Side 100 af 107 FørsteFørste ... 50909899100101102 ... SidsteSidste
Viser resultater 991 til 1,000 af 1064

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    "Halilovic's agents are currently meeting with Besiktas as a move to Turkey could be next for him, according to @DiMarzio."

En fuldstændig ligegyldig spiller i truppen, så fint hvis han kan komme videre. Lad os håbe at denne kommer i mål.
    Ja, ligesom vi må håbe at Montolivo, Berto, Borini, Laxalt/Strinic og en målmand ryger. I mine øjne gerne Antonio Donnarumma på et salg og Plizzarri lejet ud. Så lad Soncin fra Primavera agerer 3. Valg!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Marca skriver at Higauin ryger til Chelsea inden for de næste timer...

https://www.marca.com/futbol/futbol-...e8c8b45f2.html

Standard

Leo afviste igår, at der var bud på Halilovic eller Borini. Derudover sagde han igen, at vi havde for mange spillere i truppen samt, at vi kun kan hente spillere ved hjælp af lån med option. Den metode er det, som Leo siger, ikke særlig attraktivt for en sælgende klub og derfor vanskeligt at hente spillere.

Derudover siger han også, at vi har et møde med FFP på fredag, som dog ikke vil give et svar i forhold til hvad vi kan på transfermarkedet.

Standard

Higuain er der stadig rygter om. Men sælger vi ham siger vi vel inddirekte også farvel til at tro på CL, men får selvfølgelig så et pænere regnskab. Higuain er garant få mål og vi finder ikke andre alternativer der er i nærheden af hans kvalitet, ihvertfald ikke hvis det skal være realistisk.
    Man kan selvfølgelig tro på at Silva inden for nogle år får samme kvaliteter. Morata kunne også være et alternativ, men han vil koste kassen og deltager langt mindre i spillet en Higuain og med de ringe indlæg vi slår vil Morata næppe få nogen succes
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Der går en del rygter om, at vi egentlig har en aftale med RB Leipzig om Hakan på lidt over 20 mio euro, men Gattuso nægter at sælge ham selvom Leonardo vil af med ham. Jeg kan sagtens forstå Leonardo, hvis han er presset til at sælge spillere for at have råd forstærkninger andre steder på banen. På den anden side er jeg helt på linje med Gattuso i, at det er tåbeligt at sælge en spiller han tror så meget på og bruger heftigt. Det er trods alt ikke Gattusos skyld, at Leo misbrugte så mange penge i sommer på tåbelige handler og nu er tvunget til at sælge de spillere vi rent faktisk bruger. Og det er heller ikke ligefrem meget vi kan få ind på et salg af Hakan. I forhold til FFP kan de penge lige så godt falde til sommer.

Sålænge Leo insistere på at holde på Gattuso som træner, må han også respektere hans beslutning her.

Vi har i øvrigt møde med FFP idag. Lad os håbe, vi kan få afklaret situationen lidt bedre i forhold til markedet her også. Gazidis går efter en rolig dialog uden de store problemer. Det er nok mest i vores interesse, at vi finder en fin løsning uden om CAS.

Standard

Tja, hvem er alternativet. En skal vi have indkøbt istedet med alle de skader vi har og selvom han har været en skygge af sig selv i forhold til sin tid i bundesligaen, så tvivler jeg på vi finder noget bedre. Med mindre da vi igen begynder at handle i Chievo/Genoa og aftage deres spillere igen og gøre handlen til et stort nummer ¨
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard Transfers 2018

Der går rygter om at Gazidis og Leo ikke er enige om hvad der skal ske for Milan sportsligt.

Leo skulle have planlagt et par operationer, men de er ikke blevet godkendt af Gazidis, og derfor er der nu splid mellem dem. Oveni er Gazidis mere tilbøjelig til at lytte til Moncada end Leo..

Jeg har godt nok svært ved at stole på sådanne rapporter. Er der noget i dem, så er det forklareligt for hvorfor vi ikke har handlet. Men efter blot en måned er det svært at forestille sig at Gazidis og Leo allerede skulle have så store uenigheder mellem sig. Jeg mener, de må jo begge kende til økonomien, og rammerne. Det jo ikke et spørgsmål om vi skal bruge €100 mio eller ej.

Men ellers går der rygter om Higuains farvel og erstatninger hertil. Piatek fra Genoa er oppe. Godt nok en mand der har haft tur i den i år. Han er købt for €4 mio i sommer, og nu kræver Genoa omkring €50 mio...

Han har bestemt nogle kvaliteter jeg gerne ser hos en angriber: Hovedstødsstærk, skarp afslutter og fysisk styrke til at kunne lave aflæg og være spilstation for sine medspillere. Har så også udemærket fart, venstre ben og godkendt teknik. Min største bekymring er om han er en døgnflue eller ej.
    Ser man på hans tidligere sæsoner har han en fin scoringshistorik (kampe/mål):
    14/15: 19år - 33/9 - næstbedste række i Polen
    15/16: 20år - 36/8 - bedste række i Polen
    16/17: 21år - 39/12 - samme
    17/18: 22år - 38/21 - samme
    18/19: 23år - 21/19 - Serie A

Ovenstående er med alle turneringer hvert år, og dermed alle kampe. Tager vi kun for ligaen ser det således ud:

14/15: 19år - 31/8 - næstbedste række i Polen
    15/16: 20år - 33/6 - bedste række i Polen
    16/17: 21år - 32/12 - samme
    17/18: 22år - 36/21 - samme
    18/19: 23år - 19/13 - Serie A

Det er pænt som 19/20-årig at banke 6-8 kasser ind. Og ligeså pænt at gradvist steppe det op. Dog er det ingen garanti når det bliver gjort i den polske række, og derfor er Piatek stadig en gambling i mine øjne. Det positive vil være hans løn, der ikke vil være i nærheden af Higuains! Den kan så bruges andetsteds (forhåbentlig til venstre kanten!)

Dog vil jeg mene, at man ikke bør se sig blind på angriberes målform, og en Belotti er i mine øjne stadig interessant. Hans karakteristika som hurtig, pågående, hovedstødsstærk og ærgerrig, er igen karakteristika, jeg gerne ser hos en 9’er. Han agerer også gerne spilstation. Hans teknik er godkendt.

Grunden til jeg gerne ser en hovedstødsstærk spiller er, at vi laver utrolig mange indlæg. Omkring 15-20 stykker pr kamp, såvidt jeg kan regne mig frem til. Så vi har brug for en type, der også er farlige i de situationer, medmindre vi vil lægge vores spil om...

Skal vi af med Higuain, vil en erstatning fra Serie A være interessant, da de kender ligaen, hvis ikke vi kan hente en spiller fra øverste hylde.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 13-01-2019 kl. 15:40
    Forza AC Milan

Standard Transfers 2018

(Dobbelt post)
    Forza AC Milan

Standard

Syntes nu ikke det kan passe vi laver ret mange indlæg. Syntes vi har meget få der rent faktisk kommer til baglinien.Når Suso er med stiger indlæg dog uden tvivl, da han rent faktisk også kan placerer dem farligt. Hvornår vi siden Conti´s klasse assist igår sidst har slået en nogenlunde indlæg kan jeg næsten ikke mindes. Og kommer indlægget så har vi måske kun en mand i feltet, så det er lidt hvad det er man går efter.

Piatek ser jeg som helt vanvittig handle, hvis han skal ses som afløser for Higuain. Som yderligere angriber ved siden af Cutrone og Higuain kunne jeg bedre accepterer, men han er jo voldsom dyr ud fra den her sæson præstationer, men tro han kan slå til i Milan ser jeg godt nok som en lille procent del chance for.

Lad os se hvad der sker og har mine forhåbninger med Leo og Gazaidis vanviddet er forbi.Både fordi vi ingen penge har og fordi de ikke køber mere ragelse.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg har egentlig også en fornemmelse af at vi laver mange indlæg. De fleste er dog slået fra en position hvor det er ugunstigt og mest et udtryk for, at vi ikke ved hvad vi eller skal gøre. Så det er ikke mange indlæg vi har fra farlige positioner. Og når kvaliteten af indlæggene så også er dårlige, så er målhøsten derefter. Jeg synes ikke vi mangler en boksspiller, da vi jo har Cutrone til at tage slagsmålene i feltet.

Vi skal have en målfarlig angriber, der kan deltage i spillet med fart og teknik. Januar er bare det værst tænkelige tidspunkt at at handle gode spillere i. Nu må vi se om Chelsea er villige til at betale Juve for Higuain og om vi kan finde en afløser. Ellers må vi vente til sommer. Jeg håber ikke vi falder for Morata-fælden. Manden er notorisk uskarp, overbetalt/dyr og har ikke leveret noget i 3 år. Det er dog en uheldig situation, da en bitter Higuain jo heller ikke er at ønske i foråret.

Regler for meddelelser