Side 92 af 93 FørsteFørste ... 428290919293 SidsteSidste
Viser resultater 911 til 920 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af M.B Se meddelelser
    Flere medier melder at Zlatan til Milan er næsten færdig. Hvis det er rigtig, må jeg være ærlig at sige, det vil gøre mig enormt glad. At se ham i trøjen igen, ville være en drøm. Også selvom han er en ældre herre, så er hans vindermentalitet af en anden verden, og hans fysik er uden sammenligning.

Jeg tror på han stadig har et par gode år i sig endnu.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Jeg er fuldstændig enig. Han kan sagtens være afgørende og kommercielt runger han bare stadig i fodboldverdenen.

Standard

Spænndende historie Mirabelli nu kommer med at Ronaldo stort set var Milan spiller, bl.a. fordi han gerne ville vinde Europa League. Syntes godt nok den historie lyder ekstrem meget som en joke, for Ronaldo vil da aldrig i livet virkelig satse på at vinde EL, når han har spillet i CL i årtier. Måske han kunne accepterer Milan hvis pengene var rigtige, men tror nu mest på alt Mirabelli har pyntet rigtig meget på den historie så det at de måske har forhørt sig om Ronaldo, nu lyder som om at alt var klar
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Spænndende historie Mirabelli nu kommer med at Ronaldo stort set var Milan spiller, bl.a. fordi han gerne ville vinde Europa League. Syntes godt nok den historie lyder ekstrem meget som en joke, for Ronaldo vil da aldrig i livet virkelig satse på at vinde EL, når han har spillet i CL i årtier. Måske han kunne accepterer Milan hvis pengene var rigtige, men tror nu mest på alt Mirabelli har pyntet rigtig meget på den historie så det at de måske har forhørt sig om Ronaldo, nu lyder som om at alt var klar
    Tror ikke det skal forståes på den måde, at Ronaldo vildt gerne ville vinde EL. Jeg tolker det nærmere som om, at han godt kunne leve med ikke at spille Champions League en enkelt sæson og hvis det skulle ske kunne det da værre meget sjovt at vinde et nyt trofæ.
    Medlem nr. 2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig. Han kan sagtens være afgørende og kommercielt runger han bare stadig i fodboldverdenen.
    Det kan være jeg må skuffe jer i så falde:
    "There has been a sudden slam on the brakes from Zlatan Ibrahimovic and Milan, as he now seems likely to remain at LA Galaxy.

According to Sportitalia, this evening the negotiations hit serious problems and both parties are moving towards abandoning talks entirely.

Up until a few hours ago, it was thought they were down to the details and Ibra would arrive in the January transfer window on loan with an option to extend.

It now seems as if the Rossoneri are looking elsewhere for reinforcements.
    "

https://www.football-italia.net/131620/milan-give-ibrahimovic

Standard

Jeg har det stadigvæk lidt ambivalent med Ibra. Han har udentvivl stadigvæk noget at byde på, både spillermæssigt, men især erfarings- og mentalitetsmæssigt i denne omstillingstid. Hans ankomst ville dog være ensbetydende med at vores juvel Coutrone ville få betragtelig mindre spilletid.
    Hvis rygterne om at Higuain er utilfreds og allerede ønsker at skifte næste sommer er sande, så er jeg tilhænger. Så synes jeg vi skal hente Ibra og satse på Coutrone ved siden af, og fx hente André Silva tilbage til sommer. Hvis ikke så ved jeg ikke om det er det klogeste, han har dog stadigvæk en merchandisemæssig kæmpe status og vil løfte interessen for klubben globalt. Det er en stjerne, en stor vinder, og det er også noget vi har brug for - nu har vi kun Higauin der er den slags og som de unge virkelig kan læne sig opad.

Jeg glæder mig også ekstremt til at få Paqueta i aktion. Jeg har siddet og set ham på youtube, og selvom det ikke altid er den bedste pejlemærke viser det dog at han har et sublimt speciale - og det at han bliver kåret til ligaens bedste offensive midt er også evidens for at han har nogle unægtelige kvaliteter.
    Hurtig, teknisk stærk, med et blik for den afgørende pasning, fin i afslutninger og endda hovedstød. Kun 21 år, hvilket man dog også kan se i hans showmanship - han minder om en Neymar/Robinho type - laver mange unødvendige flashy driblinger over hele banen der i bund og grund er unødvendige og hæmmer spillets hastighed, nogle ville endda mene for modstanderen udmygende driblinger - noget han får det svært med i Italien - både fordi han bliver savet men også fordi at selv Gattuso vil blive pissed. Hvis han med tiden kan effektivisere sit spil så kan det meget vel være det bedste køb siden Kaká. Og så endda for et småbeløb for 35 mio. euro, hvilket er ingenting ifht. hans nuværende status i nutidens fodbold.

https://www.youtube.com/watch?v=V_6-WjMH5N0&t=602s
    Zorro per sempre!

Standard

Noget jeg virkelig elskede Kaka for, var hans evne til altid at være simple og effektiv i sit spil. Noget man kan håbe vores nye knægt kan lære med tiden.

Når Kaka fik vendt med bolden, var det altid direkte mod mål, eller den helt rigtige aflevering til en medspiller. Simple korte, men hurtige træk også var han Væk.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Kaka havde nu heller ikke de der skills med show dans dribblinger som Ronaldo og Neymar har, som et eller andet sted jo også er unødvendig men selvfølgelig skaber lidt hype hos unge knægte.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kaka havde nu heller ikke de der skills med show dans dribblinger som Ronaldo og Neymar har, som et eller andet sted jo også er unødvendig men selvfølgelig skaber lidt hype hos unge knægte.
    Præcis. Man så aldrig Kaká stå og tage tre styks på låret og derefter spille den videre med skulderen. Det var der ikke tid og plads til i en Serie A af med Thuram, Cannavaro og Samuel i bagkæderne.. måske også derfor Kaká var langt mere effektiv end Ronaldinho og Robinho generelt, men især i Serie A.

Derfor håber jeg, at Leonardo kan komme med nogle fif til Paqueta. Der er desværre ingen Rui Costa og Seedorf at lære af i nuværende trup..

Standard

Leonardo har her til aften bekræftet at Zlatan ikke kommer til Milan, da han har givet sit ord til LA Galaxy, at hans fremtid er der.

Til gengæld nævnte han, at man evaluerer Fabregas, men at klubben afventer straffen fra UEFA.

Standard

Jeg kan dog se, at Leonardo siger målet er at hente en midtbanespiller og en angriber. Det giver god mening, når man tænker på, at Biglia er ude stort set resten af sæsonen eller til slutningen af april. Og angrebet er også ganske sårbart. Zlatan havde været oplagt grundet pris og kendskab til ligaen. Nu kan jeg se vi kigger Quagliarella i Samp. Vi skal i hvert fald have en angriber der er bedre til at være med i spillet, for det er ikke der vores nuværende to angribere er gode.

Skulle man være lidt grådig så kunne en styrmand i forsvaret samt en bedre venstre wing også være tiltrængt. Men med en FFP straf på trapperne er det nok for meget at forlange omend flere medier melder, at vi kun får en bøde på 7 mio euro. Men dertil kommer der naturligvis også, at vi står til en straf igen til sommer og der skal vi jo ikke have et gigantunderskud.

Silvas klausul er i øvrigt blevet offentlig og det skal koste Sevilla 39 mio euro at købe ham fri. Fin pris omend det selvfølgelig bør overvejes at overtale ham (hvis han bliver stabil) til at komme retur og så sende Higuain tilbage.

Regler for meddelelser