Side 97 af 103 FørsteFørste ... 47879596979899 ... SidsteSidste
Viser resultater 961 til 970 af 1027

Emner: Transfers 2018

Standard

Så valgte han åbenbart Fiorentina, fordi de havde en aftale forud og Muriel ikke bare ville droppe ud af den. Ikke det store tab, men omvendt så har han nu ellers gjort det OK i Serie A da han spillede her. Men der må være andre alternativer mulig, når vi snakker Muriel niveau
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så valgte han åbenbart Fiorentina, fordi de havde en aftale forud og Muriel ikke bare ville droppe ud af den. Ikke det store tab, men omvendt så har han nu ellers gjort det OK i Serie A da han spillede her. Men der må være andre alternativer mulig, når vi snakker Muriel niveau
    Det er der, og første navn er Gabbiadini.

Igen ikke en spiller jeg mener vi behøver. Hvis vi skal leje en spiller på det niveau, så burde vi leje en spiller ala Deulofeu med købsoption hvis vi kommer i CL.

Højrebenet venstrekant med fart, teknik og udfordrende.

Ikke flere spillere, der minder om dem vi allerede har.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det er der, og første navn er Gabbiadini.

Igen ikke en spiller jeg mener vi behøver. Hvis vi skal leje en spiller på det niveau, så burde vi leje en spiller ala Deulofeu med købsoption hvis vi kommer i CL.

Højrebenet venstrekant med fart, teknik og udfordrende.

Ikke flere spillere, der minder om dem vi allerede har.

Problemet er vel at Dølle han spiller fast for Watford, modsat Gabbiadini.

Muriel er heller ikke fast mand og det er desværre nemmere at lande en aftale med disse.

Standard

Enig med Dølle. Han bragte en anden dimension ind i spillet. Hurtig og direkte, selvom han ikke har samme styrke i afslutningerne som Suso og Castellejo.

Problemet nu er, at hverken Calhanoglu, Suso eller eller Castillejo er specielt hurtige. Det er Laxalt, men han er jo helt væk rent taktisk og teknisk pt.

Synes at Muriel er castet helt rigtigt med de begrænserede midler vi har. Vi har brug for en hurtig 2nd striker som også kan spillet kant ale en type som Muriel, Mertens, Dølle eller hvad de ellers hedder. Hvem der er på markedet ved jeg ikke.. Gabbiadini er i hvert fald ikke en af dem.

Ellers skal man tænke helt anderledes. Hvis vi agter at spille mere 4-4-2, som jeg dog ikke tror, så skal Gattuso have en stor type alá Dzeko / Zlatan, som man bare kan serve den op på. For der kommer alligevel ikke noget fra midtbanen så længe Suso og Hakan er ude af form samt Kessie og Bakayoko opererer mere defensivt på midten.

Men en lejet spiller med købsoption er det helt rigtige. For hvem ved om 4. pladsen kommer i hus og om Gattuso er træner i næste sæson. Så vi skal bestemt ikke ud og købe spillere til Gattuso med penge vi alligevel ikke har.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Problemet er vel at Dølle han spiller fast for Watford, modsat Gabbiadini.

Muriel er heller ikke fast mand og det er desværre nemmere at lande en aftale med disse.
    Det vel kun de sidste 4 kampe han har spillet næsten fuldtid på nær mod Southampton i oktober. Men du har helt ret i, at han formodentlig ikke er tilgængelig. Var kun et eksempel på hvilken type jeg gerne så i Milan.

Forza AC Milan

Standard

Jeg ved at der er blevet meldt ud, at vi tager et stille vindue, og ikke kan købe spillere for store summer.

Ligeledes lyder Higuain/Morata rygterne til at tage til:
    - Higuain viser ingen form for commitment til klubben
    - Morata får ikke meget spilletid
    - Higuain er en ekstrem dyr herre for os i forhold til FFP
    - Chelseas Sarri har ytret ønske om Higuain indirekte
    - Higuain vil gerne spille under Sarri
    - Morata har et hus i Milano
    - Morata har tidligere ønsket at komme tilbage til Italien (her erklærede han sig dog Juventino og ønskede ikke andre klubber)
    - Moratas kæreste vil gerne tilbage til Italien
    - Morata vil formodentlig være billigere i løn end Higuain

Ovenstående er ren spekulation og personlig gisning, og blot min fremlæggelse af de to sager, men det bliver spændende at se hvad der sker, for min tese er at der vil ske en del vinduet - selv om det er modstridende for hvad Leo lige har sagt.

Det går nu rygter om at Higuain/Morata er OFF. Det jeg personligt glad for.

Udover at være yngre og en lille smule billigere, ser jeg ikke Morata have samme klasse som Higuain.

Frygter dog stadig, at vi har en så dyr spiller i truppen, der får en længere kontrakt, hvilket bliver en dyr fornøjelse på sigt, hvis vi køber ham til sommer.

Forza AC Milan

Standard

Det vel kun de sidste 4 kampe han har spillet næsten fuldtid på nær mod Southampton i oktober. Men du har helt ret i, at han formodentlig ikke er tilgængelig. Var kun et eksempel på hvilken type jeg gerne så i Milan.

Der er vi mere end enige. Dølle gjorde det fremragende for os og hans type mangler stadig. Han evnede i den grad på kort tid at kombinere sin hurtighed med effektivitet..

Standard

Muriel til Viola blev officiel igår og Fabregas rygtes til Monaco. Den første kan vi leve med, mens den sidste ville være skidt at misse ud på. Men rygterne om alternativerne som Duncan og Sensi tager til, og det er der nok en grund til, om end der er flere verdener til forskel på niveau på de to og Fabregas.

Det virker ikke til, at vi som sådan har lavet noget forarbejde og har noget på plads i dette vindue inden det er gået i gang, hvilket overrasker mig en del. Især set i lyset af, at vi længe har vidst truppen og Leo selv har givet udtryk for det. Men også fordi vi i lang tid har vidst hvad vi mangler.

Lad os håbe det bare har noget med ferie at gøre, at man ikke offentliggør noget før holdet er tilbage mandag. Men jeg frygter sgu, at vi slet ikke er forberedte og kommer til at få et vindue derefter.

Standard

Det er nok også et spørgsmål om at acceptere at vi ikke kan hente spillere fra de øverste hylder længere!

Hvorfor skulle en spiller som Fabregas skifte til en sub-top klub i Italien som ikke engang er blandt de 50 bedste klubber i verdenen, når en top 10 klub som PSG er interesseret.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Det er nok også et spørgsmål om at acceptere at vi ikke kan hente spillere fra de øverste hylder længere!

Hvorfor skulle en spiller som Fabregas skifte til en sub-top klub i Italien som ikke engang er blandt de 50 bedste klubber i verdenen, når en top 10 klub som PSG er interesseret.
    Såvidt enig, men nu er det Monaco han rygtes til.

Regler for meddelelser