Side 65 af 80 FørsteFørste ... 1555636465666775 ... SidsteSidste
Viser resultater 641 til 650 af 796

Emner: Transfers 2018

Standard

Locatelli er et talent, men ikke så stort at jeg vil græde over at hvis han ryger til 15 mio. euro. Der er mange Locatellier derude. Jeg tror aldrig han bliver en top top spiller, men jeg tror han kan blive rigtig god. At vi så sælger en ung italiensk klubmand for at hente en middelmådig afrikaner ind i Bayokoko kan så godt irritere en.

Ærgerligt med Bernard til Everton, han var den perfekte match med os! Men vi kunne ikke matche den sindsyge løn som Everton bød ham som vist skulle ligge på 6 mio. euro.
    Leonardo gør det fint med at få renset ud i klubben.
    Vi mangler uden tvivl stadigvæk en kant, men jeg tror lige klubben vil se hvad den kan sælge først før man kan gøre status. Jeg glæder mig til at se hvem det bliver nu hvor det oplagte valg i Bernard er røget. Der er stadigvæk Depay. Og selv en Berardi ville være interessant. Ung italiener der har taget et formdyk pga. skader men nu er tilbage og har stadigvæk alderen til at han kan blomstre op igen.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Locatelli er et talent, men ikke så stort at jeg vil græde over at hvis han ryger til 15 mio. euro. Der er mange Locatellier derude. Jeg tror aldrig han bliver en top top spiller, men jeg tror han kan blive rigtig god. At vi så sælger en ung italiensk klubmand for at hente en middelmådig afrikaner ind i Bayokoko kan så godt irritere en.

Ærgerligt med Bernard til Everton, han var den perfekte match med os! Men vi kunne ikke matche den sindsyge løn som Everton bød ham som vist skulle ligge på 6 mio. euro.
    Leonardo gør det fint med at få renset ud i klubben.
    Vi mangler uden tvivl stadigvæk en kant, men jeg tror lige klubben vil se hvad den kan sælge først før man kan gøre status. Jeg glæder mig til at se hvem det bliver nu hvor det oplagte valg i Bernard er røget. Der er stadigvæk Depay. Og selv en Berardi ville være interessant. Ung italiener der har taget et formdyk pga. skader men nu er tilbage og har stadigvæk alderen til at han kan blomstre op igen.
    At kalde Bakayoko middelmådig, efter 1 dårlig sæson, holder ikke. Havde han spillet sådan i 2-3-4 sæsoner, så kan middelmådig eller andet være berettiget. Anyways, ender vi med ham, så må vi håbe at han kan finde sin monaco dage frem igen.

Også ser det ud til at Antonelli smutter til Empoli

https://www.football-italia.net/1259...lli-set-empoli
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Jeg græder hverken snot over Locatelli eller Silva smutter. Ja Locatelli er milan dreng, og har da pontentiale men herregud så er det da heller ikke mere end det. Som en anden bruger skrev herinde, så er der mange af hans slags derude, og vi skal have penge ind i kassen. Silva har aldrig fået sig tilpasset i Milan og syntes det er ganske fint han smutter. Cutrone har overgået ham 2 gange.

Angående Bakayoko, så var han præcis den spiller jeg ville have da han spillede i monaca. En rigtig spiller der fylder godt. Desværre havde han ikke en god sæson i Chelsea, præcis som med Bonucci. Men er da ret sikker på han vil passe bedre ind hos os og i italien. En super backup hvis Kessie skulle blive skadet, eller Biglia.

Standard

Maldini og Leo sidder pt i møde med Suso's agent. Som sad i møde med Roma igår, spændt på og se hvad der kommer ud af det.

Også dukket et nyt navn op i dag.

Milan have contacted Spartak Moscow about the possibility of signing Quincy Promes. The Russian club values the winger at €25m. [@DiMarzio]

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Et salg af Suso vil være et massivt tab som jeg ser det. Hvem skal så skabe chancer? I så fald vil jeg begynde at tro vi arbejder med en anden taktik. 3-5-2? Ved mindre Leonardo og Maldini hiver noget voldsomt overraskende op af hatten efter et salg.

Standard

Et salg af Suso betyder naturligvis at klubben køber en erstatning for ham. Kan klubben få en erstatning som er ligeså god som Suso men med en økonomisk fortjeneste eller kan man få en spiller som er bedre og hvor det er status quo eller med et mindre økonomisk tab, vil det være en god ide, ellers ikke. Forhåbentlig er det også de overvejelser som ledelsen gør sig.

Standard

Bakayoko skal være velkommen.
    Så vidt jeg kan forstå, er han en en hårdtarbejdende boldvinder og selvom jeg hellere så andre spillere i klubben, mangler vi nok lidt en type som ham.
    Jeg mener ikke at Kessie passer på den profil, for på trods af hans gode fysik og kondi, så synes jeg egentlig hans forcer ligger i løbe frem ad banen, både med og uden bold. Han er slet ikke dårlig til at jagte bolde og tackle, men det antal gange han formår at finde plads i og omkring modstanderens felt er ret højt. Han mangler bare at ramme angriberne inde foran mål eller få rettet kanonen ind selv.

Så ja, Bakayoko er i mine øjne brugbar.

Det er altid trist at se en Milan-mand forlade klubben, men Antonellis afgang er ok med mig.
    Han kunne ikke løfte klubben og hvis han gerne vil nå at spille lidt flere kampe, inden han stopper, giver det god mening.

