Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29

Emner: Serie A 2018/2019.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    Godt 50 mål på to sæsoner. Købt for 90. Bliver solgt for 60. Så ser jeg virkelig gerne Milan ramme helt ved siden af, hvis det er standarden
    Ramme ved siden af er naturligvis set i lyset af, at Higuain blev indkøbt for at gøre forskellen så Juve kunne vinde CL. Han har leveret det man kan forvente i Serie A som topangriber på et suværent hold, men har fejlet stort for dem i de store kampe i CL.

Kan de få 60 mio euro for ham vil jeg dog nok nærmere kalde ham for godkendt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ramme ved siden af er naturligvis set i lyset af, at Higuain blev indkøbt for at gøre forskellen så Juve kunne vinde CL. Han har leveret det man kan forvente i Serie A som topangriber på et suværent hold, men har fejlet stort for dem i de store kampe i CL.

Kan de få 60 mio euro for ham vil jeg dog nok nærmere kalde ham for godkendt.
    Ti mål i champions league. Han sparker dem i en finale første sæson og er 15 sek fra at sende Real ud i anden sæson er et noget tyndt grundlag at bygge en argumentation op omkring. Især fordi de begge sæsoner taber til det bedste fodboldhold i historien.
    Medlem nr. 2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    Ti mål i champions league. Han sparker dem i en finale første sæson og er 15 sek fra at sende Real ud i anden sæson er et noget tyndt grundlag at bygge en argumentation op omkring. Især fordi de begge sæsoner taber til det bedste fodboldhold i historien.
    Jeg siger ikke han var usynlig, jeg siger bare, at han ikke gjorde en forskel i de store kampe han var købt ind til. At Juve var tæt på at sende Real ud denne sæson var ikke ligefrem grundet Higuains bidrag. Året før var han ganske rigtig god mod Monaco men det var vel også eneste kamp han stemplede ind i i play of, hvor det i høj grad var Dybala der viste det man havde købt Higuain til.

Higuains rygte gennem karrieren for at være en spiller, der kan score en masse mål, men mangler at levere det sidste i de store kampe synes jeg meget godt passer på hans Juve tid også.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg siger ikke han var usynlig, jeg siger bare, at han ikke gjorde en forskel i de store kampe han var købt ind til. At Juve var tæt på at sende Real ud denne sæson var ikke ligefrem grundet Higuains bidrag. Året før var han ganske rigtig god mod Monaco men det var vel også eneste kamp han stemplede ind i i play of, hvor det i høj grad var Dybala der viste det man havde købt Higuain til.

Higuains rygte gennem karrieren for at være en spiller, der kan score en masse mål, men mangler at levere det sidste i de store kampe synes jeg meget godt passer på hans Juve tid også.
    Han gør en forskel i serie a, det tænker jeg vi er enige om, i champions league leverer han i en semifinale og så tre mål mod Tottenham. I den tredje turnering Coppa Italia sender han ene mand Napoli ud i den eneste store udfordring Juventus kan få i den turnering. Jeg har svært ved at se, hvor han ellers skulle have leveret.

At Dybala har været piv god kan jeg heller ikke se er et argument for at angrebsmakkeren ikke har leveret. I min bog er det et stort plus.

Ja, det kan jo være svært at få alle til at glemme ens rygte
    Medlem nr. 2

Standard

En fin gennemgang af alle serie A holdenes start11 en uge inden transfervinduet lukker:

https://www.calciomercato.com/en/new...of-summe-35842

Jeg kan se et Sampdoria hold og Udinese gøre det pænt. Atalanta, Lazio og Fiorentina er stærke hold. Juve ser skræmmende stærke ud. Roma, Napoli og Inter har alle 3-4 nye navne i truppen. Spændende hvordan de kommer til at gøre det.

Nøj, jeg glæder mig til sæsonen går i gang.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Inter taber 1-0 til Sassuolo i premieren..

Skidt start for dem. Så de sidste 20-30 minutter, og ikke noget prangende fodbold. Men forhåbentlig taber de mange point i år !

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Om Inter så havde vundet igår er mit gæt fortsat at Spalletti ryger I den her sæson. Det var mere held end forstand de sidste år formåede at få den CL plads efter de fik en super start hvor de havde medvind. Dertil I år har de købt rigtig meget ind og det vil tage tid før der kommer resultater og træneren vil der altid stå først I skudlininen

Generelt er Spalletti ikke en der I sin karriere for alvor har fået success. Den har ofte bestået af gode perioder, men overordnet set er han næppe en træner der vil føre noget hold helt til tops ud, så var det forlængst sket.
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 07:55
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

På papiret så har Inter jo et rigtig godt hold, men de mange indkøb og specifikke spillertyper(Ninja, Icardi, Perisic, Martinez, Keita B) kan sagtens tyde på at holdet ikke er så homogent igen. De bliver spændende at følge. Bænken i går var dog hjernedød, og de har jo utroligt mange måder at spille på ift. typer, formationer mv.

Standard

Inter, Roma og Napoli kan naturligvis ikke true Juve, men da jeg så kampene i weekenden og især hvad de har at gøre med fra bænken er der sgu noget at skyde med fra dem alle, som jeg tænker vi mangler.

Inter havde Perisic, Balde, Candreva, Borja, Vrsaljko, Gagliardini, Skriniar, Naingolan ude af start 11er

Roma havde Cristante, Kluivert, Pellegrini, Schick ude af startelver.

Napolis trup er måske ikke så bred, men til gengæld mere velsmur, men med fx. Mertens, Verdi, Rog, Diawara der også kan gå ind.

Der synes jeg sgu vi er lidt mere tynde på bredden især offensivt, hvor det i høj grad er aflastningsspillere frem for folk der bringer noget nyt på et højt niveau.

Standard

Nej, det er generelt svært at se nogle true Juventus. De er blevet væsentligt bedre, og de fleste andre hold er i noget der minder status quo. Jeg er dog spændt på Inters, Napolis og Romas projekter for der er noget af et arbejde som skal gøres. De er dog i 3 forskellige situationer, hvor Roma har købt meget ungt ind, Napoli er lidt i 'genopbygningsfase' efter Sarris markante udtryk og nøglespillere mistet, samt Inter der skal tage det næste skridt.

Vi er ikke favoritter til at ende i Top 4. Bet365 har følgende odds på hvem der slutter i Top 4:
    Juventus: 1.020
    Napoli: 1.33
    Inter: 1.40
    Roma: 1.40
    Milan: 1.90
    Lazio: 4.50

Jeg kan ikke huske hvad det var i sidste sæson, men baseret på verdens største bookmaker, så har vi jo en fin chance for at komme i top 4.

Regler for meddelelser