Side 17 af 25 FørsteFørste ... 71516171819 ... SidsteSidste
Viser resultater 161 til 170 af 247

Emner: Transfers 2018

Standard

Drømmescenariet for mig er også vi holder nogenlunde på truppen, med nogle få tilføjelser.

Afgange:
    Kalinic
    Bacca permanent/Silva hvis ikke man kan få noget for Bacca.
    Donna(For en god pris, hvor vi så kan forstærke os offensivt).
    Mussachio/Zapata
    Monty
    Ant. Donnarumma

Tilgange:
    Reina/ny stabil keeper
    Kant(Politano, Bernard er nævnt). Fart er nøgleordet her.
    Ny angriber som man kan forvente 12-15 mål fra minimum.

Deruodver håber jeg man ser Hakan i en mere central rolle, og Jack får flere minutter på kanten. et bud på holdet.

-------------Ny angriber---------------
    Bernard/Jack-----------------------Suso-----
    -------- Hakan------Kessie------------
    ------------------Biglia-------------------
    RR------Romagnioli-----Leo------Calabria/Conti
    ------------------Reina/ny--------------------

Bænk:
    Stoari
    Hakan/Jack
    Cutrone
    Silva/Bacca
    Borini
    Locatelli
    Zapata/Musacchio
    Calabria/Conti
    Abate
    Antonelli

Her beholder vi kernen af truppen, men får samtidig tilført noget kvalitet. Bredden synes jeg også er fin, hvis man skal være kræsen kunne en Deulofeu måske også blive tilført, så vi har en ekstra kant med noget x faktor.
    Vi beholder dem jeg vil kalde lederne på holdet(dog ikke Monty): Jack, Bonucci og Abate

Musacchio ville jeg egentlig gerne beholde, men Zapata virker foretrukket og jeg mener kun der er plads til en af de to.

Silva har jeg ikke opgivet endnu, men selvfølgelig er Cutrone foran ham. Hvis man kan få en god pris så vil jeg ikke græde snot over han er væk, men jeg håber man beholder ham foran Bacca. Ikke mindst pga. Baccas løn.

Jeg mener man med et transfervindue alá det her får løst mange af de problemer som jeg ser i truppen. Primært farten i offensiven. Jeg er generelt tilfreds med defensiven, efter vi gik tilbage til firmandsforsvar, og derfor mener jeg ikke fokus skal ligge der.

Standard

Fodbold er godt nok en sjov størrelse.

I sommer var vi ved at punge 70 mio euro + Niang ud for Belotti, og formegentlig noget tilsvarende for Morata, hvis han ellers havde været interesseret. De har leveret følgende i henholdsvis Premier League/Serie A.

Morata
    11 mål
    6 assists
    2067 min
    121,5 min/ mål eller assists

Belotti
    10 mål
    3 assists
    2582 minutter
    198,61 min/mål eller assists

Og der kommer så vores peanuts-betalte Primavera spiller og griber dagen med en god portion gåpåmod og rigtig indstilling:

Cutrone
    8 mål
    2 assists
    1442 minutter
    144,2 min/mål eller assists

Jeg siger på ingen måde at Cutrone har de samme kvaliteter, som de to andre. Det er snarer idéen om, at en spiller nødvendigvis er en garant for x-antal mål, der er spændende.

Samtidig med det må så bare sige, at Aubameyang har bombet videre som sædvanligt både i Bundesliga og Premier League. Det ærger mig helt vanvittigt, at det den ikke gik igennem i sommer, når man ser, hvordan det endte i et forkølet salg til Arsenal.

Standard

Garantier i fodbold findes ikke. Slet ikke målgaranti. Man kan optimere sine muligheder for at lykkes. Cutrones sæson har jo været fremragende set i lyset af hvad han kommer fra. Jeg ville dog ikke sammenligne ham med de to spillere der, men rettere sammenligne dem med Silva og Kalinic, som jo reelt set er dem, de skal måles imod.

Men ja, man kan da kun være ked af at vi brugte penge på Silva og Kalinic og ikke på Aubameyang. Men så er vi også tilbage til det med at optimere sine muligheder, da Arsenal jo er klasser bedre end os og dermed har bedre muligheder for at få Auba til at lykkes, hvorimod Milan jo slet ikke er indstillet til offensiv fodbold og dermed er risikoen for at offensiven ikke lykkes jo større. Ikke sagt, at Auba ikke ville være god i Milan. Men langt fra nok til at løfte holdet nok. Men det ville være et godt sted at starte at have en angriber med noget fart og som modstanderen frygter. Det har vi ikke nu. Men så længe Gattuso ikke har en offensive gameplan der virker så er det nok skønne spildte kroner.

Mirabelli udtalte i øvrigt igår (modsat tidligere) at alle spillere er til salg til den rette pris. Før hed det ellers, at det kun var hvis en spiller ville væk selv, ellers ville man beholde dem uanset prisen.

Det bliver spændende at se hvem der ryger af de profilerede spillere som Suso, Donna, Bonucci, Jack, Roma, Silva og Hakan. Dertil kommer jo dødvægt som Kalinic/Bacca, Bertolacci, Gomez, Mauri, Vergara, Abate, Monto, Antonelli, Zapata osv. Med FFP er vi pisket til at få "gode" penge for dem ellers hænger vi på dem. I den anden ende er det også spændende at se hvilke spillere vi kan hive ind på fri transfer når nu Ki, Strinic og Reina skulle være signet.

Det bliver godt at se Mirabellis formåen. Alle kan købe spillere med en blankocheck. Men kan han trylle med markant mindre? Eller skal det stadig være Gallianis kritiserede småindkøb der skal bære holdet næste sæson? Hvorom alting er, så er det spændende.

Standard

Kan ikke helt se grunden til Mirabelli, Galliani eller en helt tredje Milan vil kunne gør det store. Hvis efterspørgslen ikke er der efter spillerne Milan har, hvad er det så der kan gøres. Prisen kan sænkes og bagefter kan man så sige det da var alt for billig vedkommende blev solgt - men alternativet er så ingen salg. Andre tilfælde er der måske slet ingen klubber der er interesseret eller spilleren ikke er interesseret i at flytte klub.

Så alt i alt så er det vel meget lidt personer kan gøre, men efterspørgslen der bestemmer
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kan ikke helt se grunden til Mirabelli, Galliani eller en helt tredje Milan vil kunne gør det store. Hvis efterspørgslen ikke er der efter spillerne Milan har, hvad er det så der kan gøres. Prisen kan sænkes og bagefter kan man så sige det da var alt for billig vedkommende blev solgt - men alternativet er så ingen salg. Andre tilfælde er der måske slet ingen klubber der er interesseret eller spilleren ikke er interesseret i at flytte klub.

Så alt i alt så er det vel meget lidt personer kan gøre, men efterspørgslen der bestemmer
    Nu tænker jeg ikke på salg, men køb af spillere, når nu Mirabellis blankocheck er væk.

Salget bliver dikteret af markedet. Men med FFP straffene er der dog også en dimension angående værdi af spilleren i regnskabet, da vi skal have et minimumsbeløb ind for spillere. Her kan man jo så godt argumentere for at den givne person er ansvarlig hvis man fx har købt Kalinic for 25 mio euro og 1 år efter kun kan få 10 mio euro for ham.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Garantier i fodbold findes ikke. Slet ikke målgaranti. Man kan optimere sine muligheder for at lykkes. Cutrones sæson har jo været fremragende set i lyset af hvad han kommer fra. Jeg ville dog ikke sammenligne ham med de to spillere der, men rettere sammenligne dem med Silva og Kalinic, som jo reelt set er dem, de skal måles imod.

Men ja, man kan da kun være ked af at vi brugte penge på Silva og Kalinic og ikke på Aubameyang. Men så er vi også tilbage til det med at optimere sine muligheder, da Arsenal jo er klasser bedre end os og dermed har bedre muligheder for at få Auba til at lykkes, hvorimod Milan jo slet ikke er indstillet til offensiv fodbold og dermed er risikoen for at offensiven ikke lykkes jo større. Ikke sagt, at Auba ikke ville være god i Milan. Men langt fra nok til at løfte holdet nok. Men det ville være et godt sted at starte at have en angriber med noget fart og som modstanderen frygter. Det har vi ikke nu. Men så længe Gattuso ikke har en offensive gameplan der virker så er det nok skønne spildte kroner.

Mirabelli udtalte i øvrigt igår (modsat tidligere) at alle spillere er til salg til den rette pris. Før hed det ellers, at det kun var hvis en spiller ville væk selv, ellers ville man beholde dem uanset prisen.

Det bliver spændende at se hvem der ryger af de profilerede spillere som Suso, Donna, Bonucci, Jack, Roma, Silva og Hakan. Dertil kommer jo dødvægt som Kalinic/Bacca, Bertolacci, Gomez, Mauri, Vergara, Abate, Monto, Antonelli, Zapata osv. Med FFP er vi pisket til at få "gode" penge for dem ellers hænger vi på dem. I den anden ende er det også spændende at se hvilke spillere vi kan hive ind på fri transfer når nu Ki, Strinic og Reina skulle være signet.

Det bliver godt at se Mirabellis formåen. Alle kan købe spillere med en blankocheck. Men kan han trylle med markant mindre? Eller skal det stadig være Gallianis kritiserede småindkøb der skal bære holdet næste sæson? Hvorom alting er, så er det spændende.
    Av, jeg havde lykkeligt glemt at vi allerede angiveligt har hentet et par af "forstærkningerne" i en 29 årig Ki Sung-yueng, som ikke er nogen forbedring ift Monty, Locatelli eller andre af vores bredde spillere.

En til den tid 31årig Sampdoria back, der ikke er fast mand i doria, og næppe en forstærning ift Antonelli, eller RR.

Og ikke mindst en til den tid 36 årig keeper, der vel pt er en lille opgradering, men med hans alder i betragtning, så må der forventes en kraftig nedadgående formkurve, samt en væsentlig større skades risiko.

Er det den slags handler vi skal forvente for resten af vinduet, så bliver det fandme skidt. ganske enkelt skræmmende ringe handler.

Standard

Besides Gigio Donnarumma, Antonio Donnarumma, Storari, Abate, Antonelli, Montolivo, Kalinic and André Silva will be departing Milan. [Leggo]

Ja, så begynder rygterne om hvem der skal ud og hvem der skal ind, rigtigt at tage til..

Bliver spændende at se hvordan vi opererer i dette transfervindue! I mine øjne er vores handler offensivt skelsættende for en bedre liga placering næste år, men vi får at se!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ikke noget jeg vil begræde, hvis disse smutter.. Ærgerligt med Kalinic og Silva, men det har slet ikke været godt nok fra begge. Lad os se hvad tab vi skal tage på dem, men det ville være bedst at låne Silva ud og sælge Kalinic.

Mange vil være uenige, men jeg vil mene at Kalinic har bidraget mere end Silva i denne sæson - på trods af Silva's to vigtige scoringer i Serie A. Jeg vil også helst hænge på Kalinic end Silva, som jeg synes falder helt igennem lige pt. Potentialet er uden tvivl større hos Silva, men Kalinic giver mere værdi i det opbyggende spil. Hans selvtillid er uden tvivl helt i bund i denne sæson. Forhåbentligt får de begge en god slutrunde med lidt mål så det kan få selvtilliden og priserne til at stige.

Inter har hentet De Vrij og nu også Kwadwo Asamoah på en fri - har vi sovet lidt i timen, måske? Asamoah er lidt alá Rodriguez bare mere boldsikker men ingen af dem med de store offensive bidrag. De Vrij er nok mere pro Inter, da Bonucci og Romagnioli spiller fast. Men godt gået, desværre, af Inter.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Ikke noget jeg vil begræde, hvis disse smutter.. Ærgerligt med Kalinic og Silva, men det har slet ikke været godt nok fra begge. Lad os se hvad tab vi skal tage på dem, men det ville være bedst at låne Silva ud og sælge Kalinic.

Mange vil være uenige, men jeg vil mene at Kalinic har bidraget mere end Silva i denne sæson - på trods af Silva's to vigtige scoringer i Serie A. Jeg vil også helst hænge på Kalinic end Silva, som jeg synes falder helt igennem lige pt. Potentialet er uden tvivl større hos Silva, men Kalinic giver mere værdi i det opbyggende spil. Hans selvtillid er uden tvivl helt i bund i denne sæson. Forhåbentligt får de begge en god slutrunde med lidt mål så det kan få selvtilliden og priserne til at stige.

Inter har hentet De Vrij og nu også Kwadwo Asamoah på en fri - har vi sovet lidt i timen, måske? Asamoah er lidt alá Rodriguez bare mere boldsikker men ingen af dem med de store offensive bidrag. De Vrij er nok mere pro Inter, da Bonucci og Romagnioli spiller fast. Men godt gået, desværre, af Inter.
    Helt enig med dig, Silva er dog af en eller anden grund, blevet en darling blandt mange herinde. Kalinic kæmper og skaber plads offensivt. Silva løber generelt bare forvirret rundt.
    Dog er begge gigant flops.

Det er en klassehandel af Inter, at hente De Vrij.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Helt enig med dig, Silva er dog af en eller anden grund, blevet en darling blandt mange herinde. Kalinic kæmper og skaber plads offensivt. Silva løber generelt bare forvirret rundt.
    Dog er begge gigant flops.

Det er en klassehandel af Inter, at hente De Vrij.
    Jeg tror det er helt almindelig menneskelig psykologi.
    Silva er ung og Kalinic er gammel, hvilket giver førstnævnte en klart længere snor. Dermed skal man ikke underminere menneskelig almen psykologi - flotte mennesker har det nemmere og bliver behandlet anderledes. Silva er flot og "smart" mens Kalinic er det modsatte.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser