Side 83 af 93 FørsteFørste ... 33738182838485 ... SidsteSidste
Viser resultater 821 til 830 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Virkelig spænde spiller, vi skulle have overhalet PSG indenom, som ellers også var i forhandlinger med ham. Leonardo har et virkelig godt kendskab til brasilianske talenter, lad os håbe han endnu en gang, har fundet en her, som får sussces i Milan.

Det jo ikke fordi der så meget at leve op til, sidste gode brassa i klubben, var jo bare Kaka

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Hvis dette passer har vi muligvis gjort et scoop af dimensioner ala da vi sigende Kaka! Han er virkelig en spiller med et kæmpe potentiale og alle de store klubber har ham på deres liste.

Klasse arbejde af Leonardo hvis han snyder klubber som Liverpool og PSG uden de når at opdage hvad der er sket 😂😂

http://app.football-italia.net/?refe...&menu=news-all

Standard

Lyder satme som mange penge, har aldrig nogensinde hørt om ham :P

Standard

Altid spændende med et brasiliansk talent, men det er også givet godt ud. Brasilien er dog et dyrt sted at handle. At håbe på, at han er den nye Neymar er at presse den, men jeg håber satme at han er mere en Willian og Coutinho end Gabigol...

Lige pt. havde jeg dog også, som Costacurta, set at vi har hentede en alá Higuain (Vidal?) som kan gå ind i og levere fra dag ét af i de næste par år.

Standard

Kan huske hvor folk tudede da Inter hentede Gabigol og vi bare var ringe indkøbere osv - idag spiller han vel end ikke sekunda bold mere
    Så vide sig sikker skal man aldrig men forhåbentlig har man undersøgt ham grundig om profilen passer til en klub som Milan og han kan tilpasse sig en ny kultur

Standard

Der rygter ude om at vi ikke forlænger med Zapata, Montolivo, Abate og Bertolacci.

Deres nettolønninger er:
    Zapata - €1,7 mio
    Montolivo - €2,5 mio
    Abate - €2,3 mio
    Bertolacci - €2 mio

Det er €8,5 mio samlet og cirka €17 mio brutto.

Det godt nok noget af en besparelse vi vil få ved blot at sige farvel til de 4 spillere UDEN, at vi står ringere sportsligt. Jeg håber at det sandt!

Yderligere har vi så en Bakayoko og Mauri:
    Bakayoko - €3,5 mio
    Mauri - €1,4 mio

Igen, det er €4,9 mio netto, og cirka ~€10 mio brutto. Så altså i alt ~€27 mio på regnskabet. Og ~€13,4 mio i lønudgifter netto, der vil kunne bruges langt bedre i mine øjne.

I lønkroner ligger der jo eksempelvis et råderum for både en Rabiot (~€7,5 mio) og Savic (~€5/6 mio). Det er blot eksempler ikke at jeg tror/håber det sker - i hvert fald ikke til de lønninger der har været på rygtebørsen. Men blot for at sige at mulighederne for ledelsen er der i hvert fald.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Der rygter ude om at vi ikke forlænger med Zapata, Montolivo, Abate og Bertolacci.

Deres nettolønninger er:
    Zapata - €1,7 mio
    Montolivo - €2,5 mio
    Abate - €2,3 mio
    Bertolacci - €2 mio

Det er €8,5 mio samlet og cirka €17 mio brutto.

Det godt nok noget af en besparelse vi vil få ved blot at sige farvel til de 4 spillere UDEN, at vi står ringere sportsligt. Jeg håber at det sandt!

Yderligere har vi så en Bakayoko og Mauri:
    Bakayoko - €3,5 mio
    Mauri - €1,4 mio

Igen, det er €4,9 mio netto, og cirka ~€10 mio brutto. Så altså i alt ~€27 mio på regnskabet. Og ~€13,4 mio i lønudgifter netto, der vil kunne bruges langt bedre i mine øjne.

I lønkroner ligger der jo eksempelvis et råderum for både en Rabiot (~€7,5 mio) og Savic (~€5/6 mio). Det er blot eksempler ikke at jeg tror/håber det sker - i hvert fald ikke til de lønninger der har været på rygtebørsen. Men blot for at sige at mulighederne for ledelsen er der i hvert fald.

Ville også være idioti at forlænge med nogle af de ovenstående. Måske Zapata, hvis man valgte at sælge Musacchio, og hente en ny midterforsvar. Abate til en minimumsløn, kunne måske også være nogenlunde, hvis ikke Conti snart bliver skadesfri.

Paqueta ser spændende ud. Jeg kender ham overhovedet ikke, fra andet end medier, og troede egentlig han var mere offensiv end det virker til. Jeg er dog positiv over, at det virker til ledelsen vægter at forstærke midtbanen, som i min optik er vores absolutte svaghed.

https://www.football-italia.net/1292...zenits-paredes

Jeg tror personligt ikke vi er færdige på januarmarkedet med købet af Paqueta. Paredes kender serie a, og det kunne være en fin mulighed. Jeg har dog en drøm om Rabiot eller Ramsey(først fra sommer af).

Jeg ville bestemt heller ikke blive overrasket, hvis vi lander Ibra på en 6 mdr. aftale. Især hvis vi fortsat er seriøst med i kampen om top 4.

Standard

Zlatan rygterne kører derud af.

Det samme gør rygterne om endnu en cm: Paredes, Rabiot, Barella, mm. rygtes stadig til klubben.

Min største undren er manglen på rygter om en LW. Det må være mig der ser skævt på behovet, men i mine øjne mangler vi da virkelig en hurtig, udfordrende venstre kant der kan give den trussel vi ikke har lige nu? Hakan er en nødløsning på kanten i mine øjne. Han burde spille CM. Men det kan godt være det kommer. Nu må vi se.

Forza AC Milan

Standard

Zlatan i min verden er et skridt den helt forkerte vej. Han er en speciel type spiller der fylder meget i hver en trup og vi har ikke brug for en lappe løsning nu når genopbygning igen er startet med endnu en ny ledelse

Han vil da sikkert kunne gøre en forskel i nogle situationer men en gigantisk hyre vil han koste og spørgsmålet er hvor længe han kan spille med på det niveau.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Zlatan i min verden er et skridt den helt forkerte vej. Han er en speciel type spiller der fylder meget i hver en trup og vi har ikke brug for en lappe løsning nu når genopbygning igen er startet med endnu en ny ledelse

Han vil da sikkert kunne gøre en forskel i nogle situationer men en gigantisk hyre vil han koste og spørgsmålet er hvor længe han kan spille med på det niveau.
    Zlatan er helt sikkert en der kun skal have 6 mdr. kontrakt, og det er også det jeg tror der bliver tale om, hvis han skulle dukke op.

Det kan jeg nu godt se ideen i, hvis det bliver under de rigtige vilkår. Da Cutrone og Higuain var skadet, var vi sårbare.

@Kaka***

Rabiot synes jeg ellers lige at have læst er tæt på forlængelse med PSG, og så får vi ikke fat på ham. Ang. din vurdering af venstrekant, er jeg egentlig meget enig. Det virker dog som om, at Gattuso/ledelsen vurderer Hakan, som værende kantspiller. Eller ihvertfald for offensiv til de dybere pladser. Derudover havde Hakan jo en rigtig flot slutning på sidste sæson, så forhåbentlig finder han den form igen.

Bakayoko skulle angiveligt være vejet for let, og bliver opsagt til vinter. Giver fin mening, når nu Paqueta kommer ind.

Regler for meddelelser