Side 91 af 93 FørsteFørste ... 41818990919293 SidsteSidste
Viser resultater 901 til 910 af 922

Emner: Transfers 2018

Standard

Fabregas er jeg nu ikke så vild med. Syntes han er alt for meget skadet og glasben. For 4 år siden kunne det have været spændende, men nu skal han godt nok være billig hvis han skal til Milan
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Fabregas er jeg nu ikke så vild med. Syntes han er alt for meget skadet og glasben. For 4 år siden kunne det have været spændende, men nu skal han godt nok være billig hvis han skal til Milan
    Synes du? I en rækkefølge med de nyeste skader først:
    18/19: Knee Problems: Aug 10, 2018 - Aug 18, 2018 - 8 days
    17/18: Hamstring Injury: Jan 14, 2018 - Jan 29, 2018 - 15 days
    16/17: Thigh Problems: Oct 14, 2016 - Nov 18, 2016 - 35 days
    15/16: Ill: Dec 27, 2015 - Dec 29, 2015 - 2 days

Inden da havde han 2 år uden skader.

I alt har han været ude i 60 dage siden 1. januar 2013.

Lucas Biglia har til sammenligning været ude i 306 dage siden 26. september 2013. Det er uden den skade han har pådraget sig nu.

Jeg ved ikke hvor voldsomt jeg synes det er? Vi ved selvfølgelig at i Milan øges den rate altid betragteligt
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 2 Uger siden kl. 14:36

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja bestemt. Meeeeeen mon ikke forventningerne skal modereres en del. Vi får første indikation på det når FFP afsiger dom hen mod midt december.

Og hvis straffen ikke er så slem, har vi jo også et overflødigshorn af spillere der skal sendes væk som Berto, Mauri, Monto, Halilovic, A Donna som reelt bare fiser husleje. Det er nok kun lønbesparelse (ikke transfersum) vi kan hente på de spillere, men alt tæller jo.
    Og du har ret. De skal væk. Problemet er, som du og andre har pointeret mange gange før. Der er ingen der gider at betale den løn de får nu. Specielt ikke en som Montolivo. Så mon ikke vi hænger på ham indtil sommer.

Og ja, Indtil dommen er landet, så er det bare en fans ønskeseddel til julemanden. Men det er gratis at drømme, så det gør jeg
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

I øvrigt kan jeg heller ikke lade vær med at ryste på hovedet over Gattusos udtalelse igår efter kampen angående Paqueta, hvor han siger, at han endnu ikke ved hvor på banen han skal sætte ham. Super at bruge 35 mio euro på en spiller man ikke lige er helt skarp på hvor skal spille. Snakker de ikke sammen dernede.

Og samtidig siger Gattuso, at han ikke kommer til at træne med før efter nytår. Han skal naturligvis have en pause efter en lang sæson i Brasilien, men det ville nok have været super vigtigt, hvis han kunne få en måned til at blive kørt ind i klubben. Det bliver helt sikkert en kæmpe omvæltning i forhold til kultur, niveau, spillestil osv.

Standard

Lucas Paqueta:

"If I chose the Rossoneri is thanks to Leonardo, Milan has a serious project for my career, it's the best choice .”

Vi må sige at Leonardo allerede nu viser noget af det vi forventede fra ham: Brasiliansk tække.
    Om Paqueta så er en god eller dyr handel mm. er en anden sag. Men med Leonardo har vi igen en overbevisende sportsdirektør, der vil kunne give os en fordel i forhandlinger om brasilianske spillere i hvert fald. Ikke ringe.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Milans sæsonkort-kampagne genåbnes for anden gang. Noget medierne spekulere i har en sammenhæng med det kommende transfervindue. Og at det skulle blive et stort et af slagsen.

Mit take på det er rimelig lige til:
    - hvad har vi gjort tidligere?

Hvis vi ikke plejer at genåbne ved jul, så der mistænksomt! Hvis vi plejer at genåbne, så der jo intet spekulativt i det. I mine øjne bør vi genåbne hvert år omkring jul. En åbenlys julegave for mange? Så det ser jeg ikke nødvendigvis noget stort i, men jeg tager måske fejl..

Og så er der én ting jeg ikke kan lade ligge:
    Hvis vi bød på €30 mio + option/obligation på €90 mio for SMS i januar, så er de midler jo stadig tilstede.

Lotito bekræftede det:

“At the beginning of summer I made a pact with Inzaghi, I promised him that Milinkovic would not be sold this summer. Then, on 17 August, an Italian team presented me an indecent offer which, honestly, was practically impossible to refuse, but I had made a promise and in only 24 hours I had no way of finding a substitute.”

Men det giver ikke meget mening for mig, set i lyset af, at klubben ellers er presset på midlerne. Det kan ikke diskuteres. Men måske er vi bedre stillet end vi regner med? Noget giver i hvert fald ikke mening her...

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Milans sæsonkort-kampagne genåbnes for anden gang. Noget medierne spekulere i har en sammenhæng med det kommende transfervindue. Og at det skulle blive et stort et af slagsen.

Hvis vi ikke plejer at genåbne ved jul, så der mistænksomt! Hvis vi plejer at genåbne, så der jo intet spekulativt i det. I mine øjne bør vi genåbne hvert år omkring jul. En åbenlys julegave for mange? Så det ser jeg ikke nødvendigvis noget stort i, men jeg tager måske fejl..

Hvis vi bød på €30 mio + option/obligation på €90 mio for SMS i januar, så er de midler jo stadig tilstede.

Lotito bekræftede det:

“At the beginning of summer I made a pact with Inzaghi, I promised him that Milinkovic would not be sold this summer. Then, on 17 August, an Italian team presented me an indecent offer which, honestly, was practically impossible to refuse, but I had made a promise and in only 24 hours I had no way of finding a substitute.”

Men det giver ikke meget mening for mig, set i lyset af, at klubben ellers er presset på midlerne. Det kan ikke diskuteres. Men måske er vi bedre stillet end vi regner med? Noget giver i hvert fald ikke mening her...

God pointe. Det giver fint mening, at åbne salget til Jul for en god deal for et halvt sæsonkort, meen det kan da være at der er noget under opsejling.. en Paqueta, Zlatan og Fabregas vil da utvivlsomt booste interessen. Forhåbentlig også kvaliteten og dermed resultaterne som er det vigtigste pt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser

Lotito bekræftede det:

Vi har gjort det før uden det betød vi købte spillere. De gange jeg kan huske har det været hvor resultaterne har været nok til kunne sælge en del flere sæsonkort eller, at økonomien har været så dårlig, at man håbede at kunne hente lidt mere omsætning.

Som sådan er det lidt en sjov ting, da vi tjener mere ved at sælge løssalg frem for sæsonkort, men det er jo rart at have garanteret x antal tilskuere.

Standard

Vi prøver åbenbart allerede af handle Bakayoko med i handlen med Fabregas - eller lidt rygter omkring det. Bakayoko er ikke 35 millioner euro værd. Han er ung endnu og har hvis potentiale, men mere end 15-20 millioner euro bør han ikke koste ud fra hvad han har vist. Man kan så selvfølgelig bygge nogle klausuler ind hvis CL og appearance osv
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Flere medier melder at Zlatan til Milan er næsten færdig. Hvis det er rigtig, må jeg være ærlig at sige, det vil gøre mig enormt glad. At se ham i trøjen igen, ville være en drøm. Også selvom han er en ældre herre, så er hans vindermentalitet af en anden verden, og hans fysik er uden sammenligning.

Jeg tror på han stadig har et par gode år i sig endnu.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Regler for meddelelser