Side 51 af 93 FørsteFørste ... 41495051525361 ... SidsteSidste
Viser resultater 501 til 510 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Bernard må være en drømme signing I min verden - snart bedre end både Caldara og Higuaín. Gratis og at han så tilmed "kun" skal have 3,5 millioner euro I løn er billig, hvis vi så bare får ryddet op I de øvrige spillere vi har, så er de 3,5 millioner euro I løn let dækket. De kvaliteter han har er rigtig gode for vores spil. Hurtig, dribblestærk og både assist og målscore og fantastisk sparketeknik med højre foden.

Så Caldara, Higuaín, Bernard er ikke dårligt I min verden. Vi mangler sikkert stadig en profil på midtbanen men bliver svært at finde. Top 4 har vi uanset her og nu ikke økonomi til at købe os til. Dermed ikke sagt det er umuligt, men alt skal flaske sig og gå op I en højere enhed ligesom det lykkedes for Inter sidste sæson, der vel som sådan ikke havde mandskab til top 4.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis disse handler går hjem (inklusiv Bernard), så synes jeg vi er i det tætte felt om 4. pladsen. På papiret.

Juventus, Napoli og Inter ser stærkere ud. Lazio og Roma er på niveau med os som jeg ser det.

Standard

Higuain
    Vi har vel faktisk ikke haft en angriber af Higuans klasse siden Zlatan. Sidste sæson var det vi manglede allermest en afslutter. Det skal Higuan nok være de næste 3 år også.

I forhold til vurderingen af ham. Vi formår ikke at presse Juventus på prisen, men det er vel nu naturligt nok, når man kigger på forhandlingspositionerne. Juventus har ikke behov for at sælge ham under deres prissætning. Desuden skal man jo ikke være idiot for at kigge på vores trup, og se hvor meget vi mangler en type som ham.

Når det så er sagt. 56 mio euro for Higuan kontra de 40 mio euro vi gav for Silva synes jeg godt givet ud.
    Kan man sælge Silva for 36 mio euro og Kalinic/Bacca for ca. 20 mio euro, så er den handel jo vejet op. Vi har så stadig Higuan/Cutrone og en af de Kalinic/Bacca.
    Sidst redigeret af Voss : 31-07-2018 kl. 13:07

Standard

Man forstår godt hvorfor Conte rygterne er der da vi jo går all in på cl skal ske næste sæson. Og som ejer er det kun naturligt at ville have en bedre træner end Gattuso for optimere nu når man smider så mange penge efter truppen.

Men kan jo også være han går chancen hvis Conte ikke har løst sin strid med Chelsea og så ryger hvis top 4 glipper.

Standard

Jeg holder nu fortsat fast I, at formår vi ikke at angribe med flere spiller og generelt have mere offensiv flow, så kan vi hente hvem som helst og de vil stadig stå palle alene oppe I feltet omringet af forsvarsspillere

Selvfølgelig er Higuaín et par klasser bedre end Bacca, Kalanic og Silva, men sammenspillet med offensiven skal fortsat fungerer før Higuaín kan vise den klasse.

Omkring træner håber jeg på Conte. Ikke fordi jeg tror vi får CL, men fordi han langt bedre kender det at træne I stor klubber og har erfaring, hvor Gattuso jo vil begå begynder fejl I de næste par år som træner I Serie A. Generelt burde vi som stor klub faktisk have som krav de mindst har haft noget erfaring I Serie A og gerne international før man overhovedet kan ansættes. Men man har hvis set sig blind på de heldige kuponer der har været rundt omkring I enkelte klubber
    Sidst redigeret af Rossonero : 31-07-2018 kl. 14:11
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jeg holder nu fortsat fast I, at formår vi ikke at angribe med flere spiller og generelt have mere offensiv flow, så kan vi hente hvem som helst og de vil stadig stå palle alene oppe I feltet omringet af forsvarsspillere

Selvfølgelig er Higuaín et par klasser bedre end Bacca, Kalanic og Silva, men sammenspillet med offensiven skal fortsat fungerer før Higuaín kan vise den klasse.

Omkring træner håber jeg på Conte. Ikke fordi jeg tror vi får CL, men fordi han langt bedre kender det at træne I stor klubber og har erfaring, hvor Gattuso jo vil begå begynder fejl I de par år som træner I Serie A
    Med de chancer Kalinic brændt sidste sæson, så kan det kun blive bedre med en top angriber.

Sky melder iøvrigt at Bonucci ikke spiller med mod Tottenham i aften, da han er fortid.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Tja - der blev da sikkert brændt chancer og det vil Higuaín også gøre I år, men ikke sådan vi kan sige vi kunne have scoret 10-15 mål mere sidste sæson på oplagte chancer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det er helt sikkert. Vi var meget enige om, at servicen til de forreste var elendig og vi ofte var meget endimensionelle ved lange bolde eller Suso der skulle lave noget. Ellers havde vi ikke det store at komme med rent offensivt. For en top 4 skal vi have flere strenge at spille på over en sæson. Her kunne man da godt ønske sig 1 eller 2 to forstærkninger til midtbanen. Måske de 100 mio euro vi bruger på de to juve spillere kunne have anvendt bedre her. Evt. droppe Caldara, lade Mussachio spille og så bruge de penge på en starter til midtbanen. For Kessie er et stort talent, med en del mangler i det offensive, Biglia kan have gode dage, men låser ikke de andre op og Jack er dynamisk og teknisk men det er heller ikke ham der lige låser tingene op. Der mangler noget mere kreativitet og andre løbemønstre på midten før vi for alvor kan udfolde os. Sker det, så tror jeg egentlig også at selv Kalinic kunne lave 20 kasser på en sæson.

Og så er det naturligvis dejligt hvis vi får det hold på plads ledelsen mener skal få os i top 4 hurtigst muligt, så Gattuso (eller hvem der nu er træner) kan få spillet dem sammen inden sæsonen går i gang. Nu må man antage at forsvar og angreb er på plads. Så er det midtbane og wing der skal på plads. Hvis Bernard er manden så får den lukket medmindre agenten og ham stadig vil have op mod 10 mio euro i sign on. Så kan vi få den sidste midtbanemand ind og så ellers begynde at sige farvel til spillere også.
    Sidst redigeret af Costacurta : 31-07-2018 kl. 15:14

Standard

Mens Leonardo sidder med sin kollega fra Juve og en flok advokater, så skulle der også være nyt angående Gomez, som vi sælger til Palmeiras. Det bliver en lejeaftale med obligatorisk option. 1,5 mio euro for lejemålet og 4,5 mio euro for at købe ham fri. De 4,5 mio euro bliver betalt over to rater.

Men en samlet pris på 6 mio euro, hvilket giver os en lille plusvalenza på 600.000 euro da han er bogført til 5,4 mio euro.

Lad os håbe det passer og det starter en lavine af afgange fra Leonardos side.
    Sidst redigeret af Costacurta : 31-07-2018 kl. 17:02

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Mens Leonardo sidder med sin kollega fra Juve og en flok advokater, så skulle der også være nyt angående Gomez, som vi sælger til Palmeiras. Det bliver en lejeaftale med obligatorisk option. 1,5 mio euro for lejemålet og 4,5 mio euro for at købe ham fri. De 4,5 mio euro bliver betalt over to rater.

Men en samlet pris på 6 mio euro, hvilket giver os en lille plusvalenza på 600.000 euro da han er bogført til 5,4 mio euro.

Lad os håbe det passer og det starter en lavine af afgange fra Leonardos side.
    Det kunne være dejligt. Hvor mange gange har han efterhånden været så tæt på et salg? 4-5 gange?

Regler for meddelelser