Side 20 af 21 FørsteFørste ... 1018192021 SidsteSidste
Viser resultater 191 til 200 af 203

Emner: Serie A Tråden

Standard

https://sport.tv2.dk/2020-03-09-al-s...talien-aflyses

Dette må vel betyde at weekendens kampe er aflyst. Og dermed frem til 3. april. Det bliver et ultra stramt program i april/maj.

Standard

Hvordan skal det kunne lade sig gøre ? - og ikke mindst tro Corona inden for en månede sådan lige pludselig er løst er jo også helt urealistisk.

Det skal træffes nogle virkelig svære beslutninger som nogle klubber vil lide hårdt under, hvis de ligger godt i stillingen, men sæsonen højst sandsynlig vil ende med at blive aflyst. Men der må vel være nogle paragraffer/love i fodbolden hvordan sæsoner skal afgøres som i en situation som den her, hvor den ikke kan spilles færdig
    Sidst redigeret af Rossonero : 10-03-2020 kl. 07:55
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Hvordan skal det kunne lade sig gøre ? - og ikke mindst tro Corona inden for en månede sådan lige pludselig er løst er jo også helt urealistisk.

Det skal træffes nogle virkelig svære beslutninger som nogle klubber vil lide hårdt under, hvis de ligger godt i stillingen, men sæsonen højst sandsynlig vil ende med at blive aflyst. Men der må vel være nogle paragraffer/love i fodbolden hvordan sæsoner skal afgøres som i en situation som den her, hvor den ikke kan spilles færdig
    Enig - det er helt vanvittigt. Lazio må ærgre sig. Milan vil argumentere for at man potentielt kunne have nået en EL plads. Osv. Så er der Coppa Italia, hvor man mangler to semifinaleopgør plus en finale. Jeg er ikke selv bekendt med hvad der er af muligheder i sådan en situation. Man skal ved dykke ned i historiebøgerne - gad vide om der var noget lignende i perioden under 2. verdenskrig - hvor man var tvunget til at aflyse kampe/en sæson?
    Forza Milan!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Enig - det er helt vanvittigt. Lazio må ærgre sig. Milan vil argumentere for at man potentielt kunne have nået en EL plads. Osv. Så er der Coppa Italia, hvor man mangler to semifinaleopgør plus en finale. Jeg er ikke selv bekendt med hvad der er af muligheder i sådan en situation. Man skal ved dykke ned i historiebøgerne - gad vide om der var noget lignende i perioden under 2. verdenskrig - hvor man var tvunget til at aflyse kampe/en sæson?
    Jeg tror umiddelbart, du skal tilbage til 1915 for at finde en sæson, der blev aflyst. Dengang var det netop Lazio, der lå til at vinde mesterskabet, hvis jeg husker min historie korrekt.
    Medlem nr. 2

Standard

Kan se det forventes at Serie A sæsonen bliver aflyst. Som sådan tror jeg egentlig også det er klogest, både for landet og ikke mindst for fodbolden der vil ske for tomme tribuner hvilket jo tager alt. Spørgsmålet er dog så nærmere om man kan tro man kan starte op på sæsonen i August/september på næste sæson.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

3 runder tilbage og Napoli ser ud til at kunne ende på 7 pladsen. Mangler både Lazio og Inter endnu og så Sassuolo - max point får de næppe
    Milan har en rigtig svær kamp imod Atalanta, men ellers Sampdoria og Cagliari sidst.
    Roma har Fiorentina, Torino og slutter ude imod Juve. Det ligner heller ikke max point for dem, da Juve næppe ligger sig ned lige netop imod Roma og der er nok også en Ronaldo der gerne tager topscorer titlen.

Vi skal nok være tilfredse med 1 point imod Atalanta. Vi kommer med et amputeret hold, men de 2 sidste kampe bør vi kunne tage 6 point imod hold der ikke har det store at spille for. 7 point i de sidste 3 kampe, kan være nok, men afhænger selvfølgelig af Roma, som jo heller ikke er særlig stabile
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Serie A begynder altså virkelig at se bred og stærk ud i toppen. Ja, vel faktisk hele øverste halvdel.

Hvis man kan stole på, at Atalatna og Lazio tager det, som de har leveret igennem det meste af sæsonen med videre til næste, og Milan Sassuolo ditto med, hvad de har leveret her til sidst, samt at et hold som Napoli begynder at levere, hvad de faktisk har spillere til: Så bliver det en rigtigt spændene sæson, vi går i møde.

Juve, Inter, Lazio, Atalanta, Napoli, Milan, Roma, Sassuolo. Måske med en bobler i Fiorentina, der som minimum ser rigtig spændene ud på længere sigt.

Der er bestemt mulighed for, at Juventus bliver budt op til dans, selvom jeg stadig ville sætte mine penge på, at de hiver deres tiende i streg hjem...

Det betyder dog også, at vi trods den fantastiske slutspurt, vi lige har leveret, ikke er garanteret noget som helst. Vores spil er opbygget om og afhængig af en 38-årig. Vi kan sagtens risikere, at det igen falder sammen allerede fra første runde. Og selv hvis det ikke gør, så er der bare rigtig mange andre hold, der ligger tæt på os i niveau.

Men lad os holde fast i momentum og tro på det. Et par forstærkninger ind, så mener jeg, at vi i hvert fald kan konkurrere om den 4. plads. Og med alt vi Milan-tilhængere har skullet gennemgå det seneste årti, så er det altså en ret fantastisk ting at kunne sige.

Standard

http://www.legaseriea.it/uploads/def..._2020-2021.pdf

Så er kampprogrammet kommet for Serie A, og vi starter på hjemmenbane mod Bologna. De første 3 kampe skulle gerne give 9 point, da det ellers er mod Crotone på udebane og Spezia på hjemmebane.

Dog har vi allerede Derby mod Inter i runde 4.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Standard

Ja, det kunne godt lugte lidt af en god start, men så sikkert en nedtur imod Inter bedst som vi tror vi sikkert allerede er super gode efter 3 sejre - blot mit gæt

Men egentlig ok start hvor vi kan komme lidt igang. Nu med EL bør vi dog have en hvis fordel at have spillet noget tællende og ikke alle træningskampe, som giver lidt kamp træning, men som bare ikke er det samme som når der er noget der gælder
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Til gengæld har vi Atalanta ude i sidste spillerunde, Juventus ude i 4. sidste spillerunde og Lazio ude i 6. sidste spillerunde. 3 af de sidste 4 kampe er på udebane.
    Ikke optimalt hvis vi ligger og kæmper om vigtige placeringer...

Regler for meddelelser