Side 90 af 93 FørsteFørste ... 40808889909192 ... SidsteSidste
Viser resultater 891 til 900 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Den virker meget tæt på at være hjemme, og økonomisk overskuelig. Han får vel kun marginalt mindre end vores største stjerne Borini...

Pasqueta og Zlatan ankommer, så er det spændende hvad der ellers bliver trukket op af hatten.

Van de Beek fra Ajax bliver også nævnt. Har ikke set én Ajax kamp, så ingen ide om hvad han står for, men er regelmæssigt inde hos det Hollandske landshold, som har fået godt gang i det efter de ikke deltog i VM. Men jeg er altid lidt lunken ved Ajax spillere, som ikke er blandt de aller største talenter. Davy Klaassen var også rygtet mange steder hen, endte i Everton, og fejlede fuldstændig.

Lidt stats på Van De Beek:
    Æresdivisionen:
    12 kampe, 3 mål, 2 assists (6indskiftninger)
    CL:
    4 kampe 1 mål (1 indskiftning)

Han har de seneste måneder dog været fast i start 11'eren, men har ikke mere kendskab til ham end det Whoscored/Transfermarkt viser.

Nogen der har set ham?
    Ifølge rygterne er der tale om en 6 måneders kontrakt til mellem 2,8-3 mio euro. Så hans løn er nærmere sammenlignet med Donnarumma, der før 6 mio euro årligt. Og over der dobbelte af Borini. Det er dog stadig kun de mere useriøse medier og journalister der er på banen med skråsikre meldinger hvorimod de mere seriøse melder, at man kan lige har haft en kort indledende samtale for at forstå hinandens krav. Er ikke sikker på Zlatan, men når jeg skal stille det op mod, at vi kun har Cutrone som alternativ, så skal vi bare have en angriber mere. Jeg tror også Cutrone har godt af at spille som 3. valg, da han ikke klar til det store ansvar, og det er nok en bjørnetjeneste for ham og os at han får det ansvar. Og med Higuains generelle form, så kan han nok også have godt af en spiller som Zlatan der kan give ham konkurrence og få ham i gang igen.

Apropos Higuain, så ser det ud til at vejen er banet for en transfer, da Sevilla har meldt ud, at de vil indløse Silvas klausul på ca 35 mi euro. Så er det nok mere spørgsmålet om Higuain vil blive eller rykke til Sarri i Chelsea. 35 mio euro ville betyde en fortjeneste på små 15 mio euro, da han næste sommer er bogført til lidt over 20 mio euro. Det vil kunne dække første afskrivning på Higuains transfers som er 12 mio euro (36 mio euro fordelt på 3 år). Lønnen er så en anden sag, den er ikke dækket. Men hvis Higuain ikke stepper op i 2. halvdel af sæsonen så er det i min optik også mere klogt at kigge andre veje end ham.

Jeg er dog ret overbevist om, at der ikke bliver underskrevet noget før vi har dommen fra FFP, da det ville være et kæmpe selvmål. Får vi en bøde, så ser er der mindre at handle for, får vi en begrænsning på lønbudgettet får vi for alvor travlt, da vores lønninger i forvejen ligger markant over sidste sæson.

Men alle rygterne kommer naturligvis fordi Leo er ude ved klubberne for at høre om priser, vi han rykke hurtigt, hvis vi må handle for FFP.

Standard

Godin er på tale til Januar. Ville ikke være dårlig og en ben hård type som Chiellini. Han er selvfølgelig ikke lige vant til Italiensk fodbold, men som forsvar spiller er det nu nok noget lettere at falde til end som offensiv spiller.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ifølge Football Italia skulle vi også være interesseret i både Cahill, Fabregas og selveste Anders Christensen.

Jeg tror dog ikke på Anders Christensen, der skal nok være nogen i tysk fodbold som er mere interessante end os pt.
    Fabregas kunne jeg godt forstille mig, og Cahill kunne være en klassisk lappeløsning af Milan-standard.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Godin er verdensklasse, også selvom han er 32 år. Han ville være en markant forstærkning, til hele holdet her og nu. Ikke kun på banen, men også i omklædningsrummet.

Han er ben hård, men også et monster i feltet, og han ved mere om nogen, hvordan man placer sig rigtig og styre en bagkæde. Han passer også perfekt ind i Gattuso's mentalitet.

Kan vi få ham bliver vi nød til at slå til nu, også selvom det vil koste os penge, at hente ham nu i januar. Men desværre er dette rygte nok for godt, til at være sandt.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 2 Uger siden kl. 19:58
    AC MILAN !

Standard

Meget hellere Godin end Cahill og vores danske ven, som slet ikke passer kulturmæssigt eller taktisk i Milan. Men Godin slipper Atletico ikke nemt, tror chancen er lille.

Fabregas kunne bære interessant. Selvom hans præstationer har svinget meget de sidste par år. Han har på en eller anden måde ikke kommet op på Xavi og Iniesta niveau siden han forlod Arsenal. Men kan han ligesom Pirlo i Juve finde motivationen frem, så ville det være guld værd. Men vil slet ikke tænkte på hvilken løn han skal lokkes med..

Standard

Godin er utopi. Træerne vokser trods alt ikke ind i himlen.

Standard

Godin ind og lære Romagnoli og Caldara op (Guderne skal vide de har brug for en svend) i stedet for Zapata ville være intet mindre end genialt omend jeg heller ikke tror på det.

Fabregas er lidt samme sang som tidligere. Han er ikke hvad han var tidligere, men han bør simpelthen stadig have et niveau, der kan løfte vores midtbane. Især med det ikke eksisterende tekniske niveau vores spillere har på midtbanen. Jeg ville foretrække Fabregas til hver en tid over fx. Paqueta da vi står i en situation, hvor vi højst sandsynligt skal have den 4. plads til sommer, hvis ikke UEFA skal til at besteme over vores indkøb. Så hellere en med impact med det samme.

Standard

Godin og Fabregas? Jeg ville personligt klappe voldsomt i mine hænder hvis det sker.

I tråd med mange andre herinde, så ville jeg frygte en situation hvor Cahill eller AC hentes ind. Med al respekt, så ser jeg bare ikke dem passe ind. Hellere Godin der kan være en skøn kontrast til de nuværende forsvarsspillere. Man kan slå sig på lidt på ham og han bør være selskrevet til at spille. Voldsomt dygtig i alle defensive aspekter, uden at have de store kvaliteter i boldomgangen. Det ville ikke give mening, nej. Men det gjorde Bonucci og på sin vis Higuain heller ikke. Godin er trods alt blevet 32. Har været rigtig mange år i Atletico og Spanien. Så hvorfor ikke? Milan vil formentlig være villig til at strække sig og give minimum 3 år til ham. Det er heller ikke sikkert at Atletico vil det. Men det bør vi gøre.

Fabregas. 31 ja.. Apropos sjovt at man sidder og efterlyser erfaring. Hvem kan huske de sidste Galliani nu, hvor man var træt af semi-afdankede spillere?
    Anyway. Holdet skriger efter det. Fabregas er som type lige præcis det vores midtbane mangler. Selvom Kessie og Bakayoko gør det hæderligt efterhånden, så mangler vi bare en spiller der vil og KAN holde i bolden, samt træffe de rette beslutninger. Vi smider så mange bolde centralt, at det ville være uvurderligt med en spiller der kan matche det niveau der skal til. Biglia har ikke den forudsætning længere og hans skader ødelægger det i hvert fald for ham.
    Fabregas ville passe fremragende ind. Han bliver ikke en målscorer og ikke en der sikrer en masse assist og hans mest dynamiske tider er nok overstået. Men han har et niveau på bolden og i pasningerne der virkelig mangler og lige præcis hans type er noget man savner på San Siro.

Begge har kontraktudløb i 19. Fabregas er sponsoreret af Puma.. Tja. Why not?

Standard

Zlatan, Godin, Fabregas og Paqueta. Det vil i mine øjne være intet mindre end GENIALT. De 3 af dem med erfaring, vindermentalitet og lederskab (zlatan og godin) som bestemt må løfte holdet. Jeg håber de 3 kommer, udover Paqueta
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Ja bestemt. Meeeeeen mon ikke forventningerne skal modereres en del. Vi får første indikation på det når FFP afsiger dom hen mod midt december.

Og hvis straffen ikke er så slem, har vi jo også et overflødigshorn af spillere der skal sendes væk som Berto, Mauri, Monto, Halilovic, A Donna som reelt bare fiser husleje. Det er nok kun lønbesparelse (ikke transfersum) vi kan hente på de spillere, men alt tæller jo.

Regler for meddelelser