Side 1 af 8 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 71

Emner: Serie A: Milan - Sassuolo

Standard Serie A: Milan - Sassuolo

Så venter der en vigtig kamp i aften, når vi hjemme tager imod Sassuolo.
    Det kræver en sejr, hvis vi skal holde fast i det minimale håb om en CHL-plads, efter både Roma og Inter har tabt deres kampe.
    Lad os håbe, at vi vender tilbage til den gode stime og tromler dem over - rigtig god kamp til alle derhjemme (jeg er selv heldig at befinde mig på San Siro).

Forventet startopstilling (4-3-3):
    Donnarumma; Abate, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez; Kessie, Biglia, Bonaventura; Suso, Cutrone, Çalhanoglu
    [Sky]

Kampen vises på Canal 9, kl. 20.45 - Forza Rossoneri! 🔴⚫️
    Sidst redigeret af Milanicious : 08-04-2018 kl. 16:14

Standard

Personligt tror jeg ikke på at vi trumler noget som helst. Jeg forventer det bliver tungt igen i aften og at vi skal slide det hjem.

Det er dog afgørende at vi gør det. Jeg tror på 1-0, på et sent mål.

Standard

Vi SKAL vinde iaften. Inter og Roma tabte. Lazio er pt bagud. Det er en kæmpe gave som skal udnyttes iaften. Får vi ikke 3 point så glem alt om chl.

Standard

Interessant kamp i aften, som vi selvfølgelig skal vinde, hvis vi vil være med der, hvor det er sjovt.

Sassuolo har desværre bare altid haft et ret godt tag på os, så det bliver bestemt ikke let.

Jeg tror vi må nøjes med uafgjort

Standard

HT.

Svært at sætte en finger på noget, ud over at vi ikke har scoret og måske mangler lidt kvalitet i indlæggene.

Vi dominerer det hele. Energien er den rigtige og der er mange gode dybdeløb.

Standard Serie A: Milan - Sassuolo

Man bør overveje at skifte Bona ud. Han er godt nok faldet i niveau på det sidste. Ja endda overveje at sælge ham.
    Vi presser godt på og vores genpres fungerer godt, vi bliver bare ikke rigtigt farlige på den sidste 1/3 af banen.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Utroligt at vi går til halvleg uden et mål, men desværre meget symptomatisk for vores spil lige for tiden.

Vi sidder på alt, men kan ikke rigtig få spillet os igennem til åbenlyse chancer.
    Hvis spillerne kan levere en lignende præstation i anden halvleg, er der dog gode chancer for at vi snupper sejren.

Nogen der så hvad der skete med Romagnoli? Gik glip af de første minutter.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Utroligt at vi går til halvleg uden et mål, men desværre meget symptomatisk for vores spil lige for tiden.

Vi sidder på alt, men kan ikke rigtig få spillet os igennem til åbenlyse chancer.
    Hvis spillerne kan levere en lignende præstation i anden halvleg, er der dog gode chancer for at vi snupper sejren.

Nogen der så hvad der skete med Romagnoli? Gik glip af de første minutter.
    Meget enig. Det er dog tydeligt at når Jack rammer en dårlig kamp, så er vi lidt på spanden. Vi skaber simpelthen ikke de store chancer. Vi kunne virkelig godt bruge en ægte kreatør, i sådanne kampe her, hvor vi sidder på alt og Biglia og Kessie nok skal arbejde for at holde defensiven sammen.

Suso har så meget initiativ, men mangler også den sidste kvalitet både personligt, men også fra sine medspillere.

Standard

Syntes vi spillemæssigt gør meget rigtigt i første halvleg, og får sat vores offensive folk i gode situationer. Gode bolde er der også kommet ind i feltet, men en spiller fylder ikke meget. Her skal Cutrones medspillere være bedre til at komme ind i feltet.

Chancer har vi haft, men vi omsætter dem ikke til mål - Kessies tidlige chance er jo vanvittig stor...

Forventer vi kommer ud med fuld fart efter pausen og prøver på at lukke opgøret. Kom så med de 3 points

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Gode bolde er der også kommet ind i feltet, men en spiller fylder ikke meget. Her skal Cutrones medspillere være bedre til at komme ind i feltet.
    Spot on. Dette er bare vores problem i en 4-3-3. Især Suso er meget dårlig til at komme ind i feltet.

Regler for meddelelser