Side 2 af 93 FørsteFørste 12341252 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    http://www.goal.com/en/news/jackson-...v1iqhbn2n8h3lo

Ham her er fri agent - byt ud med Kalinic

Vildt nok at én af Europas tidligere mest søgte angribere (da han var hos Porto) sådan er gået helt i stå.
    Bør vel overvejes?
    Jeg kunne sagtens se for mig at det handler om manglende motivation i Kina, frem for en reel nedgang. Han er dog blevet 31 år i mellemtiden, men hvis vi slipper Silva (ikke helt urealistisk?), så kunne man måske være en chance for en 1-årig kontrakt - hvis man er ok med at det ikke hedder cirka 12 mio euro årligt længere...

Standard

Vi har nok ikke brug for flere lottokuponer i angrebet og jeg tror nu Kalinic bliver svær at sælge til en fornuftig pris. Det samme med Silva, men det er nok Kalinic han i givet fald skulle erstatte, da han er mest løntung og samme type.

Anyways bliver jeg ved med at se, Reina nævnt som Storaris afløser til sommer på en fri transfer. Det vil være meget mærkeligt for mig. Medmindre ledelsen viser rettidig omhu og henter ham allerede nu, som back up for Donnarumma, hvis vi tvinges til at sælge ham. Men han er en ekstrem dyr herre at have på bænken.

Rygterne omkring Strinic er også taget til. Jeg er stor fortaler for at finde et bedre alternativ til backen end Rodrigues. Især en back der kan noget mere offensivt og virkelig løbe til baglinjen og komme med noget speed. Jeg tror bare ikke Strinic er løsningen. På den anden side, så er pengene naturligvis små og en fri transfer er jo vilkåret. Så har vi dog to middelmådige backs, hvor man kan håbe en af dem kan overpræstere. For der mangler niveau på den back. Især offensivt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Vi har nok ikke brug for flere lottokuponer i angrebet og jeg tror nu Kalinic bliver svær at sælge til en fornuftig pris. Det samme med Silva, men det er nok Kalinic han i givet fald skulle erstatte, da han er mest løntung og samme type.

Anyways bliver jeg ved med at se, Reina nævnt som Storaris afløser til sommer på en fri transfer. Det vil være meget mærkeligt for mig. Medmindre ledelsen viser rettidig omhu og henter ham allerede nu, som back up for Donnarumma, hvis vi tvinges til at sælge ham. Men han er en ekstrem dyr herre at have på bænken.

Rygterne omkring Strinic er også taget til. Jeg er stor fortaler for at finde et bedre alternativ til backen end Rodrigues. Især en back der kan noget mere offensivt og virkelig løbe til baglinjen og komme med noget speed. Jeg tror bare ikke Strinic er løsningen. På den anden side, så er pengene naturligvis små og en fri transfer er jo vilkåret. Så har vi dog to middelmådige backs, hvor man kan håbe en af dem kan overpræstere. For der mangler niveau på den back. Især offensivt.
    Jeg helt enig i at Reina, virker som en mærkelig handel, hvis Donnarumma forbliver i klubben. Jeg håber virkelig ikke Donnarumma sælges, da jeg håber vi ser flere og flere egne udviklede talenter på førsteholdet. Det giver DNA og stabilitet til et hold, at være bygget op om de spillere.

Omkring Rodriguez er jeg enig i at vi skal se noget mere fra ham. For ofte stopper han op fremfor at blæse afsted i sine overlap eller fremryk - lad os håbe det er noget han bygger på sit spil. Med en alder på 25, kunne han godt være en fin løsning på backen i flere år frem. Men enig i at vi skal se ham skabe noget fra backen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Tja - ser ikke nogen grund til vi ikke kan sælge begge. Vi bør få en ordentlig røvfuld penge. Donnarumma vil sikkert være ham vi kommer til at savne mest, da han endnu er ung. Jack kæmper meget med skader og tvivler på han kan holde mange sæsoner endnu på top niveau.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ville ikke gøre mig noget, hvis begge ryger til sommer, Jack er fejlplaceret som cm, så hellere få en naturlig CM ind der. Donnarumma har været svingende i hans præstationer, og slet ikke den gigantiske hyre værd.
    Fordelen er så, at vi stort set er fri fra Raiola, og hans klienter.

