Side 1 af 80 1231151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 796

Emner: Transfers 2018

Standard Transfers 2018

Nyt år - ny tråd.

Link til den gamle:

http://www.milantifosidanmark.dk/MTD...Transfers-2017

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard Transfers 2018

Omkring vores kommende transfervindue er det lidt spændende at se hvad vi gør. Én ting jeg dog håber, er at vi ikke ser køb/signings af reservespillere.

Et eksempel som vi er kædet sammen med er Strinic.
    Da vi har vores førstevalg i Rodriguez, vil det ikke være en signing til holdet, men til bænken.
    Det mener jeg Calabria, Locatelli og Cutrone snart har vist, at vi ikke behøver!

Køber/signer vi nogle spillere, skal vi satse på dem, de skal komme med talent og kvalitet samt være ønsket af Mirabelli og træneren. Og da vi vil have begrænsede midler, skal de bruges på at højne niveauet på start11’eren. Ikke på at skabe bedre bredde som ellers også kan være et fokuspunkt. Anser det blot ikke for at være vores til sommer qua vores trupsammensætning.

At signe reserver, vil blot være meget dyre løsninger i forhold til at forfremme ungdomsspillere. Vi har en Llamas på venstreback og en Gabbia omkring midten, skal vi signe spillere her, skal det være kvaliteten vi højner - ikke bredden. Vi vinder ikke et mesterskab/CL-pladser næste år, med en bedre reserve på backen eksempelvis. Og vi taber det heller ikke.

Så håber ikke vi ser signings eller køb af reservespillere - vi har brug for kvalitet og ikke bredde.

Ligeledes må fokus være på at sælge.. vi har stadig dødvægt fra Galliani æraen (Bacca, Mauri x 2, Gomez, Gabriel, Storari, Mastour, Oduamadi, Bertolacci mm.)

Sidst redigeret af Kakà*** : 27-02-2018 kl. 17:05
    Forza AC Milan

Standard

Jeg mener helt klart det vigtigste til sommer er holde på vores spillere. Vi har brug for den kontinuitet som holdet først er ved at finde nu efter det voldsomme transfer kampagne sidste sommer. Specielt vores unge spillere som Locatelli Silva som nok føler de ikke har spillet nok. Håber egentlig vi beholder Bertolacci da jeg tror på han kan komme bedre ind på et hold med kontinuitet, samt vi ikke behøver signe den ekstra midtbane vi egentlig mangler. Også en ekstra kant der kan spille i begge sider.
    Synes egentlig det for nemt at sige vi skal rykke primavera spillere op som reserve spillere, springet er så stort og hvis klubben ikke helt tror på dem, samt de ikke føler der er tillid til dem, er det ud på en lege aftale.

Standard

Jeg er enig. Det må virkelig handle om at skabe kontinuitet. Hvis vi kan holde på grundstammen er det vel et godt vindue.

Ser dog at flere italienske medier melder Pepe Reina som ny mand i trøjen. Det ligner et lidt mere seriøst skridt i forhold til Donnarumma. Egentlig vil jeg heller ikke græde i en evighed over en Donnarumma afgang. I hvert fald ikke hvis vi skal igennem endnu en sæbeopera.

Hvis det kan holde på resten af truppen, forstår jeg overvejelserne.

Standard

https://www.football-italia.net/1178...great-club-but

Torreira ville godt nok være en drømme signing i mine øjne.

Klassespiller som er ung, kender ligaen, stærk på dødbolde og nok indenfor vores økonomiske formåen.

Standard

Ham her ville også passe perfekt til vores 4-3-3 - kan spille begge kanter.

https://www.youtube.com/watch?v=Bbe4HEm3foM

Standard

Ja. Er vel tæt på at være én af de mest interessante spillere i denne Serie A sæson.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Forza-Diavolo Se meddelelser
    Jeg mener helt klart det vigtigste til sommer er holde på vores spillere. Vi har brug for den kontinuitet som holdet først er ved at finde nu efter det voldsomme transfer kampagne sidste sommer. Specielt vores unge spillere som Locatelli Silva som nok føler de ikke har spillet nok. Håber egentlig vi beholder Bertolacci da jeg tror på han kan komme bedre ind på et hold med kontinuitet, samt vi ikke behøver signe den ekstra midtbane vi egentlig mangler. Også en ekstra kant der kan spille i begge sider.
    Synes egentlig det for nemt at sige vi skal rykke primavera spillere op som reserve spillere, springet er så stort og hvis klubben ikke helt tror på dem, samt de ikke føler der er tillid til dem, er det ud på en lege aftale.
    Jeg meget enig i at vi bør holde på holdet, og efterlade det uden de store ændringer til sommer.

Dog skal der sælges ud..

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener med nemt at rykke dem op? Det er bestemt ikke let, og der ligger lærepenge at hente for at gøre det på den måde, men det blot mit ønske, da jeg ser en større værdi i det den vej rundt, end at vi signer reserver, og giver dem lange kontrakter!! Men det bestemt ikke en nem løsning!

Forza AC Milan

Standard

Med vores økonomi i mente, kan man ikke forvente vi kigger efter andet end free agents lige pt. Syntes da vi skulle give Asamoah et udspil, dygtig spiller der kan dække flere pladser.... Elllers er jeg enig med jer andre i at vi skal have en kant mere, gerne en med fart og som kan spille i begge sider.

Standard

http://www.goal.com/en/news/jackson-...v1iqhbn2n8h3lo

Ham her er fri agent - byt ud med Kalinic

Vildt nok at én af Europas tidligere mest søgte angribere (da han var hos Porto) sådan er gået helt i stå.

Regler for meddelelser