Der er stadig snak om Suso til Roma.
    Det lader til at hans lejr vil bruge interessen til at presse på for en lønforhøjelse, hvilket jeg er lidt ambivalent omkring. På den ene side kan man ikke benægte at han er vigtig for vores hold, men på den anden side så har han kontrakt til 2022 og mangler stadig at tage det sidste skridt op i kvalitet og stabilitet.
    En lovning på en bedre kontrakt i tilfælde af vi når CL vil være den bedste løsning i mine øjne. Vi får at se.

Vi er ved at gå ind i den sidste uge af transfer-vinduet. Vinduerne er lukkede i PL og Kina, så vi ser nok ikke flere handler den vej udover overskudsspillere der skal afsættes.
    Kalinic til Atletico for €14,5mio* og rygterne omkring rede penge for Silva og Locatelli kunne godt holde liv i håbet om en stor signing inden deadline. Spørgsmålet er bare hvem og om det er det værd.
    Jeg må indrømme at jeg vil blive ret skuffet over at se nogle af de to forlade klubben permanent.
    Mest Locatelli, da han er en af klubbens egne, hvor det i Silvas tilfælde handler om et reelt, og i mine øjne potentielt, økonomisk tab.

Vi har brugt lige under €5mio dette vindue. Som en sjov sammenligning kan man lægge de €200mio, vi brugte sidste år, oveni og det ville stadig kun være 2/3 af de €300mio Bayerns 7 midtbanespillere til sammen er vurderet til*.
    Måske kan de undvære en?

Er vi stadig interesserede i Sanchez? Og hvad med Jankto? Han havde jo et kanon efterår, men kunne ikke løfte Udinese da de kollapsede.
    Hvis man stadig har tiltro til Gotze er han stadig 'kun' 26 år og faldet til €18mio.*
    Mit personlige håb er at Leonardo henter sin landsmand Paqueta, men desværre tyder intet på det.

Det bliver spændende at se hvem Leo og Maldini har i kikkerten.

* - ifølge transfermarkt
    Sidst redigeret af Orson : 1 Uge Siden kl. 13:24

Standard

@Orson Jankto er forlængst solgt til Sampdoria, ellers enig i at ham kunne vi godt ha brugt.

Quincy Promes er rigtig spændende - god alder på 26 år, hurtig men samtidig god fysik. Hollandsk landsholdsspiller og spiller venstre kant for Spartak Moskva. Sidste sæson lavede han 22 mål og 10 assist i 45 kampe.

Så naturligvis hellere hans landsmand Depay, men bestemt et godt alternativ.

Suso må under ingen omstændigheder sælges.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    @Orson Jankto er forlængst solgt til Sampdoria, ellers enig i at ham kunne vi godt ha brugt.

Quincy Promes er rigtig spændende - god alder på 26 år, hurtig men samtidig god fysik. Hollandsk landsholdsspiller og spiller venstre kant for Spartak Moskva. Sidste sæson lavede han 22 mål og 10 assist i 45 kampe.

Så naturligvis hellere hans landsmand Depay, men bestemt et godt alternativ.

Suso må under ingen omstændigheder sælges.
    Det er da rigtigt. Kan egentlig godt huske jeg studsede over at det var der han endte.
    Rabiot ville også passe på samme profil. Jeg troede han var højrebenet, men transfermarkt siger vestre. Den handel virker dog til at være lagt på is.

Er enig omkring Suso, han skal fodre Higuain.

Standard

Spændende sidste uge, hvor det stadig virker som om vi er aktive både med til og afgange.

Locatelli: Jeg håber det bliver med en tilbagekøbsklausul. Knægten har et talent, men 15 mio er også svært at sige nej til. Især da det er rent profit. Han er dog stadig ustabil, og med en del fejl i sit spil. Hvis det giver os mulighed for at agerer yderligere på transfermarkedet, så siger jeg "go".

Silva: Den her synes jeg er interessant. Nu går rygterne jo også på noget permanent, hvilket jeg synes er lidt farligt. Jeg har egentlig den opfattelse klubben hellere vil beholde ham end Bacca, men det er nemmere at afsætte ham, og 4 angribere er for meget. Håber primært på en lejeaftale må jeg indrømme, da jeg stadig har tiltro til ham. Men igen, hvis pengene bliver investeret ordentligt, så kan et permanent salg nemt argumenteres for.

Suso:
    Han skal blive, hvilket ledelsen heldigvis også har sagt er planen. Intet er sikkert, men hvis vi skal sælge til en direkte konkurrent, så skal prisen virkelig skydes op. 50 mio euro, som minimum vil jeg mene. Hvis Roma skal handle i Milan, så kan man godt forlange de betaler overpris.

Tilgange:

Bakayogo: Hvis han ikke er dyr at leje(5-7 mio euro + en option), så synes jeg klart det er satset værd. Kessie kan ikke spille alle kampe, og er heller ikke god nok til at skulle gøre det. Bakayogo kan give noget konkurrence, og en dårlig sæson i Chelsea, gør ham jo ikke til en dårlig spiller. Jeg er klar på at give ham en chance, for at finde niveauet fra Monaco.

Vestre kant: Jeg er overbevist om, at Leonardo og Maldini ved vi har et problem på den plads, og blot mangler at finde alternativet til Bernard, som jeg tror var manden de regnede med. De kunne ikke gå med på Evertons lønning, hvilket er indlysende.
    Alternativerne ved jeg ikke, hvad de hiver op. Promes er en mulighed, Depay ved jeg ikke om er mulig. Håber dog meget der sker noget på netop den plads. Gerne til start 11'ern, så vi har Suso, Ny kant og Hakan/Jack til at fodre Higuain.

Savic: Stop. :-)

Regler for meddelelser