Side 6 af 93 FørsteFørste ... 456781656 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Jeg sad lige og kiggede lidt på nogle af statistikkerne for sæsonen. Og flere af dem vidner jo om at vi egentlig gør det pænt, men mangler det sidste samt har åbenlyse områder at forbedre os på! Vi SKAL ikke være bedst i alle kategorier, da kategorien i sig selv ikke giver meget mening, men det kan give en indikation på hvordan vi har performet og hvor der måske kan være mangler.

Shots pr game:
    17 (4. Plads - 0,8 fra Napoli på 1. Pladsen)

Possession:
    54,4% (5. Plads - 5,5% fra Napoli på 1. Pladsen)

Pasning accuracy:
    84,4% (4. Plads - 3,4% fra Napoli på 1. Pladsen)

Shots on target:
    6 (3. Plads - 1,2 fra Napoli på 1. Pladsen)

Shots conceded pr game:
    10,8 (17. Plads - 3,1 fra Napoli på “sidstepladsen”)

Dribbles pr game:
    7,5 (16. Plads - 5,5 fra Juventus på 1. Pladsen)

Red cards:
    6 (“1. Pladsen” - 6 fra Inter på “sidstepladsen” med 0)

Det især at lægge mærke til antal røde kort og driblinger pr kamp. Når vi spiller som vi gør, med to kanter der skal trække ind i banen og være målfarlige, skal vi have et højere antal driblinger pr kamp. Det er herfra det uventede og det farlige også skal komme. I mine øjne ligger en stor del af “manglen” herfor på vores venstre side. En Hakan er virkelig ikke udfordrende, men mere spillende. Det blevet nævnt flere gange om ikke Jack og ham burde bytte position, men sålænge det går godt bør vi nok ikke skifte for meget rundt på opstillingen. Ellers vil en tilføjelse af en udfordrende kant vær kærkommen til sommer!

Et andet område er de røde kort! Det koster point med så mange røde kort, og bestemt et område, hvor vi har fejlet før Gattusos tilgang. At vi har hele 6 er virkelig ufatteligt, og blot en indikation på den manglende disciplin der herskede før. At reducere antallet her, vil give os færre “tabte” point, det dog noget der skal opretholdes overfor de nuværende spillere, og ikke et område der kan forbedres på anden vis..

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Napoli har angiveligt en aftale med Torreira på €1,5 mio per år i 5 år, men mangler stadig at blive enige med Sampdoria. Han har dog en frikøbsklausul på €25 mio.

Han er en spiler jeg utrolig gerne så i Milan. Han ville passer glimrende på den plads Bonaventura besidder lige nu. Ikke at Bonaventura gør det decideret dårligt, men han vinder meget få bolde i den defensive del af spillet og er bare bedre længere fremme i banen.

Så længe vi alligevel spiller ham på midtbanen, ville jeg faktisk ikke have noget imod at cashe ud på ham til sommer. Han er god, men ikke altafgørende for vores spil.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Napoli har angiveligt en aftale med Torreira på €1,5 mio per år i 5 år, men mangler stadig at blive enige med Sampdoria. Han har dog en frikøbsklausul på €25 mio.

Han er en spiler jeg utrolig gerne så i Milan. Han ville passer glimrende på den plads Bonaventura besidder lige nu. Ikke at Bonaventura gør det decideret dårligt, men han vinder meget få bolde i den defensive del af spillet og er bare bedre længere fremme i banen.

Så længe vi alligevel spiller ham på midtbanen, ville jeg faktisk ikke have noget imod at cashe ud på ham til sommer. Han er god, men ikke altafgørende for vores spil.
    Jeg ser ham mere spille en placering ala Biglia. Bedre pasninger fremad banen end ham, men jeg håber man kan bygge på mht. Locatelli. Han skal have fast spilletid i Serie A i næste sæson, hvor en udlejning vil være ideel.

Hvis vi skal bygge på, så synes jeg klart at det er Jacks plads og Hakans som er up for grabs. Vi mangler noget fremad i banen fra den centrale midt, og en kant med fart. Løsningen er ikke at sætte Jack på en kant, for så har vi igen en spiller uden fart.

Standard

Apropos fri transfer forlyder det, at Reina er til lægetjek. Jeg kiggede lige på den nuværende løn og den er 2 mio euro. Lad os ikke håbe vi giver ham mere end 1,5 mio euro.

Derudover kigger vi også på Marcano i Porto og Sung-Yong i Swansea. Også fri transfers der. Marcano skulle være udset til at erstatte Musacchio, der er kommet i overskud. De gode dage med fri tranfers er tilbage. Fuldt forståeligt, efter vores kæmpe indkøb sidste sommer, og vi nok får ret strenge krav fra FFP i forhold til hvad vi kan bruge. Og så har vi nok heller ikke pengene til andet.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Jeg ser ham mere spille en placering ala Biglia. Bedre pasninger fremad banen end ham, men jeg håber man kan bygge på mht. Locatelli. Han skal have fast spilletid i Serie A i næste sæson, hvor en udlejning vil være ideel.

Hvis vi skal bygge på, så synes jeg klart at det er Jacks plads og Hakans som er up for grabs. Vi mangler noget fremad i banen fra den centrale midt, og en kant med fart. Løsningen er ikke at sætte Jack på en kant, for så har vi igen en spiller uden fart.
    Ikke desto mindre har Torreira kun leveret 1 mål mindre end Jack og samme antal assist i Serie A - uden at være i sit livs prime år. Det er selvom Jack til tider fik lov at spille længere fremme i banen under Montella. Han har altså omtrent det samme at tilbyde offensivt, men er længder bedre end Jack defensivt.

Jeg ved personligt ikke helt med Locatelli. Han kan se lovende ud til tider, men tvivler lidt på, om han har niveauet til at være fast mand på Milan holdet. Uanset hvad ville en udlejning være fin, når han ikke får mere spilletid, end han gør lige nu.

Standard

Interessant med dribbles per game. Det er så tydeligt, at vi mangler noget fremad i banen. Suso snitter 3.6, og står for lige knap halvdelen af alle dribbles per game. Det skal jo fordeles ud over langt flere. Backs (Især når vi spiller med indvendige kanter, som skal ind i banen), Hakan og Jack.

Standard

Ikke desto mindre har Torreira kun leveret 1 mål mindre end Jack og samme antal assist i Serie A - uden at være i sit livs prime år. Det er selvom Jack til tider fik lov at spille længere fremme i banen under Montella. Han har altså omtrent det samme at tilbyde offensivt, men er længder bedre end Jack defensivt.

Jeg ved personligt ikke helt med Locatelli. Han kan se lovende ud til tider, men tvivler lidt på, om han har niveauet til at være fast mand på Milan holdet. Uanset hvad ville en udlejning være fin, når han ikke får mere spilletid, end han gør lige nu.
    Men spørgsmålet er om de stats ville være der i en helt anden rolle? Han ligger jo langt tilbage i banen, og det ændrer du jo markant ved at give ham Jacks rolle. Jeg er ikke lunken overfor spilleren, men jeg synes der er andre positioner som er bedre at forstærke sig på. Locatelli er jo ung, og har jo masser af tid foran sig. Der er naturligvis stor risiko for at han ikke bliver til mere end en middelmådig serie a spiller, men for at forfølge muligheden for mere så skal han have fast spilletid.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Apropos fri transfer forlyder det, at Reina er til lægetjek. Jeg kiggede lige på den nuværende løn og den er 2 mio euro. Lad os ikke håbe vi giver ham mere end 1,5 mio euro.

Derudover kigger vi også på Marcano i Porto og Sung-Yong i Swansea. Også fri transfers der. Marcano skulle være udset til at erstatte Musacchio, der er kommet i overskud. De gode dage med fri tranfers er tilbage. Fuldt forståeligt, efter vores kæmpe indkøb sidste sommer, og vi nok får ret strenge krav fra FFP i forhold til hvad vi kan bruge. Og så har vi nok heller ikke pengene til andet.
    Marcano er en habil reserve. Fin med bolden, og så har han spillet på toplevel i mange år. Men så skal Musacchio jo naturligvis sælges, og det formoder jeg må være en relativ let opgave. Sung-Yong er jo en joke. Han har absolut intet at bidrage med.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Marcano er en habil reserve. Fin med bolden, og så har han spillet på toplevel i mange år. Men så skal Musacchio jo naturligvis sælges, og det formoder jeg må være en relativ let opgave. Sung-Yong er jo en joke. Han har absolut intet at bidrage med.
    Ja, jeg tror man skal de spillere for hvad de er. Reserver. Og så giver det også Mirabelli muligheden for at skabe en bedre balance i vores transfers over for UEFA ikke mindst. Kan vi få de her spillere ind på fri transfer, og så sælger dem de overtager for med en lille gevinst, så er der jo skabt et overskud på balance uden at svække bredden. Fx. kunne et salg af Mauri for 5 mio euro give en gevinst på 4 mio euro, mens Yong ikke vil belaste transferbalancen. Samme øvelse kunne man også lave med andre som Antonelli, Monto, Abate, Musacchio, Zapata, Vergara, Gomez.

Yong, Marcano, Strinic og til en vis grad Reina er jo ikke nogle spillere der løfter niveauet i klubben, men kan erstatte andre reserver mens klubben skaber en gevinst på transfers giver det rigtig god mening i forhold til FFP. Så kan vi også samtidig håbe, at Li kan finde penge til en forstærkning eller to til midtbanen.

Standard

Reinas kontrakt rygtes som en 2-årig kontrakt med lav fastløn og højere bonus, som vil resultere i 3 millioner, hvis han opnår bestemt antal kampe + clean sheets.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser