Side 18 af 25 FørsteFørste ... 81617181920 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 247

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Jeg tror det er helt almindelig menneskelig psykologi.
    Silva er ung og Kalinic er gammel, hvilket giver førstnævnte en klart længere snor. Dermed skal man ikke underminere menneskelig almen psykologi - flotte mennesker har det nemmere og bliver behandlet anderledes. Silva er flot og "smart" mens Kalinic er det modsatte.
    Haha, interessant betragtning. Tror træneren er pænt ligeglad, især Gattuso :-D, men ingen tvivl hvem der er mest populær på de sociale medier og den yngre generation af fans under 15 års alderen.

Jeg vil blive overrasket over hvis det lykkedes Mirabelli at få begge afsat til fornuftige aftaler. Husk også at vi har en Bacca hængende i Villarreal. Bacca var forfærdelig i det opbyggende spil, men scorede trods alt dobbelt så mange mål som de to.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Haha, interessant betragtning. Tror træneren er pænt ligeglad, især Gattuso :-D, men ingen tvivl hvem der er mest populær på de sociale medier og den yngre generation af fans under 15 års alderen.

Jeg vil blive overrasket over hvis det lykkedes Mirabelli at få begge afsat til fornuftige aftaler. Husk også at vi har en Bacca hængende i Villarreal. Bacca var forfærdelig i det opbyggende spil, men scorede trods alt dobbelt så mange mål som de to.
    Jeg kan ganske let forklare jer årsagerne. Det skyldes, at Silva er en ung spiller der stadig har lang tid til at udvikle sig. Derudover er det hans første sæson i Italien, og han skal vænne sig til kulturen, sproget og en ny måde at spille fodbold, det kan være særdeles svært, særligt for yngre og mindre erfarne spiller. Et pragt eksempel på det, er at Silva har scoret 6 mål i 8 EL kampe, mod modstander der jo altså ikke er fra Italien.

Desuden har Silva bevist at han kan spille på et højt niveau, både i Port og på det portugisiske landshold. Forglem ej, at på trods af manglende spilletid og ingen kontinuitet overhovdet, har han evnet at score to kampafgørende mål.

Der er absolut ingen tvivl om, at Silva ikke har levet op til niveau, og jeg var meget skeptisk da vi købte ham, da han på ingen måde kan hamle op med de store navne vi blev rygtet samen med. Nu er sket sket, og det vil være tåbeligt at smide ham ud efter blot en sæson med meget få kampe.

Standard

Man kan håbe på Silva for et godt VM, som måske kan sætte lidt gang i andre klubber der er villig til at købe/leje ham. Hvis Silva selv tror på han kan blive en success i Milan, skal han have en sæson til i klubben. Den her sæson har været meget svær for alle og dertil at komme som ung angriber til Italien er nærmest umulig at få succes.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Calcio Se meddelelser
    Jeg kan ganske let forklare jer årsagerne. Det skyldes, at Silva er en ung spiller der stadig har lang tid til at udvikle sig. Derudover er det hans første sæson i Italien, og han skal vænne sig til kulturen, sproget og en ny måde at spille fodbold, det kan være særdeles svært, særligt for yngre og mindre erfarne spiller. Et pragt eksempel på det, er at Silva har scoret 6 mål i 8 EL kampe, mod modstander der jo altså ikke er fra Italien.

Desuden har Silva bevist at han kan spille på et højt niveau, både i Port og på det portugisiske landshold. Forglem ej, at på trods af manglende spilletid og ingen kontinuitet overhovdet, har han evnet at score to kampafgørende mål.

Der er absolut ingen tvivl om, at Silva ikke har levet op til niveau, og jeg var meget skeptisk da vi købte ham, da han på ingen måde kan hamle op med de store navne vi blev rygtet samen med. Nu er sket sket, og det vil være tåbeligt at smide ham ud efter blot en sæson med meget få kampe.
    Så man behøver ikke levere noget i trøjen, før man er en darling blandt nogle fans mere ?
    Mon ikke nærmere man kan forklarer de 6 mål i EL, med at det var imod sekunda hold, fra lorte ligaer Den manglende spilletid i ligaen, er jo hans egen fortjeneste, han har jo været mildest talt elendig i stort set alle facetter i spillet i 90% af tiden han har været på banen i ligaen.

Silva har statistik mæssigt spillet en fin sæson, i en middel liga, kendte intet til ham, før vi var sat i forbindelse med ham, så kan ikke vurdere ham ud fra andet.
    Pt tyder alt dog mere på et 1 season wonder, end et reelt talent, jeg kan ærlig talt ikke se hvad hans spidskompetencer er ? Middel hurtighed, samme med afslutninger, ikke en specielt teknisk spiller, og så er hans første berøringer skræmmende.

Fuldt fortjent han kun er 3 valg i klubben, og han skal skydes afsted hurtigst muligt.

Standard

@footballitalia
    Jose Mourinho wants #ACMilan captain Leonardo Bonucci to reinforce his #MUFC defence, claims Tuttosport https://www.football-italia.net/1214...d-call-bonucci

Ville være fantastisk at kunne afsætte ham til en af de rige PL klubber.

Standard

Ja for hvem skal så føre bolden frem og rådgive forsvaret... Romagnoli ellers tak. Kan sige meget dårligt om Bonucci første sæson men han har gjort en middelmådig midterforsvar som Romagnoli til en stabil spiller. Fjern Bonucci og jeg er sikker på han sejler mere end han til tider gør.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Mini Pirlo Se meddelelser
    Ja for hvem skal så føre bolden frem og rådgive forsvaret... Romagnoli ellers tak. Kan sige meget dårligt om Bonucci første sæson men han har gjort en middelmådig midterforsvar som Romagnoli til en stabil spiller. Fjern Bonucci og jeg er sikker på han sejler mere end han til tider gør.
    Musacchio fik vel netop ros for hans spil med bolden.

Skal der forstærkninger ind til holdet, skal der også penge i kassen, det bør være åbenlyst.
    So far kan jeg konkluddere herinde, at folk ikke vil af med Silva, Donnarumma, Bonucci, Suso, Jack, nogen glemt ? Hvem skal dog give penge i kassen ? Ingen springer vel budgettet for at hente Gustavo Gomez og Storari
    Bonucci koster en formue i løn, samtidig kan han give en god slat i kassen, kigger man på hans sæson, kan han nemt erstattes af en væsentlig billigere cb, måske endda en dyrt købt Musacchio, der vel pt er en af verdens dyreste 4 valg.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    @footballitalia
    Jose Mourinho wants #ACMilan captain Leonardo Bonucci to reinforce his #MUFC defence, claims Tuttosport https://www.football-italia.net/1214...d-call-bonucci

Ville være fantastisk at kunne afsætte ham til en af de rige PL klubber.
    Tror det er godt du ikke er direktør i klubben, stod det til dig sælger vi alle de spiller vi lige har købt. Bonucci startede dårligt ud, men er en af verdens bedste forsvarspillere, der har fundet tilbage til sit vanlige niveau. Hvad angår Silva, skriver jeg netop at jeg var skeptisk over købet af ham. Det forhindre dog mig ikke i, at tænke sagligt, da der er åbenlyst er tale om en talentfuld ung spiller der midt i alt uroen og i et nyt land, ikke har kunne fået sit spil til at fungere til mindste detalje. Dog har han scoret vitale mål i sine indhop, samt været en af vores bedste spillere i EL. Hans situation er præcis den samme som gabigols i Inter sidste sæson, og sikkert lig med Lautauro Martinezs næste sæson i Inter. Unge spiller med stort talent, der har brug for gode folk omkring dem til at udvikle deres evner

Standard

Xaniz fat nu vi skal ikke udskifte hele vores hold efter en sæson. Vi kommer ikke til at afskaffe os med særlig mange spillere, slet ikke dem vi lige har købt. Vi kommer heller ikke til at købe flere verdensklasse spiller, vi har hverken råd eller tiltræknigskræft

Standard

Det er fantastisk som du kan klappe dig selv på skulderen, over hvor saglig du selv kan tænke ?

Sidder du virkelig og påstår, at Bonucci har fundet tilbage til sit vanlige niveau ?
    Den blinde tiltro til at alt nok skal gå, den deler jeg ikke, kommer der ikke mærkbare ændringer, så bliver næste sæson næppe bedre.

Regler for meddelelser