Side 15 af 16 FørsteFørste ... 513141516 SidsteSidste
Viser resultater 141 til 150 af 160

Emner: Serie A 2018/2019.

Standard

Enough said.......

If two or more teams are equal on number of points, they are ranked by following criteria: head-to-head records (results and points), goal difference in these games, goal difference overall, most goals scored, draw.

Standard

Empoli er igang med at smadre Torino og kæmper fortsat for overlevelse i ligaen.

I sidste runde mødes Genoa og Fiorentina i en direkte duel om at undt p nedrykning, men Empoli er endnu ikke reddet og vil nok skulle bruge point mod Inter (hvis Genoa slår Fiorentina skal Empoli også vinde deres sidste kamp).

Kunne være sjovt hvis Inter taber iaften mod Napoli og så Max får uafgjort mod Empoli - så kan vi og Atalanta ende i CL mens Inter trækker sorteper.

Standard

Ja, Inter er max presset i aften hvis de taber, for Empoli er vel næsten det bedst kørene hold i Serie A og når Inter tilmed er på hjemmebane og det bare ikke må gå galt, så kan der let komme nerver.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all

Ja, tak!! EDF til Sevilla så slipper vi for ham.

Conte meldes iøvrigt klar for Inter mens Sarri meldes i tætte forhandlinger med Juventus - snart meget få kvalificerede emner at vælge imellem.......

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all

Ja, tak!! EDF til Sevilla så slipper vi for ham.

Conte meldes iøvrigt klar for Inter mens Sarri meldes i tætte forhandlinger med Juventus - snart meget få kvalificerede emner at vælge imellem.......
    Jaa, det tynder ud med træneremner, men med ledelsens trænerhistorik in mente, så ville det da ikke undre nogen, hvis Abate pludselig får taget sig et trænerkursus og står i spidsen for holdet til august

Standard

Det er godt nok noget af en gyser, vi kommer til at opleve i sidste runde. Selv Roma kan matematisk set stadig nå Champions League.

Det er selvfølgelig Inter og Atalanta, der spiller med mest press på sig, da det er dem der kan smide det hele på jorden.

Atalanta virkede mod Juve overhovedet ikke som et hold, der var ved at bukke under for presset. De skal spille mod Sassuolo, dog på Sassuolos stadion da et lånes mens der renoveres på Atalantas eget stadion. Sassuolo tog point mod Roma, så de er heller ikke helt færdige med at spille.

Inter er meget mere svingende og et 4-1 nederlag mod Napoli, der ikke har mere at spille for, må da svige lidt før sidste runde. Empoli har alt at spille for, så Inter får ikke noget fripas. Jeg håber virkelig Inter ender ude for top 4. Det kunne simpelthen være smukt.

Nå det så er sagt, skal vi lige slå Spal først selv. Det er lettere sagt end gjort. Havde Donna ikke pillet straffesparket forleden, havde vores CL-håb nok været døde nu, tror jeg.

Jeg frygter dog lidt om Gattuso får lov at blive, hvis han får 4. pladsen.

Standard

Et eller andet sted skal det ikke undrer mig hvis det er Roma der løber af med 4 pladsen. Det har været en underlig sæson og at det hele så skal vende op og ned i sidste runde skulle ikke undrer mig overhovedet, så Roma ingen havde regnet med pludselig tager den.
    Det skal mirakler til, men i den her sæson er det ikke umuligt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Et eller andet sted skal det ikke undrer mig hvis det er Roma der løber af med 4 pladsen. Det har været en underlig sæson og at det hele så skal vende op og ned i sidste runde skulle ikke undrer mig overhovedet, så Roma ingen havde regnet med pludselig tager den.
    Det skal mirakler til, men i den her sæson er det ikke umuligt
    Du er med på det er mindre end sandsynligt at Roma sikrer sig en CL plads........

Roma qualify for Champions League if…

They beat Parma by at least five clear goals and Inter lose 1-0, Atalanta avoid defeat and Milan lose

OR

They beat Parma, while Atalanta, Inter and Milan all lose

Standard

Jo er jeg helt med på, kunne bare godt passe på sådan en skør sæson

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Jo er jeg helt med på, kunne bare godt passe på sådan en skør sæson
    Jeg er faktisk enig. Det ville næsten ikke overraske mig. Roma har de der comebacks i sig, og det har lige netop været en skør sæson.

Jeg håber dog, at det bliver Atalanta og Milan, der ender med pladserne.

Regler for meddelelser