Side 64 af 93 FørsteFørste ... 1454626364656674 ... SidsteSidste
Viser resultater 631 til 640 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

vanvid at ofre Locatelli, for at få en dyr lejespiller ind, der har en klausul på det dobbelte af hvad Locatelli sælges for.
    Locatelli har ikke vist sig som dårligere end Monty eller Biglia, så hellere han fik chancen, og man så afsatte de 2.

Standard

Kalinic til Atletico.

Locatelli til Sassuolo.

Montolivo rygtes også på vej til andre klubber.

Der sker noget i Casa Milan! Så gerne vi beholder Locatelli og gav ham mere tid. Men ellers fint at udleje ham eller sælge med tilbagekøbs klausul!

Der går stadig spændende rygter om at vi henter noget stort! Lad os se hvad der sker !

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

According to @diarioas, Sevilla have reached an agreement with Milan to sign André Silva on loan until the end of the season and he could arrive in Seville in the next few hours

Jeg skal da love for, at der er gang i karrusellen, hvis rygterne altså taler sandt. Fint med udlån af Silva. Jeg har stadig troen på, at han kan blive god for os.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    According to @diarioas, Sevilla have reached an agreement with Milan to sign André Silva on loan until the end of the season and he could arrive in Seville in the next few hours

Jeg skal da love for, at der er gang i karrusellen, hvis rygterne altså taler sandt. Fint med udlån af Silva. Jeg har stadig troen på, at han kan blive god for os.
    Med Kalinic væk giver det absolut ingen mening at skilles os af med Silva!!!!! Det vil efterlade os med Higuain, Cutrone og en Bacca som klart har meldt ud han ikke ønsker at være her!! Higuain og Cutrone er ikke nok til både ligaen og EL.

Derudover går der rygter om at Roma mødes med Susos agent og vi er villige til at lytte til bud omkring 30-35 mill. Sælger vi ham ryger den sidste smule kreativitet vi har tilbage på holdet og Higuain får ingen bolde at arbejde med.

Fandme en katastrofe hvis én af de to ryger!! med mindre vi henter Belotti / Depay som erstatning.

Standard

Med Higuain som det klare førstevalg og med to talenter der begge skal have spilletid så er der jo en af Cutrone og Silva der bliver taberen i det spil. Så for mig giver det bedre mening at sende en af de to videre for deres udviklings skyld. Og så have en mere rutineret angriber som back up. Om det så lige er Bacca ved jeg ikke.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Med Higuain som det klare førstevalg og med to talenter der begge skal have spilletid så er der jo en af Cutrone og Silva der bliver taberen i det spil. Så for mig giver det bedre mening at sende en af de to videre for deres udviklings skyld. Og så have en mere rutineret angriber som back up. Om det så lige er Bacca ved jeg ikke.
    Er også enig her.

Jeg er dog lidt ærgerlig over en eventuel Silva transfer da jeg synes han har potentiale til meget mere end han har vist, og stadig ikke har fået chancen i Milan (fået massere af indhop, men ikke startpladsen over en længere periode).

Rygterne om hans pris er dog helt ved siden af. Det vil være et kæmpe tab hvis han ryger for €20 mio. Så det må være rygtebørsen mere end faktuelle nyheder at prisen skulle ligge i det leje, medmindre vi får en tilbagekøbsklausul ind, og Sevilla derfor ikke vil have en for høj transfersum nu.

Men dejligt med nyheder om at vi arbejder på at afsætte Bacca, Silva, Antonelli, Mauri, Montolivo og har fået afsat Kalinic!

Forza AC Milan

Standard

Har nu lidt svært ved at se han gemmer på det helt åbenlyse talent. End ikke på landsholdet i Portugal er hans fastmand, som ellers er alt andet en stærk besat på toppen. Så bevidner nu lidt om at det ikke kun er Milan han har mangler i, men sådan rent generelt.
    Muligt at han om nogle år kan slå igennem, men chancerne for at han ikke gør ser jeg nu som store. Meldingerne på ham omkring han har et stort Ego og sejler lidt sin egen sø hjælper ham ikke lige, da han individuelt ikke selv har kvaliteter nok til at kunne køre sit eget løb. Så måske nogle år i lidt mindre klubber vil kunne få ham til at blive mere en holdspiller og hvem ved om han så kan vise noget klasse
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Er også enig her.

Jeg er dog lidt ærgerlig over en eventuel Silva transfer da jeg synes han har potentiale til meget mere end han har vist, og stadig ikke har fået chancen i Milan (fået massere af indhop, men ikke startpladsen over en længere periode).

Rygterne om hans pris er dog helt ved siden af. Det vil være et kæmpe tab hvis han ryger for €20 mio. Så det må være rygtebørsen mere end faktuelle nyheder at prisen skulle ligge i det leje, medmindre vi får en tilbagekøbsklausul ind, og Sevilla derfor ikke vil have en for høj transfersum nu.

Men dejligt med nyheder om at vi arbejder på at afsætte Bacca, Silva, Antonelli, Mauri, Montolivo og har fået afsat Kalinic!

Ja de 20 mio er helt hen i vejret og den tror jeg ikke på da hans løn ikke er så høj det kan opveje et tab på 12 mio euro. En lejeaftale vil give bedre mening.

Det kommer dog an på hvad ejerne vil smide i klubben. For det er ingen hemmelighed at man skal pumpe penge ind til driften og her vil 20 mio euro da lune.

Standard

Sevilla skulle så være klar til lån og derefter option til køb på 38 millioner euro. Lidt en joke de der option, for Sevilla kommer jo aldrig i nærheden af at have 38 millioner kroner at købe for. Men kan vi leje ham ud og de dækker lønnen, jamen så er det da fint nok og et yderligere år af kontrakten er væk og dermed kan sælges det billigere næste år, selvom nogle næppe bidder på krogen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ifl. artiklen her, så har vi betalt 22mil og ikke 38 for ham? Nogen der kan finde tal på om det er sandt eller ej?

https://www.football-italia.net/1259...-pay-20m-silva

For hvis vi kun har betalt de 22, så er det logisk nok at sælge ham, selvom Bacca er min foretrukne at få solgt
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Regler for meddelelser