Side 4 af 5 FørsteFørste ... 2345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 46

Emner: Serie A 2018/2019.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Roma med endnu et elendigt resultat idag. 0-2 til SPAL i egen hule.

Man kunne håbe på et kryds imorgen, da vi med en kamp i hånden vil stå fint ift. konkurrenterne.
    Ahh man kan vel håbe på en sejr i morgen
    Medlem nr. 2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Egholm Se meddelelser
    Ahh man kan vel håbe på en sejr i morgen
    Du har da ganske ret - jeg håber nok også lidt på mere end krydset

Standard

Ja, det er sindssygt frustrerende vi har smidt lette point når vi har haft en gylden mulighed for at skabe et hul til Roma. En buffer ville have været gylden at have når sæsonen tager form og den 4. plads kommer på spil.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ja, det er sindssygt frustrerende vi har smidt lette point når vi har haft en gylden mulighed for at skabe et hul til Roma. En buffer ville have været gylden at have når sæsonen tager form og den 4. plads kommer på spil.
    Ja vi kunne sgu nemt have ligget i top 3. Enkelte dumme/unødvendige fejl, som har kostet os point.
    Men vi har et ungt hold, og defensiven mangler en leder som Bonucci, der fik de andre til at præsterer.

Når det er sagt så er jeg sgu tilfreds med starten på sæsonen, og hvis vi vinder i aften, så er vi 1 point efter Inter med en kamp i hånden.
    Personligt tror/håber jeg på vi sniger os med i top 4 i år, med det spil vi har leveret. Dog på bekostning af Roma/Lazio istedet for Inter, som jeg også tror kommer med.

Standard

Sæsonen er lang endnu, men eneste sikrer CL deltagere virker stadig som juve og Napoli.
    Spalletti har jeg jo fortsat et bud på der ryger i løbet af sæsonen, når Inter som vanlig kommer i dårlige perioder hvor de virkelig falder dybt Hvad resultater angår.

Men 1 point er bestemt iorden fra vores side i aften. Men det bliver nok en 2-2 eller 3-3 vi skal tro på, for scoret bliver det ihvertfald i vores ende. Forhåbentlig ikke pga kæmpe fejl af donnarumma eller hvis Abate får chancen, som jo næsten har det man kalder en kanon statistik imod Inter hvad angår at forærer dem mål

Standard

Heller ikke i aften taber Inter point. Merda er foran med 2-0 på en svær udebane. De har godt nok fået styr på organisationen må man sige. Skriniar er virkelig en dygtig forsvarsspiller. Ham har Inter godt nok været heldige med!
    Glæder mig til at se hvor gode de er til at håndtere nedgang - for før eller siden, får de en periode med nedgang (må man håbe på).

Standard

Jeg tror "desværre" bare Inter er ved at finde deres niveau. Jeg synes de på papiret har det andet bedste hold i ligaen(meget tæt med Napoli), og nu begynder det at spille for dem. Derfor har jeg nok heller ikke været, så hård ved Gattuso efter derbyet, da jeg mener vi mødte en bedre modstander.

Men sjovt at se hvordan der er forskel i klubberne. Hvis vi vinder mod Genoa onsdag, så er vi i top 4 og ligger nr. 2 i El gruppe og stadig er Gattuso fyringstruet. Lazio som vel har samme ambitionsniveau som os, har ikke meget snak om trænerfyringer.

Men hold op der er tæt kamp om den 4. plads i år.

Standard

Vinder vi kampen imod Genoa, så har vi vel sådan rent ud fra stillingen nærmest fået en optimal start sæsonen. Der er selvfølgelig altid kunne være 4-5 point mere imod de svagere hold, men det samme kan vores konkurrenter sige.
    Inter skal vi også prøve at holde os tæt på, deres down periode kommer også. De har det jo næsten som tradition at følge med helt fremme, for derefter at smide det hele.

Serie A er dog generelt gået hen og blive uinteressant og det samme sker som i de øvrige store ligaer. Et hold der fuldstændig sidder på det og som sådan er en CL plads vel egentlig eneste mål for klubberne bag Juventus. Det skader dog nok også Juventus selv, da de ikke får den modstand der er behov for og som de ved der venter når de sidste 8 hold er tilbage i CL.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg syntes også det høre med til Inter fortællingen at de har fået 3-4 sejre i overtiden og inden da spillede de mildest talt elendig i opstarten. Så det har været knivskarpt om det havde tippet den forkerte vej og Spaletti allerede var røget, det mangler lidt til inter fortællingen syntes jeg, så gode har de bestemt heller ikke været. Men anerkende de får pointene det må man.
    Der er kun et hold i Milano

Standard

Så kender vi inter igen og måske det igen er starten på deres vanlige nedtur. De minder lidt om Milan og håber på et eller andet fra Icardi i boksen, som dog i den her kamp ikke er nok. Men fint at vi selv med et nederlag i aften ikke mister afstand til Inter

Regler for meddelelser