Side 19 af 19 FørsteFørste ... 9171819
Viser resultater 181 til 186 af 186

Emner: Serie A 2018/2019.

Standard

7 pladsen vil også give EL plads eller skal det da gå helt skæv til. Ser vi hvem der ligger omkring os som Cagliari, Torino og Parma dem bør vi kunne klare - meget ringere resultater kan vi vel ikke præsterer i sidste halvdel af sæsonen. Napoli kommer måske op, men der vil stadig være kæmpe EL muligheder for os, kan vi bare skaffe lidt bedre resultater i anden halvdel af sæsonen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    7 pladsen vil også give EL plads eller skal det da gå helt skæv til. Ser vi hvem der ligger omkring os som Cagliari, Torino og Parma dem bør vi kunne klare - meget ringere resultater kan vi vel ikke præsterer i sidste halvdel af sæsonen. Napoli kommer måske op, men der vil stadig være kæmpe EL muligheder for os, kan vi bare skaffe lidt bedre resultater i anden halvdel af sæsonen.
    Jeg er enig. Vi vil kunne komme i EL, formodentlig forbedret vores økonomiske situation og ændre en del på trupsammensætningen i dette halvår.

Men det kan også blive en større fadæse, selvom at jeg tror vi bygger på i dette halvår.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Ikke at jeg er optimistisk omkring en top 4 placering, så gav SPAL os en gave idag, da de slog Atalanta.

Atalanta er nu 7 point foran, hvilket ikke er umuligt at hente, hvis vi ellers får noget stabilitet ind.

Caldara startede iøvrigt kampen for dem - Det er simpelthen en mærkelig situation med ham, som jeg ikke helt fatter.

Standard

Vi skal virkelig brænde en vanvids sæson af fra nu af for at ende i Top 4, men hvor meget vi skal brænde af afhænger selvfølgelig også Roma og Atalanta, hvor meget de giver væk. Tror faktisk godt vi kommer ret tæt på top 4, men er ret sikker på at når vi så endelig er tæt på målet så svigter vi og kan ikke stå presset. PT er vi i ingenmandsland i Serie A og kan spille uden det helt store pres, da elendigheden jo bare har stået på længe.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er jo sindssygt at tænke på hvor forfærdelig en sæson vi har haft, men stadig er 4 point foran Napoli og 'kun' 10 point fra en CL plads. Det får mig til at tænke på om vi ikke kunne have øget vores point snit en smule fra sidste sæson, hvis vi ikke havde ændret så radikalt i det taktiske element i sommers som jo skete fordi Gattuso åbenbart ikke var den rette mand, og det tror jeg ville være nok til at nå top 4.

Standard

Skriniar skadet og Martinez med rødt kort - giver det 2 dage? for så er han ude mod os.

Det vil da om ikke andet øge vores chancer, selvom de stadigvæk ikke er ret store. Inter har dog ikke spillet godt de sidste par kampe, så ikke et dårligt tidspunkt at møde dem.

Ift. Top 4 så er det fuldkommen urealistisk!! - Juve, Inter og Lazio er sikre og især Atalanta spiller KLASSER bedre end os. Vi har allerede sat alt for mange points til og kommer nok til at tabe 4-5 kampe mere (ude mod Lazio, hjemme mod Juve osv.) og 12-13 nederlag giver historisk set ikke en top 4 plads.

Regler for meddelelser