Side 12 af 16 FørsteFørste ... 21011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 153

Emner: Serie A 2018/2019.

Standard

Kampen mod Fiorentina er bestemt end besværlig kamp, forglem ej at vi tabte til dem sidst, endda på hjemmebane. De har dog været i en dårlig form, og netop derfor anser jeg kampen mod Torino, som værende en smule sværere. Det er dog utvilsomt de to sværeste kampe, og dem som formentlig afgører om vi kvalificerer os til Champions League eller ej. Jeg er fint tilfreds hvis vi kan hente 4 point i de to opgør, helst med en sejr over Torino, som er vores direkte konkurrenter. Kan do godt frygte at vi må nøjes med to uafgjorte, og tag os til takke med at høste 2 point
    Sidst redigeret af Calcio : 4 Uger siden kl. 09:35

Standard

Det er nemt: taber vi imorgen kan vi godt vinke farvel til CL!!! Spiller vi uafgjort bliver det rigtig svært, da vi så nok skal vinde de sidste 4 kampe efterfølgende.

Roma ligner et hold der godt kan snuppe 4 sejre og en uafgjort og det samme gælder Atalanta så vi kan ikke nøjes med uafgjort både mod Torino og Fiorentina.

Personligt har jeg indstillet mig på vi ikke slutter i top 4 - vi er det hold der viser dårligst form og vi har 3 kampe på udebane, hvor vi har været virkelig dårlige i længere tid.

Standard

Atalanta spillerne er ikke trætte endnu. Vi har haft vore chancer - her tænker jeg ikke engang på nederlagene, men mere på alle de uafgjorte kampe vi har haft, mod især “mindre” klubber. Havde vi bare vundet tre af kampene som er endt uafgjort, havde vi nærmest været i spil om 3. pladsen. Hvis og hvis ........ jeg har krise i mit Milan hjerte. Der skal et mirakel til, for at komme i CL .............

Standard

Sassoulo viser da lige vejen - og slår Viola i Firenze. Lukker godt ned for Chiesa og Muriel. Når vi skal ned til Firenze bliver der sikkert happy hour på skud mod mål i vores ende.

Standard

Atalanta er godt i gang med at knuse Lazio. Hvis Atalanta får uafgjort eller vinder i deres kamp mod Juve, vil det spinkle CL-håb være slut for os. Atalanta ser ekstremt stærke ud pt.

Standard

Tillykke til Atalanta, de har fortjent det 100% - i modsætning til os har de en game plan og spiller flot og offensiv fodbold.

Selv hvis vi vinder vores 4 sidste kampe, hvilket jeg personligt ikke kan se ske, så SKAL de tabe én kamp eller spille 2 afgjorte. Det vil sige de kan nøjes med afgjort ude mod Juventus som ikke har noget at spille for.

Atalanta i CL, hvem havde regnet med det.... Vi har dummet os rigeligt med gange hen over sæsonen og derfor forbliver CL en drøm.

Standard

Atalanta bruger 27 mio. euro på lønninger årligt, vi bruger 140!!!!

https://soccerment.com/wp-content/up..._highlight.png

Det er så flot af Atalanta, men det burde ikke kunne lade sig gøre. Det viser virkelig hvor meget vi overbetaler middelmådige spillere. De fleste burde få max halvdelen af det de får, og så kunne de få store bonuser istedet ved at præstere godt som individer og hold, så de kunne vise at de fortjente at tjene en løn der var en stor spiller værdig.
    Zorro per sempre!

Standard

Ja tillykke til Atalanta. Jeg ville ikke engang blive overrasket, hvis de når at overhale Inter også.

Jeg kalder den lige igen. Gasperini til Milan, please! Talent arbejde og flot fodbold. Det er præcis, hvad vi har brug for.

Standard

Fantastisk af Atalanta. De fortjener det virkelig. Det føles som det nye Napoli lige nu. Positiv fodbold, endda forankret i eget talentarbejde. Det er imponerende, sympatisk og beundringsværdigt.

Når det er sagt, så synes jeg man skal passe på med at tro, at man kan lave en 1-1 løsning med Gasperini. Det er ikke for, at tage noget fra hans arbejde, for det er alle dage voldsomt imponerende. Men.. Det er altså også et beskyttet værksted ift. hvad Milan vil være. Omend, det er hvad vi har brug for, så er den tålmodighed der er lagt for dagen i Atalanta simpelthen ikke muligt i Milan. Det tror jeg ikke på. Ikke som det er nu.

Jeg ser det lidt som Hjulmand i FCN, bare i større skala. Gasperinis sæde bliver ikke varmt af en tiendeplads i næste sæson.

Igen.. Ikke for at tage noget fra det. For de er gør er sportsligt imponerende arbejde. De rippes hver sommer for de bedst spillende, på nær Papu og er altid forberedt ift. hvem der skal tage over.

Standard

Man må sige Atalanta har ramt formen og det er jo det afgørende. Hvorvidt de virkelig også kan stå distancen nu her når de lige pludselig har en masse at spille for er så spørgsmålet. Juventus vil få store problemer med dem i sommer mode som de er gået på og endda selv om de skulle være en kamp Juve skulle vinde, så ville det ikke blive let med det her Atalanta mandskab.
    For italiensk fodbold vil det uden tvivl være bedre at Atalanta missede CL, da de ikke er et hold der kan gentage sådan en sæson og jo primært er en klub der prøver at opkøbe unge spillere og sælge dem dyrt og den strategi må man sige i år har båret frugt - men ja, lad os nu se om de kan komme i mål.

Vinder vi vores sidste 4 kampe er det ikke umuligt stadigvæk. En afgørende kamp, i mine øjne er i aften mellem Genoa og Roma og om Genoa kan overraske ellers har Roma er let slutprogram, hvor de bør hente sejre. De har selvfølgelig Juve, men igen så er det her Juve mandskab et tamt hold
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser