Side 3 af 93 FørsteFørste 123451353 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Så 4 nye spillere, der skal være topklasse, på pladser hvor, vi pt har spillere der bliver rost stort af alle efter Gattuso har taget over?

Vil bestemt ikke foretrække at vi laver en så stor udskiftning..
    Cutrone er jeg selv begejstret for, men er han på sigt nok til at agere 1.angriber for os ? Er ikke sikker, derfor jeg har skrevet Cutrone/ny.
    Calhanoglu syntes jeg, at jeg begrunder fint ?
    Jack er en af mine favoritspillere i truppen, han er dog ret ligegyldig som CM, og vil man ikke bruge ham som kant, så ser jeg hellere man finder en mere naturlig CM. Bonus ved det, er at man kommer tættere på at komme af med Raiola på den måde.
    Donnarumma skal bare videre, vil ikke udtale mig ret meget mere om ham.
    Sidst redigeret af Xainz : 03-03-2018 kl. 13:27

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Cutrone er jeg selv begejstret for, men er han på sigt nok til at agere 1.angriber for os ? Er ikke sikker, derfor jeg har skrevet Cutrone/ny.
    Jack er en af mine favoritspillere i truppen, han er dog ret ligegyldig som CM, og vil man ikke bruge ham som kant, så ser jeg hellere man finder en mere naturlig CM. Bonus ved det, er at man kommer tættere på at komme af med Raiola på den måde.
    Det blot en stor udskiftning i mine øjne.. og ikke det vi bør foretage, efter sidste års Bonanza-vindue.

Vil hellere samle midlerne, og købe én dygtig spiller, fremfor flere halv gode.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Jeg er slet ikke enig med dig ang. Bonaventura. Han er virkelig begyndt at spille stærkt på positionen, og hans nyudviklet evne med sene løb i feltet er jo fantastisk. Han er ikke lige så flashy som på kanten, men han bidrager med så meget mere centralt i banen. Et supplement/anden type til Hakan vil dog være fint.

Standard

Tror bestemt ikke at klubben regner med at de skal ud at hente en masse nye spillere. Tværtimod tror jeg roligt vi kan forvente en del afgange, især pga vores økonomi og FFP. Endvidere har vi en del marginal spillere som hæver en alt for høj løn og som kun har et år tilbage af deres kontrakt, dem skal vi selvfølgelig hurtigst af med...

Vores trup har en del salgsemner, men også nogle mangler. Jeg tænker en kantspiller der kan dække begge sider og har masser af fart, er et must.
    Spillere som Donnarumma, Jack, Musacchio, Suso, Kalinic eller Silva - tænker jeg umildbart alle er spillere der er i spil til at blive solgt, nogle af dem fordi vi kan lave en god profit på dem, andre fordi de har floppet gevaldigt. Jack nævner jeg, fordi han så vidt jeg husker kun har en kontrakt til 2019, derfor skal vi have forlænget med ham til sommer.
    Endvidere har vi spillere som, Antonelli, Abate, Gomez, Monty, der alle hæver en god slat penge - men bidrager med meget lidt. Tilsidst har vi spillere på udlån der kommer tilbage, som også skal sælges.

Standard

Bonaventura har udløb i 2020. Men medmindre man ser ham som en løsning 4-5 år frem og fast mand, så er det nok dette vindue man skal sælge ham. 29 år når næste sæson starter og to år tilbage, så er det nok sidste chance for at få en god sjat for ham.

Ellers er jeg enig i, at man kan finde mange lønkroner, der ikke er brugt særligt godt. Og en del dødvægt. Først og fremmest skal man jo have afsat Bacca og Berto. Dernæst skal man jo nok også indse, at man skal lave en FFP transfer. Det vil sige en der kan give en indtægt, der gør vi imødekommer kravene fra FFP. Den kan komme fra mange fronter. Silva og Hakan med en værdi på baggrund af talent. Den tunge ende med Bonucci, Donna, Kessie, Suso og Roma. Og så er der en mellempulje med spillere som Kalinic, Musacchio, Jack, Biglia, Rodrigues. Sidstnævnte gruppe skal der dog nok sælges to af for at pengene er store nok.

Dertil kommer så bare en generel oprydning med Gomez, Abate, Antonelli, Mauri, Zapata, Vergara. De giver dog ikke noget til FFP men evt. sparede lønkroner.

Standard

Ok, fint at Jack har kontrakt til 2020

Umildbart tænker jeg det vil være billigere og lettere at erstatte Donnarumma, end fx Jack og Suso.

Nu må vi se hvad der sker og hvilken placering vi får i ligaen...

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Ok, fint at Jack har kontrakt til 2020

Umildbart tænker jeg det vil være billigere og lettere at erstatte Donnarumma, end fx Jack og Suso.

Nu må vi se hvad der sker og hvilken placering vi får i ligaen...
    Helt enig. Alt skriger på Donna er det åbentlyse salgsemne. Der er kæmpe hype omkring hans potentiale og talent. Hans værdi i regnskabet er stort set 0 hvilket betyder, at den værdi vi får for ham er fortjeneste. Vi kan finde en billig erstatning i fx. Reina (som på nuværende tidspunkt også er bedre og fast mand på et bedre hold. på fri transfer til en løn på 2 mio euro som der meldes om. Vi kan spare en kæmpe løn på op mod 12 mio euro.

Så er der naturligvis det emotionelle aspekt i det om, at han er Milan produkt og egen avl osv. Men med al den ballade Gigio og Mino Raiola har skabt sammen så har de jo egentlig gjort det relativt nemt for Fassone at stå med en argumentationsrække når et salg kommer. Man kan bebrejde UEFA/FFP og man kan bebrejde Raiola.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Helt enig. Alt skriger på Donna er det åbentlyse salgsemne. Der er kæmpe hype omkring hans potentiale og talent. Hans værdi i regnskabet er stort set 0 hvilket betyder, at den værdi vi får for ham er fortjeneste. Vi kan finde en billig erstatning i fx. Reina (som på nuværende tidspunkt også er bedre og fast mand på et bedre hold. på fri transfer til en løn på 2 mio euro som der meldes om. Vi kan spare en kæmpe løn på op mod 12 mio euro.

Så er der naturligvis det emotionelle aspekt i det om, at han er Milan produkt og egen avl osv. Men med al den ballade Gigio og Mino Raiola har skabt sammen så har de jo egentlig gjort det relativt nemt for Fassone at stå med en argumentationsrække når et salg kommer. Man kan bebrejde UEFA/FFP og man kan bebrejde Raiola.
    Måske en Alphonse Aréola kunne være interessant at sende den anden vej, såfremt Donna ryger til PSG. Jeg tror det er meget få klubber hvor Donna er interessant, og der er interesse den anden vej. En af dem er PSG. Hvor skulle han ellers ryge hen? De engelske og spanske klubber virker ikke realistiske, og så er der vel kun Juventus og PSG tilbage.

Samtidig så er Alphonse Aréola en rigtig god målmand, han har udløb i 2019, og markant billigere i løn. Kevin Trapp som også er i PSG. Han meldes dog på vej til Dortmund.

Synes sgu Reina er en so so løsning. Hans sæson har jo på ingen måde været bedre end Donna, og har de seneste sæsoner vist en nedadgående kurvene.

Standard

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ker-tidligere/

Ved ikke om det er den helt rigtige tråd at poste i, men vi følger åbenbart trop med England og forkorter vores transfervindue med ca. 12 dage. Dagen inden første Serie A kamp afvikles i sæsonen!
    Samtidig med at vintertransfervinduet også lukker tidligere, nemlig den 19 December.

Selv synes jeg det lyder meget spændende, da det tvinger klubberne til at være noget hurtigere ude.

Hvad synes i?
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Syntes det er fint. Handlerne sker typisk i start og slutning af vinduet og alt tiden ind imellem afventer både klubben og spillere på om der skulle ske et eller andet, så ren tidsspilde.
    Aviserne vil dog nok være kede af det, da deres sensations historier om transfer så bliver i en kortere periode.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser