Side 81 af 82 FørsteFørste ... 317179808182 SidsteSidste
Viser resultater 801 til 810 af 813

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Hvem har vi lejet ud? Og tror ikke vi slipper af med Monto. Den løn er der ingen der gider at overtage
    Tommaso Pobega til Ternana, der spiller i Serie C.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Tommaso Pobega til Ternana, der spiller i Serie C.

Cool. Og vi har til næste lørdag, før vores vindue lukker ift. spiller vi kan komme af med?
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Så vidt jeg ved, kan man altid handle spillere væk fra klubben.
    Vinduet refererer til den periode, hvor en klub kan registrere nye spillere hos deres respektive forbund.

Så teoretisk har vi indtil alle de andre vinduer er lukkede.
    Her er en liste over de forskellige datoer: Link til Wiki

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Vinduet refererer til den periode, hvor en klub kan registrere nye spillere hos deres respektive forbund.

Cool, og tak. Det var også det jeg efterspurgte. Vi kan ikke købe flere, men har til næste weekend til at sælge. Det er ikke så galt igen. Det ville være super nice, hvis vi kom af med Monto og Abate
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser

Serie C har dog deadline i dag (August 25.). Derfor vi har kunnet udleje spillere til de klubber.

En spiller der undrer mig ikke er blevet udlejet er Plizzari. Jeg håber stadig at han udlejes til andre klubber i en af de “åbne” ligaer.

Forza AC Milan

Standard

Der blev spillet en, i mine øjne, interessant kamp i nat, nemlig Internacional - Flamengo, der endte 2-1
    Internacional har Rodrigo Dourado, som jeg har snakket om for et par år siden, og Flamengo har kæmpetalentet Paqueta.

Internacional var sidste år en tur i Brasiliens næstbedste række, men efter at være rykket op igen, har de klaret sig rigtig godt i år, ikke mindst på grund af Dourado.
    Af de kampe han har deltaget i, har de kun tabt 1, hvilket var tilbage i april. Efter sejren i går, hvor Dourado scorede et mål og tog sæsonens 3. MOTM-award, har Internacional nu lagt sig i spidsen af den brasilianske Serie A.

Flamengo spillede af uforklarlige årsager ikke Paqueta. Han stod ikke noteret som skadet og han har ikke fået noget gult kort, der kunne udløse karantæne.
    Han har dog spillet en del kampe, men medmindre det er relateret til opførsel virker det som en mærkelig kamp at spare ham i.
    På trods af sin alder, er han en af de vigtigste spillere for Flamengo. Han laver et stort stykke defensivt arbejde på deres midtbane, inklusiv at tage luftduellerne, og derudover er han en af deres spilfordelere og deres topscorer.

Dourado er kommet stærkt tilbage, efter sidste år, og Paqueta har, på trods af et par mindre gode kampe, formået at følge op på sine gode præstationer sidste år og den gode start i år.
    Det vil undre mig, hvis disse to spillere ikke får nogle tilbud fra Europa i løbet af de næste par år.

Standard

Corriere dS skrev dette lørdag: " Milan: Fabregas! The hunt resumes for the Spaniard [...] But Leonardo won’t stop there: he’s in the race for Paqueta".
    I dag skriver Tuttosport så, ifølge Football Italia, at Kaka's første opgave skulle være at at scoute sidstnævnte.

Måske er det bare skriverier, men jeg håber det passer.
    Man kan diskutere Fabregas' niveau, men han kommer med over 100 CL kampe på CV'et og har ca. 15 års erfaring med fodbold på det højeste plan.

Standard

Der spændende nok rygter i øjeblikket, for rygte-lus som mig selv, der hele tiden tjekker for hvem vi er sat i forbindelse med.

Kaka skulle være sendt på mission til Brasilien for at holde øje med de to talenter Paqueta og Guilherme.

I Italien bliver Barella og Chiesa sat i forbindelse med os. Den ene dag er Milan favorit, den anden er Inter tættest på og den tredje dag noget tredje.

Men lige omkring Chiesa og Barella, vil jeg meget gerne se at vi køber Italiensk. Mest af alt fordi der fra hold bygget af primært udlændinge ikke er samme sammenhængskraft, er min erfaring.. men det skal selvfølgelig give mening i fht pris, potentiale, niveau og behovet for opgradering på den givne plads.

Sidst har Biglia været ude og ønske ny kontrakt. Hans nuværende aftale løber til 2020. Han er 32 nu og bliver 33 år til januar. Så han vil være 34 ved kontraktudløb. I mine øjne er det ikke attraktivt for os. Vi vil stå med en situation ala Montolivos. Skulle vi kontraktforlænge vil det kun være for at bringe hans løn ned, så vi kan sælge ham lettere. Men det nok ikke attraktivt. Så jeg vil umiddelbart sige at Maldini og Leonardo bør takke pænt nej tak, til at opstarte forhandlingerne.

Forza AC Milan

Standard

Biglia vil med garanti ikke gå ned i løn, nok nærmere en lille stigning ønsker han sikkert. Men mon ikke vi har nogle der nu er lidt klogere og stopper det vanvid med at forlænge med aldrene spillere der er på vej ned af bakke, ligesom vi gjorde med Monto
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Der spændende nok rygter i øjeblikket, for rygte-lus som mig selv, der hele tiden tjekker for hvem vi er sat i forbindelse med.

Kaka skulle være sendt på mission til Brasilien for at holde øje med de to talenter Paqueta og Guilherme.

I Italien bliver Barella og Chiesa sat i forbindelse med os. Den ene dag er Milan favorit, den anden er Inter tættest på og den tredje dag noget tredje.

Men lige omkring Chiesa og Barella, vil jeg meget gerne se at vi køber Italiensk. Mest af alt fordi der fra hold bygget af primært udlændinge ikke er samme sammenhængskraft, er min erfaring.. men det skal selvfølgelig give mening i fht pris, potentiale, niveau og behovet for opgradering på den givne plads.

Sidst har Biglia været ude og ønske ny kontrakt. Hans nuværende aftale løber til 2020. Han er 32 nu og bliver 33 år til januar. Så han vil være 34 ved kontraktudløb. I mine øjne er det ikke attraktivt for os. Vi vil stå med en situation ala Montolivos. Skulle vi kontraktforlænge vil det kun være for at bringe hans løn ned, så vi kan sælge ham lettere. Men det nok ikke attraktivt. Så jeg vil umiddelbart sige at Maldini og Leonardo bør takke pænt nej tak, til at opstarte forhandlingerne.

Biglia skal markant ned i løn før det skal på tale. Manden er gammel, og selvom han udfylder en vigtig rolle, så bliver han allerede nu overbetalt.

I mine øjne bør 6'er positionen også være noget vi kigger meget på. Vi har Biglia og Monty nu her, men den ene er ikke ønsket og Biglia er oppe i alderen. Det er jo så her man kan spørge sig selv, om man skulle have beholdt Locatelli, og have ham som fast andetvalg.

Ville være perfekt, hvis vi kunne finde en til denne position der kan roterer med Biglia de næste to(1,5) år, og så overtage derfra. Bertolacci kan måske komme lidt i spil her?

https://football-italia.net/127905/g...s-ramsey-milan

Ramsey på fri mener jeg ikke er så dumt. Han har nogle skadesproblemer der skræmmer lidt, men skadesfri en klar forstærkning umiddelbart.
    Sidst redigeret af R80 : 1 Uge Siden kl. 15:52

Regler for meddelelser