Side 4 af 4 FørsteFørste ... 234
Viser resultater 31 til 34 af 34

Emner: Milan-napoli

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Helt ærlig kan jeg ikke se hvad vi skal med hurtige kanter, når vi i feltet kun har 1-2 spillere. Så skal det være fordi kanten skal trække ind foran mål og selv forsøge.
    Syntes dog heller ikke vi skal til lave det store om og gå igang med en ny taktik, da vi så igen smider en masse tid vi har brugt på det nuværende setup. Men fra midtbanen mangler generelt nogle løb ind i feltet.
    Tallene er ret tydelige vi har et offensiv problem. Mange vil jo så sikkert pege på vores angribere, men det er nu ikke fordi de vælter sig i chancer, da de får virkelig lidt at arbejde med. Men offensiven tager selvfølgelig også længere tid at spille sammen end en defensiv der pimært står på faste pladser.
    Det vi kan bruge dem er:
    1) Omstillingsspillet: Her falder der utroligt mange mål i moderne fodbold, da det er svært at trænge igennem en organiseret defensiv med 11 mand på egen halvdel.
    2) Hastighed vil selv mod et etableret forsvar kunne vinde nogle mand mod mand situationer og åbne forsvaret op. Bare se hvad en Douglas Costa gjorde mod vores forsvar i de 20 minutter han spillede grundet hans speed.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Det vi kan bruge dem er:
    1) Omstillingsspillet: Her falder der utroligt mange mål i moderne fodbold, da det er svært at trænge igennem en organiseret defensiv med 11 mand på egen halvdel.
    2) Hastighed vil selv mod et etableret forsvar kunne vinde nogle mand mod mand situationer og åbne forsvaret op. Bare se hvad en Douglas Costa gjorde mod vores forsvar i de 20 minutter han spillede grundet hans speed.
    Udover dette, syntes jeg også det er vigtigt at nævne at vi med spillere med fart får et alternativ til hvad vi har nu. Hvilket vil give Rino helt nye muligheder for at ændre en kamps forløb... den mulighed savner vi virkelig.

Hvis man tror på de seneste rygter, så efterspørger Rino: It is understood that Gattuso wants a new centre forward, an attacking winger and a new centre midfielder....

Personligt mener jeg, at hvis vi kan beholde vores grundstamme. Så har vi nu endelig et fundament at bygge videre på og en stærk start 11´ver. Forsvaret er på plads, når vi får et alternativ til RR. På midten savner vi især et alternativ til Kessie, men vi må ikke glemme Locatelli - ham tror jeg stadig på.
    En ny kant med fart og som vil arbejde begge veje er et must og så syntes jeg, vi skal skifte Kalinic ud med en ny angriber. Jeg vil hver en tid heller satse på Cutrone og Silva...

Sælges Donnarumma, erstattes han af Reina som på den korte bane er en fin fin løsning...

Men alt afhænger selvfølgelig af vores økonomi... har vi råd til at beholde de spillere vil gerne vil!!??

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Dejligt med 65.000 tilskuere på stadion også. Det har været et af de eneste lyspunkter i en skidt sæson hvor det sportsligt har været noget forfærdeligt bold vores tilskuere har skulle se på. Pt. ligger vi vi 5 point efter hvad vi gjorde i efter samme antal kampe sidste sæson. Vi skal have 10 point ud af 18 mulige for at matche sidste sæsons pointhøst. Vi har kun scoret 16 mål i 16 hjemmekampe. I princippet kan vi jo være ligeglad med antallet af point sålænge vi kommer i EL, men det er stadig tankevækkkende hvor dårligt det har været og et eller andet sted må det være vigtigt for klubben, at få flere point end sidste sæson når man ser på investeringen på 250 mio euro og en øget lønpost på ca. 50% ekstra.
    Ja sportsligt har det været noget rod. Men jeg syntes da Rino giver en optimisme og tro på fremtiden. Vi er blevet et hold nu, hvor vi jo sejlede rundt under Montella i et system som på ingen måder hang sammen. Jeg syntes da også det er værd at notere, at vi under Rino, endelig kan bide fra os mod de bedste hold i serie a..
    Kan vi beholde grundstammen, tror jeg på en god sæson næste år

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pirlo21 Se meddelelser
    Ja sportsligt har det været noget rod. Men jeg syntes da Rino giver en optimisme og tro på fremtiden. Vi er blevet et hold nu, hvor vi jo sejlede rundt under Montella i et system som på ingen måder hang sammen. Jeg syntes da også det er værd at notere, at vi under Rino, endelig kan bide fra os mod de bedste hold i serie a..
    Kan vi beholde grundstammen, tror jeg på en god sæson næste år
    Bestemt. Der har klart været pil op med Gatusso ombord, hvor defensiven er kommet på plads. Så kan vi lige komme over den seneste periodes dårlige kampe og få skaffet en EL plads vil jeg også være lidt mere optimistisk på næste sæson. Men holdet ser slidt ud, så ved ikke helt hvad jeg skal forvente af de sidste kampe.

Regler for meddelelser