Side 27 af 27 FørsteFørste ... 17252627
Viser resultater 261 til 265 af 265

Emner: Serie A Tråden

Standard

Jeg ved ikke om Contes type fodbold er uegnet på den europæiske scene hvor der er flere der kan matche ham. Jeg vil netop sige at den slags fodbold kompenserer for ens egne manglende kvaliteter, da der er utrolig meget taktisk disciplin og fight. Det at Inter røg ud af gruppespillet er nok mere et udtryk for at de på det tidspunkt ikke var højt flyvende formmæssigt. Det er et hold der er vokset, og det hold vi ser idag er et andet end for 3 måneder siden.

Mourinho spiller meget lignende og har haft succes med det på den europæiske scene. Inter og Chelsea har vundet Champions league ved at spille mere eller mindre på den måde.
    Zorro per sempre!

Standard

Helt enig i ovenstående. Jeg tror ikke at hans stil er decideret uegnet. Men det er ikke en stil, der behager de neutrale fans. Det er ikke 'smuk' fodbold som Pep's, Klopp's eller lignende, hvorfor han heller aldrig er blevet tilbudt et job på et af de hold, der er favoritter til at vinde CL på det givne tidspunkt.

Med andre ord: Har du en Neymar, Messie eler Cristiano på holdet, så er det ikke optimalt. Men det er jo meget samme overordnede stil som Mourinho og Simeone, Conte kører, og de har da begge haft fin succes i Europa.

Og det siger jo sig selv, at chancen for at vinde Champions League er minde på hold som Inter, Atletico og Tottenham end i Barcelona, Real, Bayern, City eller PSG. Netop derfor Mourinho's CL-triumfer alle har været hamrende imponerende. Det var helt sikkert gode hold, men sjældent den absolutte favorit.

Standard

Vanvittig at form svag Benevento slår Juve, men viser hvis meget godt tilstanden Juve er i og at vejen er banet for Inter i år. Men en anden plads til Milan i Serie A ville være et stort resultat, men i skal godt nok til at spænde ballerne hvis det skal lykkes.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Juve vandt idag over Napoli.

Tja det er sgu næsten ligefør jeg hellere ville have dem til at jagte os end Napoli med nuværende form in mente. Men det betyder da vi har en kamp som minimum at tabe uden de kan hente os.

De næste 3 kampe er ikke nemme for Napoli, så der må man bare håbe de smider nogle point, hvis ikke de gør det bliver det en hård omgang.

Standard

9 kampe tilbage og mere spændende bliver det næppe om top 4. Jeg tror dog stadig væk på der kan komme noget spænding i Serie A, da jeg ikke tror på Inter bare kører den her stille og rolig hjem. De har en god buffer, men der skal ikke gå meget galt før det pludselig kan gå hurtig med at smide point. Havde det været Juve i samme position, var der næppe nogen tvivl, men Inter har bare det her med at kunne krakelerer og ikke mindst med en træner ved roret man aldrig helt ved hvad om der pludselig kan brænde sammen
    Sidst redigeret af Rossonero : 1 Uge Siden kl. 06:20
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser