Side 29 af 29 FørsteFørste ... 19272829
Viser resultater 281 til 290 af 290

Emner: Serie A Tråden

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vild Mourinho ryger til Roma - det havde jeg godt nok ikke troet var noget for ham ud fra de niveau hold han før har trænet. Men omvendt er Roma måske et sted der er langt mere ro og mindre pres og så er han måske også ved at ønske lidt mere stille og rolig tilværelse nu han ikke er helt ung mere.
    Men en træner der dog altid vil skabe fokus, så fint for Serie A og selvfølgelig spændende at se Roma-inter kampe hvor Conte og Mourinho i mange år har været efter hinanden
    Sjovt. Jeg tænkte akkurat modsat. At Roma nok var et fint niveau for ham som træner. Han er ikke den, han har været, så i min optik er det den rette hylde for ham.

Jeg tvivler på, at han nogensinde får trænerollen i nogen af de fem bedste klubber i verden.

Men fedt for Serie A. Han er garant for omtale.

Standard

Vild Mourinho ryger til Roma - det havde jeg godt nok ikke troet var noget for ham ud fra de niveau hold han før har trænet. Men omvendt er Roma måske et sted der er langt mere ro og mindre pres og så er han måske også ved at ønske lidt mere stille og rolig tilværelse nu han ikke er helt ung mere.
    Men en træner der dog altid vil skabe fokus, så fint for Serie A og selvfølgelig spændende at se Roma-inter kampe hvor Conte og Mourinho i mange år har været efter hinanden

Når du kalder Roma et stille og roligt sted, uden noget pres, så er det tydeligt du intet aner om Roma.

Standard

Ja, det er da mere pres i Roma end der er i Spezia. Men i forhold til Inter,Juve og Milan så er de en anden liga end Rom klubberne ihvertfald, hvad angår forventninger. Og set ud fra andre klubber han har trænet, så vil Roma næppe være et sted han vil føle sig overmatchet eller ligger søvnløs for ingen forventer Roma følge med de nord italienske klubber.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Roma er det største galehus af dem alle. Forventningerne fra deres fans er enorm, et af de steder med mest pres på træneren i Europa.

Standard

Det vil jeg nu også sige er et lidt skævt billede af Roma. Det er meget muligt, at der ikke er de store forventninger til Roma eller pres på deres træner i danske aviser eller internationale medier.

Men Roma er - som nævnt ovenfor - et af europæisk topfodbolds største galehuse. Der er enormt pres på både spillere og trænere i Rom, og selv når spillermaterialet på ingen retfærdiggør det, så har romerne konsekvent alt for høje forventninger til deres hold.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at der hviler en tungere byrde på Mourinho, end der gør på eksempelvis Pioli.

Én dårlig beslutning i et Lazio-derby, og så vinder du aldrig romerne tilbage på din side.

Standard

Åbenbart ændring i Serie A til den kommende sæson, at anden del af sæsonen bliver spillet i tilfældig rækkefølge - noget man åbenbart også gør i PL og Bundesliga allerede.
    Har lidt svært ved at se den store fidus ved den måde ? - Når runderne trækkes, så er det jo rent held hvem man møder og man kan selvfølgelig både får et let slutprogram. Det kan man jo så også ved den ny metode, så ja - kan ikke helt se hvad det egentlig ændrer.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Åbenbart ændring i Serie A til den kommende sæson, at anden del af sæsonen bliver spillet i tilfældig rækkefølge - noget man åbenbart også gør i PL og Bundesliga allerede.
    Har lidt svært ved at se den store fidus ved den måde ? - Når runderne trækkes, så er det jo rent held hvem man møder og man kan selvfølgelig både får et let slutprogram. Det kan man jo så også ved den ny metode, så ja - kan ikke helt se hvad det egentlig ændrer.
    Det giver jo et andet program i foråret, så har man eksempelvis haft Juve, Roma, Lazio, Napoli som 4 kampe i træk i efteråret, så kan man få dem spredt i foråret.
    Fint i mine øjne, men ikke nødvendigvis den store forskel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Serie A præsidenterne skriger om at få åbnet stadions op, så de kan få nogle penge i kassen igen. Det er næppe lige sundheden de tænker så meget over, men forståelig nok, når de har en forretning der kører elendig.
    Der snakkes om halvdelen åbnes op, men der så fortsat skal være 1 meter imellem hver person, hvilket igen vil betyde mindre kapacitet. Håber Vaccine pas kan være løsningen, da klubberne åbenbart ikke får noget økonomisk hjælp fra Italien.
    Men selvom man ikke er på stadion, så er det sku en hel anden oplevelse at se kampe med tilskuere. Med tomme stadions minder det nærmest om en eller anden trænings kamp
    Sidst redigeret af Rossonero : 29-07-2021 kl. 11:07
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så kom den første overraskelse med Juve der smider en 2-0 føring og masser polemik om Ronaldo der vil bænkes, da han gerne vil væk. Imorgen er vores kamp godt nok alt andet end let. 1 kamp er aldrig let og ved ikke rigtig hvor man står efter nogle træningskampe, men aldrig rigtig kan måle sig på. 1 point vil jeg ikke være overrasket over, men selvfølgelig en god start er vigtig.
    Napoli er kun 10 mand imod Venezia - men mon ikke de alligevel får hentet en sejr i anden halveg
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg har bare en dårlig fornemmelse af vore sæson. Champions League kommer til at trække tænder ud og konkurrenterne har fået bedre trænere.

Lazio med god start. Inter med god start. Atalanta med en relativt dårlig start, men alligevel med sejr. Roma har også en grundlæggende optimisme omkring sig.

Regler for meddelelser