Side 96 af 107 FørsteFørste ... 46869495969798106 ... SidsteSidste
Viser resultater 951 til 960 af 1064

Emner: Transfers 2018

Standard

Jeg ved at der er blevet meldt ud, at vi tager et stille vindue, og ikke kan købe spillere for store summer.

Alligevel er der noget interessant om f.eks. Fabregas, der kunne pege på et skifte i vores retning:
    - Har lige underskrevet en større sponsorkontrakt med Puma (før den tidligere udløb)
    - Rygtes i forhandlinger om at opsige sin kontrakt med Chelsea (hvilket passer godt ind i vores ønske om ikke at kunne betale større transfersum)
    - Har ytret ønske om spilletid og et nyt projekt

Ligeledes lyder Higuain/Morata rygterne til at tage til:
    - Higuain viser ingen form for commitment til klubben
    - Morata får ikke meget spilletid
    - Higuain er en ekstrem dyr herre for os i forhold til FFP
    - Chelseas Sarri har ytret ønske om Higuain indirekte
    - Higuain vil gerne spille under Sarri
    - Morata har et hus i Milano
    - Morata har tidligere ønsket at komme tilbage til Italien (her erklærede han sig dog Juventino og ønskede ikke andre klubber)
    - Moratas kæreste vil gerne tilbage til Italien
    - Morata vil formodentlig være billigere i løn end Higuain

Ovenstående er ren spekulation og personlig gisning, og blot min fremlæggelse af de to sager, men det bliver spændende at se hvad der sker, for min tese er at der vil ske en del vinduet - selv om det er modstridende for hvad Leo lige har sagt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Jeg ved at der er blevet meldt ud, at vi tager et stille vindue, og ikke kan købe spillere for store summer.

Alligevel er der noget interessant om f.eks. Fabregas, der kunne pege på et skifte i vores retning:
    - Har lige underskrevet en større sponsorkontrakt med Puma (før den tidligere udløb)
    - Rygtes i forhandlinger om at opsige sin kontrakt med Chelsea (hvilket passer godt ind i vores ønske om ikke at kunne betale større transfersum)
    - Har ytret ønske om spilletid og et nyt projekt

Ligeledes lyder Higuain/Morata rygterne til at tage til:
    - Higuain viser ingen form for commitment til klubben
    - Morata får ikke meget spilletid
    - Higuain er en ekstrem dyr herre for os i forhold til FFP
    - Chelseas Sarri har ytret ønske om Higuain indirekte
    - Higuain vil gerne spille under Sarri
    - Morata har et hus i Milano
    - Morata har tidligere ønsket at komme tilbage til Italien (her erklærede han sig dog Juventino og ønskede ikke andre klubber)
    - Moratas kæreste vil gerne tilbage til Italien
    - Morata vil formodentlig være billigere i løn end Higuain

Ovenstående er ren spekulation og personlig gisning, og blot min fremlæggelse af de to sager, men det bliver spændende at se hvad der sker, for min tese er at der vil ske en del vinduet - selv om det er modstridende for hvad Leo lige har sagt.

Fabregas skal være velkommen, men Morata skal holde sig langt væk. Så vil jeg hellere smøre Silva lidt og få ham tilbage. Han tjener også mellem 8-9 mio euro afhængigt at kilden hvilket er lidt mindre end Higuains 9,5 men stadig alt for meget for en angriber der aldrig har slået igennem som førstevalg. Og med en pris på ca. 50 mio euro kan de penge bruges bedre, da han ikke vil være meget billigere end end Higuain. Hvis lønnen er 8 mio euro over 5 år ville han koste klubben 26 mio euro modsat Higuain der fra næste sæson koster lige over 30. Så hellere sende Higuain tilbage og bruge pengene på nogle andre.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Fabregas skal være velkommen, men Morata skal holde sig langt væk. Så vil jeg hellere smøre Silva lidt og få ham tilbage. Han tjener også mellem 8-9 mio euro afhængigt at kilden hvilket er lidt mindre end Higuains 9,5 men stadig alt for meget for en angriber der aldrig har slået igennem som førstevalg. Og med en pris på ca. 50 mio euro kan de penge bruges bedre, da han ikke vil være meget billigere end end Higuain. Hvis lønnen er 8 mio euro over 5 år ville han koste klubben 26 mio euro modsat Higuain der fra næste sæson koster lige over 30. Så hellere sende Higuain tilbage og bruge pengene på nogle andre.
    Jeg kunne ikke være mere enig, men derfor frygter jeg stadig Morata/Higuain byttehandlen sker.

Forza AC Milan

Standard

Det håber jeg ikke er sandt:

“Milan and Sevilla are close to finalizing deal for Luis Muriel to join the Rossoneri on loan until the end of the season. Deal could be defined in the next hours. Player have an agreement with Milan [@Estadio_ED]“

Fra @MilanEye..

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det håber jeg ikke er sandt:

“Milan and Sevilla are close to finalizing deal for Luis Muriel to join the Rossoneri on loan until the end of the season. Deal could be defined in the next hours. Player have an agreement with Milan [@Estadio_ED]“

Fra @MilanEye..

Leonardos magi. Når det er sagt mangler vi en angriber, da Cutrone ikke har klassen. Muriel kender ligaen og har været en profil hos Doria. Men ikke et festfyrværkeri dog bedre end Borini. Sålænge det ikke koster alverden.
    Sidst redigeret af Costacurta : 29-12-2018 kl. 23:05

Standard

Så længe det er en lejeaftale, uden tvunget køb, synes jeg ikke det er helt dumt med Muriel. Han har nogle kvaliteter vi sagtens kan bruge.

Han kender ligaen, er hurtig og kan dække flere pladser. Hvis vi kan leje ham, og sælge Borini for 10 mio euro til kina, så er jeg bestemt ikke utilfreds. Det er jo ikke en hemmelighed, at budgettet ikke er stort pga. FFP.

Standard

Muriel er en man ville købe i FM, men inde her tider må man kigge på hvad der er ledig og fremfor alt at vi kun låner en spiller og ikke køber

Standard

Gattuso nævnte igår, at målet er en angriber der også kan spille wing og en midtbanespiller. Muriel kan helt sikkert noget mere teknisk og er markant mere bevægelig end Higuain og Cutrone, men ligefrem wing er han sgu ikke. Men hvis Gattuso kan bruge Cutrone som wing så kan er det krav også noget udvandet.

Til gengæld er hans løn ikke mere end 1,3 mio euro og vi betaler angiveligt kun 0,5 mio euro for at leje ham. Men vi skal naturligvis have sendt Borini ud af døren før der er mening med tingene.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Gattuso nævnte igår, at målet er en angriber der også kan spille wing og en midtbanespiller. Muriel kan helt sikkert noget mere teknisk og er markant mere bevægelig end Higuain og Cutrone, men ligefrem wing er han sgu ikke. Men hvis Gattuso kan bruge Cutrone som wing så kan er det krav også noget udvandet.

Til gengæld er hans løn ikke mere end 1,3 mio euro og vi betaler angiveligt kun 0,5 mio euro for at leje ham. Men vi skal naturligvis have sendt Borini ud af døren før der er mening med tingene.
    I mine øjne er det største problem, at vi har bredden. Vi mangler kvaliteten.

Med signingen af Castillejo i sommer, fik vi den bredde der skal til. Nu skal vi have fokus på kvaliteten. Muriel er dygtig nok, men ikke en væsentlig kvalitetsmæssig forbedring.

Håber at vi kigger mere på hvem der skal ud, end hvem der skal ind. I mine øjne langt mere interessant at vi får solgt lidt fra. For første gang i lang tid, kan man faktisk rydde pænt op i truppen på en halvsæson ved at få afsat Borini, Mauri, Abate, Montolivo, Plizzari, Strinic, Simic, Bertolacci og Halilovic i januar eller til sommer.

Forza AC Milan

Standard

Den er sjov Muriel handlen, for han er da en væver, hurtig og pågående angriber, men han er på ingen måde wing, og har vel aldrig spillet det. Men som Costacurta påpeger så vil han nok løse det bedre end Cutrone. Men en Muriel vil jo være spændende, især ift. de kampe hvor vi spiller med to angribere, så minder Cutrone og Higuain for meget om hinanden som typer.

Så jeg er klart pro, hvis økonomien er den rigtige. Selvom en wing også er tiltrænkt, så virker det som en svær position at finde en som kan lave en forskel, og hvor økonomien er den rette.

Regler for meddelelser