Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27

Emner: Vm 2018

Super Moderator Zumbito's Avatar
    Tilmeldings dato
    Sep 2006
    Lokation
    Odense

Standard

Men er det ikke stadigvæk nogen dommere der sidder og beslutter, hvilke situationer der skal sendes videre til dommeren eller ej?
    Medlem nr. 44

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Zumbito Se meddelelser
    Men er det ikke stadigvæk nogen dommere der sidder og beslutter, hvilke situationer der skal sendes videre til dommeren eller ej?
    Jo det er der, og derfor undrer det mig at den situation ikke kommer videre til dommeren.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Så røg DK ud inden det for alvor begyndte at blive sjov. Der har ikke været meget fest I gaderne med DK spil, men troede faktisk godt vi kunne have slået et lidt over the hill kroatisk hold, især efter de blev hyped efter deres 3-0 sejr over Argentina, som de var VM favoritter.
    Skræmmende vi har hentet Strinic ud fra de store problemer han havde med DK´s spillere, der absolut ikke høre til noget der minder om klasse
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Super ærgerligt, når man går ind til kampen og er ret overbevist om, at vi nok taber, men i løbet af kampen konstaterer, at vi faktisk spiller bedst i perioder, for så at blive slået ud på den mest bitre måde af alle.

Stor kamp af Kasper og Simon Kjær, mens Eriksen lignede en, der gerne ville hjem til sit nyfødte barn.

Standard

I Milan øjne vel noget nær det værste VM man kunne frygte. Kalanic blev sendt hjem, Silva satte ikke en fod rigtig og Bacca, vel næsten som ventet brænder det afgørende straffespark. Så priserne på dem er ihvertfald ikke gået op på nogen måde
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Woops. Forkert tråd.
    Sidst redigeret af Orson : 04-07-2018 kl. 14:17

Standard

Frankrig vandt og selvom jeg syntes de har spillet ret kedelig bold vandt de finale fortjent. Kroatien syntes jeg tilgengæld spilled deres bedste kamp og havde måske fortjent bedre og havde da håbet på en lilleput nation som vinder.
    Men fint det nu er færdig, så vi igen kan se frem til noget klub bold, som nu alligevel er det sjoveste at følge.

VAR kommer sikkert op til debat efterfølgende og generelt syntes jeg det er kommet for at blive. Men Såfremt et straffe som idag skal dømmes eller som DK fik da J. Poulsen går op til et hovedstødsduel og bolden til armen, syntes jeg dog fortsat er lidt problematisk at dømme. Spillerne har jo ikke en chance for at reagerer på så kort afstand og skal jo næsten I træningslejr så de lærer at rende rundt I straffesparksfeltet med hænde langs kroppen, hvad enten de løber eller hopper.

Man kan sige reglerne er ens for alle så længe de bliver dømt, men ved hver dødbold inde I feltet skal holdet jo ikke kun lære at forsvare, men også passe vanvittig på de ikke får headet bolden på sig så det giver straffe.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser