Side 28 af 28 FørsteFørste ... 18262728
Viser resultater 271 til 280 af 280

Emner: Transfers 2018

Standard

Ja, jeg må indrømme at jeg ser det som en kæmpe sejr.

Romagnoli er, efter min mening, en af verdens bedste CBs under 25 år.
    At han skriver under på en forlængelse, selvom vi er usikre på deltagelse i europa, synes jeg har en kæmpe signalværdi.
    Det viser en loyalitet, som jeg ærligt talt ikke havde forventet fra ham.

Sådan en spiller ville jeg være stolt over at se bære anførerbindet.

Det viser også til omverdenen at der, internt på holdet, stadig er tro på projektet.
    Forhåbentlig kan det veje på vægten, når spillere overvejer om de 'tør' skifte til os.

Seneste rygter går på at der allerede ligger en aftale med Zaza på €2.5 årligt og at Ceballos fra R. Madrid også skulle have skrevet under.

Ingen af dem er dog bekræftet.

Standard

Det bliver i mine øjne vigtigt at vi ser et godt VM fra Kalinic, for at tiltrække købere så vi kan få en god pris for ham (€25+ mio).

Og ellers ligger der et stort stykke arbejde for Mirabelli i at finde købere til flere af spillerne, der skal ud. Det ikke en helt let opgave!

Håber ikke vi henter Zaza eller lignende. I mine øjne en dygtig spiller, men blot stadig ikke den spiller der løfter niveauet!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Kalinic får formentlig meget sparsomt med spilletid til VM. Mandzukic er over ham i hierarkiet efter hans ringe sæson og så er der Kramaric der har ført Hoffenheim i Champions League og virker rigtig giftig, samtidig med at medierne presser træneren til at have ham som starter.

Derimod får i lov til at se Strinic, vores nye venstre back og Kroatiens dårligste spiller. Han var faktisk så dårlig at træneren i venskabskampen med Brasilien forsøgte sig med den højrebenede centerback Vida på venstre back for at se om det var en mulig løsning, men det virkede bestemt ikke sådan, så det bliver formentlig Strinic der kommer til at spille den. Nu har jeg fulgt Kroatien i mange år, og alle deres modstandere har altid presset ned af den højre kant, netop fordi de har været bevidste om hvor det svage led var. Det var også ham der var skyld i at Kroatien ufortjent røg ud til Portugal i EM kvartfinalen i Frankrig. En idiotisk handel, da Antonelli er en bedre back end ham, italiener, og mangeårig Milan mand.
    Zorro per sempre!

Standard

Saffet Balkan, a Fifa agent very close to Croatian football on Badelj: “Badelj has decided to continue playing in Italy for family reasons. His new club could be Milan or Inter.”

Han er åbenbart ikke helt afskrevet ift Milan endnu, men har han ambitioner vælger han selvfølglig Inter.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Han skal være velkommen til at ryge til Inter. Så må vi hellere beholde dem vi har på midtbanen

Morata rygtet holder stadig ved selvom jeg absolut har svært ved at se det overhovedet kan lade sig gøre med den økonomi vi har. Så skal det ihvertfald være et salg af Donnarumma og Suso der måske kan åbne op for sådan en kaliber spiller
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Hvis det som forventet bliver udelukkelse fra EL og dermed kraftigt reduceret budget til transfers, så er der trods alt et par gode gratis spillere der lige har sagt farvel til Sporting. Dertil kunne vi også have gået efter Delofeu, der er solgt relativt billigt til Watford. Nu hvor Roma også henter Kluivert må der også være en kantspiller i overskud. SES, Perrotti, Under, Kluivert, Schick og Defrel er et par stk for meget. Mon ikke Perroti og SES kan hentes relativt billigt. SES' værdi er denne sommer 6,5 mio euro i Romas regnskab mens Perrottis er 3,5 mio euro. Ikke verdensklasse, men bedre bredde og spillere der kender ligaen og spiller nogenlunde samme system.

Standard

Apropos gratis spillere så er vi blevet tilbudt Max Meyer. Men han kræver 4,5 mio euro årligt, en sign on fee på 6 mio euro og en agent fee på 4 mio euro. Så begrebet gratis bliver hurtigt relativt.

Vi venter jo stadig på UEFA, men der sker da lidt. Cutrone ser ud til at forlænge og man taler med Kessie om det samme. Derudover er Genoa muligvis interesseret i at købe Bertolacci for de 5,5 mio euro han er bogført til.

Og så ser det ud til at Inter er noget fremme i skoene. Ikke kun fordi de henter Naingolan i Roma for omkring 24 mio euro og et par ligegyldige spillere i bytte. Dertil kommer det så, at de har forhørt sig på Suso, men Sky melder, at klausulen på 38 mio euro kun gælder udenlandske klubber. Man kan godt mærke, at de fleste FFP sanktioner er løsnet for dem. Men naturligvis en god måde at svække sine konkurrenter om top 4 ved at tage nogle af deres gode spillere.

Der sker dog ingen større ting før vi ved mere om FFP.

Standard

Har nu svært ved at tro på Suso skifter til Inter, undtagen de da virkelig springer banken og så meget er han nu ikke værd. Niangolan er vel igen sådan lidt et typisk Inter køb med en spiller der sikkert har et godt niveau, men som spiller også giver en lang række udfordringer og vi vel er over i lidt a la en Balotelli type, der ryger og drikker osv og vel næsten primært laver overskrifter uden for fodbold banen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er i hvert fald ikke et salg der ligger først for. Især ikke hvis klausulen ikke gælder. Men på et tidspunkt over sommeren skal vi jo have solgt spillere for at få penge i kassen. Men vi vil nok strække os langt for ikke at lade Inter tage vores bedste spillere. Det er sportsligt og prestige mæssigt et kæmpe selvmål omend, jeg også tror Inter kan finde markant bedre spillere end Suso for 40 mio euro. Mon ikke Suso ville hoppe ombord med det samme. Han skulle ikke flytte, kommer til en pt. større klub sportsligt og økonomisk og så er der stabilitet.

Anyways, omend Naingolan er farverig, så har han modsat Balotelli jo rent faktisk vist klasse på øverste niveau. Og især under Spalletti, som kender ham. Så jeg tror nok det skal blive et godt køb for dem. Og så har de jo råd til at hente 3-4 profiler mere til startopstillingen så de har alle muligheder for at forblive et top 4 hold.

Til gengæld henter Roma Pastore, så de skal nok få ham erstattet, men begge klubber forstærker sig markant må man sige. Alt imens skal vi sætte vores lid til at Gattuso kan skabe mirakler med de samme spillere. Vores største håb er naturligvis at de 1 af de 4 bedre hold end os fejler.

Standard

Di Stefano (Sky Journalist): "We must understand the will of Milan, and there isn't a complete closure for Milan to sell him. It's necessary to understand which Inter players who could be included in a swap deal. For the moment there hasn't been any contacts between the clubs, but the situation is evolving."

Regler for meddelelser