Håber ikke vi ender med at hente endnu en afdanket spiller som Reina, der intet har at tilbyde, Så hellere smide den minimale tid, en 3.keeper får, efter en ungdomsspiller.
    Har ikke set ret mange rygter om hvad vi ellers kigger på, udover Strinic hvor man igen blot roder i skraldet i de andre klubber, for at finde noget gratis kvantitet.

Jeg håber lidt på en udrensning, blandt de spillere der har floppet. Her tænkes der mest på Silva, Kalinic og Mussachio, de er alle alt for dyre reserver.
    Egentlig håber jeg også på at Calhanoglu ryger igen, Ikke fordi jeg vil betegne ham som et decideret flop, men offensivt kommer der bare ikke nok fra ham, og han virker fejlplaceret som kant. især den manglende fart er tydelig.

Ny - Cutrone/Ny - Suso

Ny - Biglia - Kessie

RR - Romagnoli - Bonucci - Calabria/conti

Ny

Der er en del pladser der har store mangler på, hentes der kvalitet til dem, så bør det være muligt at kæmpe seriøst med om CL pladserne i næste sæson. Desværre får jeg næppe min vilje. Især da mange af de nye er forgyldte med guld kontrakter, og blev indkøbt til vanvids priser, som gør at de er svære at afsætte.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Tja - ser ikke nogen grund til vi ikke kan sælge begge. Vi bør få en ordentlig røvfuld penge. Donnarumma vil sikkert være ham vi kommer til at savne mest, da han endnu er ung. Jack kæmper meget med skader og tvivler på han kan holde mange sæsoner endnu på top niveau.
    Jack har da kæmpe andel i at vi er kommet på ret køl igen, han er ved at udvikle sig til en fantastisk midtbanespiller. Personligt mener jeg en målmand er lettere at erstatte.

Ang RR, så er jeg uenig. Han er ikke en perfekt back, men man skal stadig huske det er hans første sæson i Italien. Senest mod Roma, var jeg meget imponeret over ham defensivt. Offensivt syntes jeg tit han kommer i overlaps hvor han ikke bliver spillet, hans teknik er helt klart hans force. Alt i alt syntes jeg han har efterladt et godt indtryk.
    Antonelli skal derimod være fortid til sommer, så en backup skal vi nok ud at hente.
    Forventer stadig at Conti på sigt bliver vores faste højre back, hvilket gør at Calabria nok kommer til at spille en del venstreback.

Derfor ser jeg ingen grund til at hente andet end en backup til venstrebacken

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Ville ønske at klubben fremadrettet ville holde sig fra Raiolas klienter. Han skaber simpelthen for meget kaos omkring sine spillere. Vi har heldigvis ikke så mange spillere med ham som agent, som vi havde tidligere da Balotelli, Salamon, og Niang var på lønningslisten. Men han har stadig Abate, Donna, Bonaventura, Mastour, Gabbia og La Ferrara som klienter. Af dem er det selvfølgelig kun Donna og Bonaventura som han en rolle i forhold til start 11'eren. Men hans tilstedeværelse i klubben og konstante uroskabende tilgang til forhandlinger osv er belastende.

Spillerne har selvfølgelig også selv et ansvar der, og man kan ikke bebrejde dem for, at vælge en agent der bare skaffer mere i lønposen end alle andre. Men så må man som Donnarumma også forstå, at det koster den anden vej, når man giver sin agent fritspil til at skaffe en bedre kontrakt for alt i verden. Jeg ser rigtig gerne Donnarumma blive i klubben, men jeg har slet ikke samme følelser for ham, som jeg havde inden i sommers.

