Side 10 af 12 FørsteFørste ... 89101112 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 100 af 111

Emner: Serie A 2018/2019.

Standard

Det begynder at spidse til i ligaen. Jeg begynder som altid på dette tidspunkt, at lege med simulatorer af kampprogrammerne.

Det er en ufattelig sæson på mange måder. Det er så små fodfejl, der kan komme til at afgøre hvem der tager top 4.

Jeg kommer dog stadig frem til, at vi har en lillebitte fordel (igen - den kan let spoleres). Jeg ser det sådan, at der simpelthen kommer til at skulle færre point til top 4 i år. I mine beregninger lander jeg på at Inter bliver 3'er med 71 point, vi bliver nummer 4 med 70 og Roma/Lazio lander på de efterfølgende pladser med 68.

Men igen.. Det er så små ting og der kan ikke kalkuleres med at smide point i de ''sikre'' kampe længere.

Standard

Roma ligner fortsat ikke en seriøs udfordrer til top 4. Er netop blevet destrueret af Napoli. Det er muligvis endnu mindre der fungerer end i Milan. Atalanta og Lazio er de største udfordrere ser det ud til.

Standard

Ja, Roma virker ikke til at have det der skal til i år og vi nærmer os igen en runde hvor vi har dummet os men det intet koster(ser stadig ikke Atalanta som seriøs til den 4 plads når alt kommer til alt). Lazio er dog formstærk PT og kan slå Inter i aften. Men at Lazio virkelig har kvaliteterne til at kunne holde stabiliteten de resterende runder tvivler jeg på. Men ikke at Milan overhovedet er sikker på top 4, men at vi selv nu her i en dårlig periode kan holde afstanden, så er chancerne for vi kan komme i top 4 store når vi forhåbentlig igen rammer en stabil periode snart.
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 16:55
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja, Roma virker ikke til at have det der skal til i år og vi nærmer os igen en runde hvor vi har dummet os men det intet koster(ser stadig ikke Atalanta som seriøs til den 4 plads når alt kommer til alt). Lazio er dog formstærk PT og kan slå Inter i aften. Men at Lazio virkelig har kvaliteterne til at kunne holde stabiliteten de resterende runder tvivler jeg på. Men ikke at Milan overhovedet er sikker på top 4, men at vi selv nu her i en dårlig periode kan holde afstanden, så er chancerne for vi kan komme i top 4 store når vi forhåbentlig igen rammer en stabil periode snart.
    Du har ret. Det bliver på de andres ustabilitet at Milan kan sikre Champions League placeringen.
    Lazio ser stærke ud nu og jeg mener også det bliver en duel mellem Milan og Lazio om den 4. placering. Jeg mener man skal holde med Inter i aften faktisk. Men okay.. Så lukker man også muligheden for at de kan fortsætte med at dumme sig, så det gavner Milan.

Jeg håber dog ikke at top 4 vil forsvare Gattuso. Jeg synes at vi i de dårlige perioder, ser at han ikke kan rykke truppen taktisk. Det er virkelig de samme redskaber vi ser igen og igen. Jeg håber på en heldig top 4 og at det kan være med til at sikre en toptræner. Der er brug for det.

Standard

Jeg ønsker fortsat Gattuso på døren til sommer. Jeg har udelukkende set ham stabilisere defensiven i perioder siden han ankom. Offensivt ligner vi oftest stadig hovedløse kyllinger. Derudover bliver vi gang på gang overmatchet taktisk af de store hold, mens vi taber lette point mod mindre hold. Nok er nok med alle de romantiske træner signings af tidligere spiller-koryfæer, der har bevist nul og niks.

Jeg ville ønske ledelsen turde satse på Gasperini. Han er pt. kun 3 point efter os med en trup, der vel nærmest tilsammen tjener hvad Donnarumma gør.
    - Han er italiener og kender kulturen. Det vil ikke være sådan en Frank de Boer-fadæse.
    - Han spiller offensivt underholdende fodbold. I indeværende sæson har Atalanta scoret flest mål i ligaen sammen med Juventus.
    - Han er god til at arbejde med unge talenter, hvilket utvivlsomt er nyttigt i vores vej tilbage mod toppen.
    - Han har holdt Atalanta indenfor top 7 siden ankomst til klubben i 2016 trods at de nærmest hver eneste sæson har haft massive afgange på spillersiden.

Udover et Inter-ophold på 5 kampe i 2011 har han aldrig fået lov at bevise sig selv på en af topholdene, hvilket jeg sagtens tror, han ville kunne klare. Selv hvis han ikke afgørende kunne løfte os op omkring Napoli eller Juventus, ville jeg stadig foretrække at have en træner, der er garant for underholdende fodbold, mens vi så kæmper om 4. pladsen.

Alternativt kunne man håbe på at Sarri fik sparket i Chelsea, og så skynde sig at tilknytte ham.

Standard

Om vi kommer i CL mener jeg stadig vi bør stile efter noget bedre og mere erfaring end Gattuso, men er der ingen ledige på internationalt niveau så vil jeg mene vi skal holde igen og ikke ansætte flere hovsa løsninger.

Men når det er sagt er det nu ikke Gattuso skyld vi offensiv har problemer. Det vi har løbende på banen af i offensiven er absolut ikke særlig høj klasse, da deres bundniveau er ekstrem lavt som bl.a. Suso har befundet sig i mange måneder. Træneren er lettere at skifte end mange spillere, men den med at en ny træner løser problemer har vi efterhånden prøvet i mange år nu og også en af grundende til vi ikke har flyttet os i mange år da vi konstant tror at nye trænere er løsningen. Men her under den nye ledelse er det forhåbentlig andre boller på suppen og kun etablerede navne man vil gå efter der også har internationalt niveau
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vigtigt Sassoulo!! Lad os håbe de kan holde den, eller stjæle alle tre! Inter må gerne ende 0-0. Kan ikke få mig selv til at holde med dem, aldrig i livet. Så ser helst en uafgjort i Inter-Atalanta kampen.

Standard

Denne her sæson er for vild. Jeg mindes ikke at have set så dårlige aspiranter til en Champions League placering. Alle kampe er finaler og ingen vinder de kampe de burde vinde pt.

Standard

Øv. Et sent mål i 96. giver Lazio et point. Sassoulo sejr var næsten også for godt til at være sandt. Vi har en sand finale i næste uge mod Lazio. Håber på fuldt hus (San Siro). Den kamp skal seriøst vindes!

Standard

Det vi så igår med Juve der nærmest stillede C holdet er jo egentlig noget der burde skabe lidt debat. Nu fik Spal en sejr som måske redder dem fra nedrykning, men vi risikerer også når Juventus går videre i CL og vinder mesterskabet næste uge, at de i de resterende kampe også stiller reserve hold som når de skal måde Inter og Roma. Det vil jo så igen have indflydelse på os, da de under normale omstændigheder jo ihvertfald næppe ville tabe.

Juve vil dog næppe stille C holdet imod Roma og Inter, men de vil uden tvivl spare de vigtige profiler, men om de taber knebent vil de også kunne leve med. Men det er lidt problematisk med et hold der er så suveræn at de i så mange runder før slut kan slå op i banen af være nærmest ligeglade
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser