Milan skal have de næste tre år, hvor klubben vil være under 'administation' fra UEFA.

Dem vi pt. kan sammenligne os med er Inter, der i 2015 fik sin straf. Her var der tale om
    - En bøde på 20 mio euro. 6 af dem skulle betales med det samme og resten skulle betales hvis ikke man overholdt de finansielle mål. Beløbet bliver fratrukket udbetaling af præmie og tv-penge fra UEFA turneringer.
    - Et lavere antal spillere til registrering i UEFAs turneringer. 21 i stedet for 25 spillere og uden mulighed for at have nyindkøb med i truppen. Inter kunne ikke registrere Gabigol, Joao Mario, Kondogbia og Jovetic.
    -Finansielle mål der skal nås heriblandt et under skud i år 1 på max 30 mio euro og et regnskab der går i 0 i år 2. Især denne er noget vi kommer til at mærke på transferdelen, da ledelsen ikke kan formå at skabe øgede sponsorindtægter og dermed er nødt til at finde pengene på spillersalg.

Hvis man så undervejs ikke overholder de her regler, så strammer FFP så grebet yderligere, og kan fx. sætte hårdere finansielle mål for klubben.

Standard

Jeg troede at UEFA som regel var mere "lempelige" ved klubovertagelser, for at give klubben en chance for at få et fast fundament?
    Zorro per sempre!

Standard

Suso rygtes til Napoli, som erstatning skulle vi kigge imod Berardi, en spiller jeg gerne ser i klubben, og hans værdi må være faldet en slat, efter en knapt så imponerende sæson.
    Derudover sættes vi igen i forbindelse med Ki Sung-Yueng, en spiller jeg kun har set et par gange, og der har han virkelig været ringe, men har også kun set swansea kampe, når de har spillet imod City, og mener det var united. I kampen imod city var han vel banens dårligste. Men et elendigt vurderingsgrundlag, Men umiddelbart ikke en spiller jeg kan se hvad vi skal bruge til, vi har i forvejen en flok aldrende spillere til den rolle, i både Biglia og Monty.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Suso rygtes til Napoli, som erstatning skulle vi kigge imod Berardi, en spiller jeg gerne ser i klubben, og hans værdi må være faldet en slat, efter en knapt så imponerende sæson.
    Derudover sættes vi igen i forbindelse med Ki Sung-Yueng, en spiller jeg kun har set et par gange, og der har han virkelig været ringe, men har også kun set swansea kampe, når de har spillet imod City, og mener det var united. I kampen imod city var han vel banens dårligste. Men et elendigt vurderingsgrundlag, Men umiddelbart ikke en spiller jeg kan se hvad vi skal bruge til, vi har i forvejen en flok aldrende spillere til den rolle, i både Biglia og Monty.
    Nej tak til berradi som erstatning for Suso. Mener Suso bidrager med meget mere.

Standard

Er Berardi efterhånden ikke mere kendt for skader end gode kampe ?. Engang var en et hot navn, men gassen er gået noget af ballonen. Bevares, vi kan da sikkert bruge ham i forhold til var vi ellers har af wings, men han bliver næppe billig
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi nærmer os snart sommeren og rygtemøllen begynder endnu engang at gøre sig klar.
    Vi har alle vores ideer om, hvad der mangler på holdet og hvilken kvalitet spillere klubben bør hente, men tingene er ofte lettere sagt, end gjort.

En venstrekant virker som den mest åbenlyse mangel, hvis vi vil fortsætte med wings næste år.
    Derudover kunne vi godt bruge en venstreback, en kreatør og i mine øjne, en ventrebenet midtbanespiller.

Men hvornår ved man om en spiller har verdenklasse niveau eller potentialet til at nå det?

Hvis klubben vil tilbage til højeste plan, handler det om at vinde altid og alting.
    Det ville være godt at hente nogle spillere, der har erfaring med den mentalitet, men det er svært at forestille sig hvem vi kunne tiltrække fra den hylde.

Hvis kravet er, at spilleren skal have vundet mesterskabet i en top-4 liga eller CL indenfor de seneste 7-8 år, bliver feltet pludselig snævert.
    Træk derefter dem fra, som bare er/var marginalspillere, er for dyre eller ikke har interesse i et skifte til Milan, og så er der meget få tilbage.
    Det ville stort set være overskudsspillere fra R. Madrid, Barcelona, M. United, M. City, Chelsea og Bayern.

Fra den hylde, vil mit bedste bud være at lokke Ribery med en fed kontrakt, selvom han er 35. Det er ikke optimalt og jeg tvivler på at han er motiveret til sådan et skifte. Han har dog et væld af erfaring og titler.

Så kan man udvide til de spillere, som 'bare' har spillet med i toppen af en stærk liga i et par sæsoner. Nogle landskampe og EL eller andre cup pokaler hjælper selvfølgelig også. Udvalget af spillere er noget større her, men det er stadig usikkert om vi kan tiltrække spillere, der jævnligt deltager i CL og prisen er stadig en faktor.

Fabra og Pavon fra Boca virker interessante synes jeg. Fabra er en eksplosiv offensiv back og Pavon har en del assist og kan spille både højre og venstre kant.
    Måske Banega fra Sevilla, som en outsider til midten. Han var ikke den store succes i Inter, men har ikke desto mindre en spansk cup, 2 EL titler, en Copa Libertadores titel og et U-20 VM på cv'et.

Så kommer hele puljen af spillere, som ikke rigtig har de store præstationer under bæltet, men som man alligevel ser noget potentiale i.

I Marseille har Thauvin, med 16 mål og 10 assists, en rigtig god sæson og hvis man er til offensive backs, er der her en video med Masuaku fra West Ham og hans præstation mod Tottenham.

Hvad mener i?
    Hvad er de vigtigste positioner at forstærke os på og hvem mener i at vi burde sigte efter?
    Kan i spotte nogle fra den øverste hylde?
    Tror i det lykkes at hente et stort navn?
    Sidst redigeret af Orson : 09-04-2018 kl. 22:42

Regler for meddelelser