Bonaventura kan niveaumæssigt nok godt erstattes, men han har leveret de seneste år. Og er en spiller som brænder for at spille i klubben, og det er en attitude som giver plus point i min bog, og den type vi har brug for. I stedet for alle de lejesvende som har båret vores trøje de senere år. Ham vil jeg helt bestemt savne.

Standard

RR ser jeg nu som en af de bedste backs vi har haft i rigtig mange år. Han er sikker lidt stor i bevægelserne og kvaliteten af indlæg er også dalet lidt i den seneste periode, men det skal nu nok komme igen. Men kræver så igen vi har nogle folk inde i feltet.

Tror ikke lige vi skal igang med Samme nummer Som Sidste sommer. Der fik vi ihverfald vidst den med store udrensninger ikke er vejen frem. Måske 1-2 bærende spillere ind og Så ellers forsøge at holde fast på start elleveren

Egentlig en skam vi solgte Kucka. Kunne være fint at have som alternativ til Kessie

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Ville ikke gøre mig noget, hvis begge ryger til sommer, Jack er fejlplaceret som cm, så hellere få en naturlig CM ind der. Donnarumma har været svingende i hans præstationer, og slet ikke den gigantiske hyre værd.
    Fordelen er så, at vi stort set er fri fra Raiola, og hans klienter.

Håber ikke vi ender med at hente endnu en afdanket spiller som Reina, der intet har at tilbyde, Så hellere smide den minimale tid, en 3.keeper får, efter en ungdomsspiller.
    Har ikke set ret mange rygter om hvad vi ellers kigger på, udover Strinic hvor man igen blot roder i skraldet i de andre klubber, for at finde noget gratis kvantitet.

Jeg håber lidt på en udrensning, blandt de spillere der har floppet. Her tænkes der mest på Silva, Kalinic og Mussachio, de er alle alt for dyre reserver.
    Egentlig håber jeg også på at Calhanoglu ryger igen, Ikke fordi jeg vil betegne ham som et decideret flop, men offensivt kommer der bare ikke nok fra ham, og han virker fejlplaceret som kant. især den manglende fart er tydelig.

Ny - Cutrone/Ny - Suso

Ny - Biglia - Kessie

RR - Romagnoli - Bonucci - Calabria/conti

Ny

Der er en del pladser der har store mangler på, hentes der kvalitet til dem, så bør det være muligt at kæmpe seriøst med om CL pladserne i næste sæson. Desværre får jeg næppe min vilje. Især da mange af de nye er forgyldte med guld kontrakter, og blev indkøbt til vanvids priser, som gør at de er svære at afsætte.
    Så 4 nye spillere, der skal være topklasse, på pladser hvor, vi pt har spillere der bliver rost stort af alle efter Gattuso har taget over?

Vil bestemt ikke foretrække at vi laver en så stor udskiftning..

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Jack har da kæmpe andel i at vi er kommet på ret køl igen, han er ved at udvikle sig til en fantastisk midtbanespiller. Personligt mener jeg en målmand er lettere at erstatte.

Ang RR, så er jeg uenig. Han er ikke en perfekt back, men man skal stadig huske det er hans første sæson i Italien. Senest mod Roma, var jeg meget imponeret over ham defensivt. Offensivt syntes jeg tit han kommer i overlaps hvor han ikke bliver spillet, hans teknik er helt klart hans force. Alt i alt syntes jeg han har efterladt et godt indtryk.
    Antonelli skal derimod være fortid til sommer, så en backup skal vi nok ud at hente.
    Forventer stadig at Conti på sigt bliver vores faste højre back, hvilket gør at Calabria nok kommer til at spille en del venstreback.

Derfor ser jeg ingen grund til at hente andet end en backup til venstrebacken
    Men at hente en back up, er der vel ikke brug for, når vi har RR, Calabria og evt en ungdomsspiller?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser