Side 82 af 84 FørsteFørste ... 32728081828384 SidsteSidste
Viser resultater 811 til 820 af 831

Emner: Transfers 2018

Standard

Ja Locatelli ville jeg gerne havde behold, men det kan være det går ligesom Cristante der også vemodigt blev solgt som Milan dreng, men siden hen er forsvundet ud I ingenmandsland. Han ville sikkert kunne bruges som bredde spiller I Milan, men ud fra den pris vi fik var det en rigtig god handel vi lavede dengang med Benfica

Men selvom der ikke har været den helt åbenlyse eufori omkring Milan handlerne I sommer, så er Milan´s nye ledelse mere noget der vækker store forhåbninger. Med Leo, Maldini og nu måske også en ny CFO der ved hvad han snakker om
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja Locatelli ville jeg gerne havde behold, men det kan være det går ligesom Cristante der også vemodigt blev solgt som Milan dreng, men siden hen er forsvundet ud I ingenmandsland. Han ville sikkert kunne bruges som bredde spiller I Milan, men ud fra den pris vi fik var det en rigtig god handel vi lavede dengang med Benfica

Men selvom der ikke har været den helt åbenlyse eufori omkring Milan handlerne I sommer, så er Milan´s nye ledelse mere noget der vækker store forhåbninger. Med Leo, Maldini og nu måske også en ny CFO der ved hvad han snakker om
    Forstår ikke helt din holdning til Cristante. Hvis ikk jeg tager fejl blev han solgt fra os til Benfica for 8 mio euro, og blev så solgt for 20-25 i sommers til Roma. Ham var jeg aldrig forstående overfor vi gik af med. Man kan så sige han aldrig var blevet det samme i Milan, men det synes jeg mere viser nogle af de problemer vi har/haft i klubben.

Locatelli fik vi lidt mere for, og vi var i sommers ret desperate på at få noget kapital ind, og der er egen avl bare bedst, da det er penge lige i lommen, så det er selvfølgelig den vej at handelen, kan retfærdigøres.

Standard

Ham her ville være interessant som en langsigtet afløser for Biglia — det er ikke for sjov Napoli har været kædet sammen med ham som afløser for Jorginho.

http://app.football-italia.net/?refe...&menu=news-all

Standard

Vi rygtes løst sammen med Ramsey, Fabregas, Paqueta, Tielemans og lidt andre...

Spændende om vi vil kunne hente nogle i vinterens transfervindue. Gerne noget kreativitet til midten!

Og ellers noget fart til kanterne, som vi længe har sukket efter!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Lader til vi er løbet af med Lucas Paqueta til 35 millioner euro til Januar . Han har jo senest været et lidt hot navn, men prisen syntes høj i Milan´s situation nu vi ikke rigtig har nogle penge, med mindre altså vi får solgt 1-2 stykker hvilket næppe er på plads allerede nu til januar vinduet

Men muligt det kun er rygter da det kun er fra Brasilien meldingerne kommer indtil videre. Men en spiller der skulle være spændende og vel noget af det Leonardo blev hyret til, så vi igen kan få fat i en Kaka
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, noget af en pris. I vores situation og med pistolen for panden for at nå CL så har jeg det sgu ligesom med Caldara. Med så kæmpe summer skal det være en spiller der kan gøre en markant forskel fra dag 1. Vi skal ikke blive ved med at købe til fremtiden når der er så store mangler på nuværende mandskab der skriger på forstærkning. Så jeg håber da, at vi ikke laver samme fejl som med Caldara og også tænker forstærkninger ind til holdet i januar. Især når vi alligevel ser ud til at være villige til at bruge så kæmpe summer som 35 mio euro.

Standard

Længe siden vi har haft brasilianske spillere på San Siro - Det er altid interessant. Men min første tanke her er om Suso er fortid lige om lidt? Han topper tydeligvis og er efterhånden udtaget fast til det spanske landshold. Det berettiger til mere.

Hvis det er tilfældet, så er det en stor opgave der venter forude for Paqueta. Fedt navn!

Standard

Som jeg ser hans profil så er det mere en afløser for den position Jack spiller, eller for at give lidt fleksibilitet hvis vi skal spille med offensiv midt. Sky melder også han er indkøbt som en af de to ved siden af Biglia. Så tror ikke det har noget med Suso at gøre det her køb. Dermed ikke sagt, at han er blevet lovet et skifte væk, men så er Castillejo købet jo nok mere tænkt i den sammenhæng.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Som jeg ser hans profil så er det mere en afløser for den position Jack spiller, eller for at give lidt fleksibilitet hvis vi skal spille med offensiv midt. Sky melder også han er indkøbt som en af de to ved siden af Biglia. Så tror ikke det har noget med Suso at gøre det her køb. Dermed ikke sagt, at han er blevet lovet et skifte væk, men så er Castillejo købet jo nok mere tænkt i den sammenhæng.
    Du har ret. Jeg var lidt for hurtig. Jeg så bare i en video, at han opererer rigtig meget fra kanterne og ind. Umiddelbart kan jeg dog godt forstå, hvorfor man i højere grad ser ham som en midtbanespiller. Er ikke voldsomt hurtig, men god på bolden.

Standard

Milan news rapporterer om 25 mio for Flamengos 70% og 10mio euro for de resterende procenter hos agent(agenter).

En taktisk analyse af Lucas Paqueta lavet i september måned https://www.youtube.com/watch?v=kooNKyCR35c

Virker som også skrevet ovenover som en der vil være i spil til Bonaventuras position. Udfra Youtube videoer, så virker han dog også som en klassisk brasiliensk spiller, som lige skal have pakket lidt af samba bolden væk, for det kommer ikke til at virke i Serie A. Der skal man ikke lave 10 ligegyldige step overs.

Han virker dog rigtig spændende, god teknik og vision. Der er bestemt noget at bygge videre på, men at forvente han kan forstærke start 11'eren, er vel at presse den. Men på den lange bane, har vi efterhånden en del spillere med stort potentiale.

Regler for meddelelser