Side 53 af 107 FørsteFørste ... 343515253545563103 ... SidsteSidste
Viser resultater 521 til 530 af 1064

Emner: Transfers 2018

Standard

Jeps. Den handel og Bernard til kanten, hvorefter Calhanoglu og Bonaventura spiller på den centrale midtbane mod hold hvor vi skal skabe kampene og vi er klart forbedret sportsligt.

Det skal dog tyndes ud. Det er aldrig godt med så stor en trup.

Standard

Jeg ser en tilføjelse af Bernard som meget vigtig. Det vil give fleksibilitet til midtbanen, samt bredde. I mine øjne er det luksus at kunne skifte Jack ind for Hakan, eller omvendt. De er begge en helt anden kaliber end Borini ind, som ikke har ret mange aspekter i sit spil.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Mens Higuain og Caldara som handel vil løbe med omtalen, mener jeg faktisk også at Bernard kan blive det store scoop og den afgørende forskel. Vi har skreget efter andre end Susos løsninger i offensiven.

Standard

Flere herinde nævner Bernard, men har der været andet end løse rygter?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Flere herinde nævner Bernard, men har der været andet end løse rygter?
    Ikke siden Leonardo tog over tror jeg.

Der var lidt løst omkring Depay, men det er efterhånden noget tid siden.

Bernard, Higauin og Caldara virker som de tre Leonardo vil have ind, og så ellers få sendt vores affald afsted.

Spørgsmålet er også hvor meget der er tilbage i tanken? Håber bare på Leonardo/Elliot får styr på den økonomiske situation.

Jeg synes det ligner Leonardo forsøger at forbedre os på nogle af de steder vi mangler, og hvis han får lukket de 3 handler, så må det siges at være en solid start.

Standard

BREAKING: The Caldara-Bonucci-Higuain has been finalized between Milan and Juventus. Caldara and Higuain will join Milan while Bonucci will return to Juventus. (Sky)

Så må vi se om der kommer en officiel udmelding fra klubberne i aften eller imorgen evt.

Higuain's lægetjek skulle blive torsdag eller fredag lyder meldingerne på.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 01-08-2018 kl. 17:13
    AC MILAN !

Standard

Done Deal.

Jeg mener og vælger at kigge på det her sportsligt først og fremmest. Her er det en intet mindre end fantastisk handel af Leonardo. Hatten af.

Så bliver det interessant at få de fulde detaljer.

Standard

Der meldes lige nu om et lån på 18 euro for Higuain. 36 euro ekstra om et år.

Bonucci og Caldara ligner et direkte bytte uden tilbagekøbsklausul på Caldara.

Standard

Det er der mega fedt, at vi får en top angriber. Økonomien til side, og mon ikke Elliot ved hvad vi må og ikke må mht. økonomien. Håber bare han ikke skuffer.

Det slog mig lige.. Hvis Caldara kommer og Suso bliver ofret til Roma samt vi henter Bernard, kan det så tænkes vi er på vej over mod en 3-5-2 igen? Håber, at der er styr på planlægningen.. Vi vrimler jo ligesom ikke i kantspillere..

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Det er der mega fedt, at vi får en top angriber. Økonomien til side, og mon ikke Elliot ved hvad vi må og ikke må mht. økonomien. Håber bare han ikke skuffer.

Det slog mig lige.. Hvis Caldara kommer og Suso bliver ofret til Roma samt vi henter Bernard, kan det så tænkes vi er på vej over mod en 3-5-2 igen? Håber, at der er styr på planlægningen.. Vi vrimler jo ligesom ikke i kantspillere..
    Man kunne godt overveje det I hvert fald. Også i forhold til antallet angribere. Plus.. Er det så dårlige angribere? Higuain og én af de mange vi har.. Der er altså muligheder.

Tvivler dog på at man ændrer organisationen nu.

Regler for meddelelser