Side 7 af 82 FørsteFørste ... 567891757 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 70 af 813

Emner: Transfers 2018

Standard

Inter rygtes i at scoute Bernard i Shaktars kamp mod Roma, det håber jeg også vi gør!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Reinas kontrakt rygtes som en 2-årig kontrakt med lav fastløn og højere bonus, som vil resultere i 3 millioner, hvis han opnår bestemt antal kampe + clean sheets.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal synes om den handel. Tager man de positive briller på, så har Reina jo et ganske hæderligt CV, og det kan måske være en gevinst for de yngre spillere, da han alt andet lige har været sidste skanse i mange store kampe

Standard

Reina er jo med garanti det største tegn på, at Donnarumma er fortid til sommer. Eller i hvert fald at man ikke forventer det anderledes. Ellers henter man ikke Napoli's førstemålmand.

Jeg er egentlig meget godt tilfreds med det og selvom jeg hader den magt agenterne har idag, så fortstår jeg godt man ikke gider endnu en magtkamp. Det tog alt for meget fokus og Milan blev kortvarigt skildret forfærdeligt i medierne.

Vi kan aldrig få en fair pris for knægten, da man ikke kan undervurdere dét, at have en klassekeeper i så mange år som tilfældet kunne have været med ham. Tiden er dog ikke til det og så må man få det bedste ud af det. I dette tilfælde kunne det være i omegnen af 100 mio euro og så dækker det da også et eller andet for for hul i organisationen og kan måske gøre os mere afventende mht. salg andre steder.

Standard

Selvfølgelig er Donnarumma fortid i Milan efter denne sæson. Vi har økonomiske problemer og kommer måske heller ikke i Chl til næste sæson som var målsættet. Hvis man får 70-100 mil euro for ham plus den løn han har nu, så får vi en kæmpe fortjeneste. Donnarumma kan sagtens erstattes da det er forsvaret jeg mener som er vigtigst. For de penge vil man kunne få en god venstekant og en god angriber. Mon Belotti kan få meget billigere nu:-) efter hans elendige sæson pt.

Hakan, Zapata, Kalicic , Mussachio samt Donnarumma er nok fortid i Milan fra næste sæson.

Standard

Jeg ville ikke turde være så skråsikker på at han er fortid.

Bestemt et muligt scenarie. Men kommer vi i CL er der meget der taler for at han skulle blive.

Kommer vi ikke i CL er der ligeså meget der taler for at han bliver med, så ung en alder og så fast en del af så stor en klub (medie bevågenhed, antal fans etc.)

Jeg siger ikke at han ikke ryger, men blot at jeg ikke tør konkluderer det så skråsikkert som det bliver gjort herinde.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Jeg ville ikke turde være så skråsikker på at han er fortid.

Bestemt et muligt scenarie. Men kommer vi i CL er der meget der taler for at han skulle blive.

Kommer vi ikke i CL er der ligeså meget der taler for at han bliver med, så ung en alder og så fast en del af så stor en klub (medie bevågenhed, antal fans etc.)

Jeg siger ikke at han ikke ryger, men blot at jeg ikke tør konkluderer det så skråsikkert som det bliver gjort herinde.

Arh selv med CL kval, ser det udtil at klubben bliver nødtil at sælge en profil. Her er Donnarumma oplagt og nu hvor hverken Reina eller Milan har afvist rygtet om at han kommer til vores klub... så syntes jeg al logik peger på at Donnarumma er fortid til sommer.

Standard

Jeg tror han bliver. Nu har jeg sagt det nogle gange, og jeg kan ikke se hvor han skulle skifte hen. Klubberne står jo ikke i kø for ham.

Jeg ville dog any day tage imod €70mio for ham, og give Reina den formodet kontrakt. Især hvis Plizzari er en mand klubben tror på.

Og så er der en masse spillere hvor der stadig skal ryddes ud:
    Mussachio, Bertolacci, Kalinic, Montolivo, Mauri, Zapata, Hakan.

Her skal der sorteres nogle fra. Spørgsmålet er bare hvem der bliver klar til at ligge penge, og hvem af spillerne som er interesseret i en formodet lønnedgang.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Jeg tror han bliver. Nu har jeg sagt det nogle gange, og jeg kan ikke se hvor han skulle skifte hen. Klubberne står jo ikke i kø for ham.

Jeg ville dog any day tage imod €70mio for ham, og give Reina den formodet kontrakt. Især hvis Plizzari er en mand klubben tror på.

Og så er der en masse spillere hvor der stadig skal ryddes ud:
    Mussachio, Bertolacci, Kalinic, Montolivo, Mauri, Zapata, Hakan.

Her skal der sorteres nogle fra. Spørgsmålet er bare hvem der bliver klar til at ligge penge, og hvem af spillerne som er interesseret i en formodet lønnedgang.
    Enig, jeg vil dog gerne holde på Hakan. Han kostede kun 24 mio. euro og vi ville formentlig kun kunne slippe ham for ca. 20 mio. euro, hvilket er ingenting på nutidens fodboldmarked. Han har egentlig gjort det fint, uden at brilliere, men han kom tilbage fra langtidsskade, til en helt ny klub, liga og kultur og på et hold der var totalt dysfunktionelt. Tilmed har han alderen med sig. Derfor beholder jeg ham mere end gerne, især hvis vi skal spille europæisk bold, da bredde er vigtigt. En spiller som Mussachio synes jeg også har gjort det fint når han har fået chancen, men han må ikke være så impressiv til træning siden han er kommet nederest i hierarkiet. Hvis der skal sælges, så synes jeg dog at det er i orden at han ryger taget i betragtning af at vi har Bonucci-Romagnoli og Zapata som en solid indskifter. Jeg beholder ham dog gerne i så fald vi ikke får brug for fundraising.
    Zorro per sempre!

Standard

Mirabelli har i går udtalt at “Reina bliver en vice-Donnarumma” og at Donnarumma er “en af juvelerne” i Milan.

http://milannews.it/le-interviste/vi...narumma-288459

Ligeså meget der tyder på vi sælger ham, ligeså meget tyder på vi ikke gør.

Det bliver godt nok en interessant sommer. F&M skal vise at de kan sælge spillere mere end at de kan hente de rette. Og så vil lejeaftaler med optioner nok være at foretrække i mange henseende. Ligeledes bør et fokus være at hente offensive alternativer for Gattuso at kunne gøre brug af. Muligvis skal en T.Dias fra Primavera have en plads, men ellers har vi jo kun Borini som indskifter til begge kanter.... det svært.

Forza AC Milan

Standard

Vores top angriber Silva bliver da virkelig sat i forbindelse med de helt store klubber i europa.
    Nu er det selveste Wolverhampton der er interesseret

Regler for meddelelser