Side 89 af 93 FørsteFørste ... 39798788899091 ... SidsteSidste
Viser resultater 881 til 890 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard Transfers 2018

Ved ikke om folk allerede har set den her, men vi har siden 2010 betalt €678 mio i agent honorare.

Det er 13. mest af alle klubber.

Napoli er på 17. Pladsen med €579 mio.

Inter er dog på 11. pladsen med €748 mio.

Roma er på 9. Pladsen med €809 mio

Real på 8., med €912 mio....

Juve på 6. Pladsen med €1.085 mio.

3. Barcelona
    2. Chelsea
    1. City - €1.470 mio

Den vildeste her er Bayern på en 19. Plads. De har “kun brugt €554 mio”...

Link:
    https://m.calciomercato.com/en/news/...milan-an-85002

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Der må være bedre derude, med erfaring der kan lejes. https://www.football-italia.net/1309...nt-flies-milan

Og det var så Bonaventuras sæson. En skam... https://www.football-italia.net/1309...er-bonaventura

Januar bli'r en rigtig travl måned for Leonardo og Paolo
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Der må være bedre derude, med erfaring der kan lejes. https://www.football-italia.net/1309...nt-flies-milan

Og det var så Bonaventuras sæson. En skam... https://www.football-italia.net/1309...er-bonaventura

Januar bli'r en rigtig travl måned for Leonardo og Paolo
    Ja, og hvis de skal gøre sig forhåbninger om noget godt resultat, så skal vi også se afgange! Monto, Mauri og Berto skal sælges. Vi har brug for de lønkroner!!

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Ja, og hvis de skal gøre sig forhåbninger om noget godt resultat, så skal vi også se afgange! Monto, Mauri og Berto skal sælges. Vi har brug for de lønkroner!!

Jeg er 100% enig med dig. Men jeg mener at Montolivo og Bertolacci har kontraktudløb til sommer. Og Montolivo har ikke lust til at forlade klubben, før udløb (kan godt forstå ham, med sådan en luksus kontrakt) Bertolacci mener jeg er samme hovedpine som Montolivo, men mon ikke man kan skille sig af med ham og Mauri her til januar
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Mon ikke vi ender med Zlatan. Det eneste jeg håber på er at vi ikke ender ud i alt for mange lappe løsninger, så vi laver de gamle Galliani handler med Genoa og Chievo om diverse lav kvalitets spillere.
    Skal vi hente erstatninger så forhåbentlig også nogle vi kan bygge videre på og ellers sats på ungdommen i vores klub
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Mon ikke vi ender med Zlatan. Det eneste jeg håber på er at vi ikke ender ud i alt for mange lappe løsninger, så vi laver de gamle Galliani handler med Genoa og Chievo om diverse lav kvalitets spillere.
    Skal vi hente erstatninger så forhåbentlig også nogle vi kan bygge videre på og ellers sats på ungdommen i vores klub
    Præcis det, at vi ikke ender med for mange lappeløsninger, er jeg også MEGET bange for.

Andreas Christensen
    Cesc Fabregas
    Rodrigo Caio
    Gary Cahill
    Zlatan
    Kenny Tete
    Paredes
    Stefano Sensi
    Sandro Tonali
    De Paul
    Pato
    Vidal

... og flere

Alle navne vi er rygtet sammen med i aviserne, men bliver bestemt spændende at se hvad vi har af muligheder i januar. Og så venter vi stadig på straffen fra UEFA, før vi ved hvad vores muligheder er.

Forza AC Milan

Standard

Gazzetta melder at Zlatan er Milan-spiller fra januar og et halvt år frem. 3 mio euro i løn og ingen transfersum.

Jeg kan ikke lade være med at blive glad. Zlatan får stadig omtale i hele verden og han ligner stadig en mand der har niveauet. Derudover er han ikke bange for at gå forrest og det mangler vi virkelig.

Jeg tror på han får andel i en del afgørende scoringer i resten af denne sæson.

Standard

Den virker meget tæt på at være hjemme, og økonomisk overskuelig. Han får vel kun marginalt mindre end vores største stjerne Borini...

Pasqueta og Zlatan ankommer, så er det spændende hvad der ellers bliver trukket op af hatten.

Van de Beek fra Ajax bliver også nævnt. Har ikke set én Ajax kamp, så ingen ide om hvad han står for, men er regelmæssigt inde hos det Hollandske landshold, som har fået godt gang i det efter de ikke deltog i VM. Men jeg er altid lidt lunken ved Ajax spillere, som ikke er blandt de aller største talenter. Davy Klaassen var også rygtet mange steder hen, endte i Everton, og fejlede fuldstændig.

Lidt stats på Van De Beek:
    Æresdivisionen:
    12 kampe, 3 mål, 2 assists (6indskiftninger)
    CL:
    4 kampe 1 mål (1 indskiftning)

Han har de seneste måneder dog været fast i start 11'eren, men har ikke mere kendskab til ham end det Whoscored/Transfermarkt viser.

Nogen der har set ham?

Standard

Handle i Ajax er sikkert spændende ligesom da Roma hentede Kluivert, men fakta er bare at de meget sjældent matcher med Italiensk fodbold. Skal vi have lappeløsninger håber jeg vi går efter de mere rutinerede kræfter, da jeg syntes klubben allerede råder over rigeligt såkaldte talenter uden de rigtige har taget det sidste skridt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

edit. .
    Sidst redigeret af vvxzubeerhansenxx : 3 Uger siden kl. 07:45
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Regler for meddelelser