Side 23 af 26 FørsteFørste ... 132122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 221 til 230 af 252

Emner: Serie A Tråden

Standard

Leicester var endnu større sensation end da Danmark vandt i 92. Vinde mesterskaber over så mange kampe er utrolig af en lille klub, hvor der samtidig er så mange stor hold i rækken.

Indtil videre kan vi sagtens tro på mesterskabet da alt vi rører ved lykkes.

En kedelig runde i serie a indtil videre. Alle favoritterne har vundet, så med en sejr i aften skaber vi ikke yderlige afstand til nogle af top 4 konkurrenterne.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Indtil videre kan vi sagtens tro på mesterskabet da alt vi rører ved lykkes.
    HVIS det rent faktisk skulle ske, og Zlatan bare holder nogenlunde niveau, så mener jeg helt oprigtigt, at vi skal til at regne ham blandt de større klublegender.

Ja, det trækker selvfølgelig ned, at han også med succes tørnede ud for både Juventus og Inter, og at han ikke har spillet så mange sæsoner for os. Men han vil i så fald have vundet to mesterskaber som bærende spiller og topscorer. Denne gang kommer han og vender ti års total nedtur til pludselig at være mesterskabskandidat. Det er for vildt.

Han er elsket blandt fansene, en enorm international superstjerne og personlighed og bare en fantastisk fodboldspiller, der har betydet så meget for klubben på og udenfor banen.

Standard

Inter fik hentet en sejr, men igen typisk Napoli der bare i de store kampe ikke får bolden i kassen samtidig med en fantastisk Handanovic. Men fint nok Napoli tabte i forhold til Milan.
    Men generelt indtil videre meget svært sige hvem der er favorit til mesterskabet. Alle hold virker sårbare især i defensiven, men fint vi i år forhåbentlig får en anden mester end Juventus
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Roma tabte idag til Atalanta. Man kan sige et x ville være bedst, for at Atalanta ikke kommer igang, men dejligt vi får skabt et større hul top 4.

Standard

Faktisk perfekte resultater. Roma fik stoppet deres gode resultater og også Napoli blev igen stoppet. Lazio og Atalanta vil få de svært med top 4 i år tror jeg, men meget kan dog selvfølgelig stadig ændrer sig endnu. Lazio fik selvfølgelig godt med selvtillid med sejren imod Napoli efter en ret dårlig start på Serie A.

Imod Lazio slutter vi vel næsten sværest muligt i dette år. Ikke fordi Lazio råder over vanvittig kvalitet, men fordi Lazio bare altid spiller deres beton fodbold, med masser af fysik og meget lidt kreativitet. Så vi får virkelig vores sag for med det amputerede hold vi kommer med og hvor kræfterne nok også er ved at slippe op. Lazio har dog også haft et hård program med CL, men er dog ikke ramt af samme skader som Milan. Kunne let ligne en 0-0
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Lazio har en endnu smallere trup end Milan og har været meget hårdt ramt af skader og smittede. Det er faktisk flot at de har klaret sig så godt indtil videre og også er videre i cl.

Standard

Dejlig at vi vandt igår, så de andre hold ved de skal vinde for at følge med.
    Roma-Inter idag, og håber lidt på den ene måde Inter kunne fejle, men omvendt ville en sejr til Inter lune gevaldig omkring top 4. Atalanta ser ud til at have fundet melodien igen, men om de kan holde niveauet resten af sæsonen må vi se. Uden Gomez tror jeg de vil komme til at mangle noget i de svære kampe og vel den spiller der har båret dem meget.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Rent fodbold mæssigt og teknisk ligger Milan nok kun bag Roma og Napoli i Serie A i år. Så lige Roma-Inter og der halter Inter godt nok også efter ren teknisk. Lidt overrasket over Roma matchede Inter på lige fod, men uanset bør Inter dog stadig være favoritter til mesterskabet ud fra deres bredde. Men med Conte ved roret, kan man nu aldrig sige aldrig, hvad nedbrud der sker
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Rent fodbold mæssigt og teknisk ligger Milan nok kun bag Roma og Napoli i Serie A i år. Så lige Roma-Inter og der halter Inter godt nok også efter ren teknisk. Lidt overrasket over Roma matchede Inter på lige fod, men uanset bør Inter dog stadig være favoritter til mesterskabet ud fra deres bredde. Men med Conte ved roret, kan man nu aldrig sige aldrig, hvad nedbrud der sker
    Så ikke kampen, men meget enig. Tilgengæld ser jeg Napoli nu, og noget af sidste weekend. Deres fejl i defensiven er jo absurde. Minder mig lidt om nogle af vores hårde år, hvor jeg også ofte havde fornemmelsen, vi simpelthen smed point på latterlige måder. Hvis Napoli taber point idag tror jeg ikke de henter os.

Perfekt resultat i Roma/Inter, hvis du spørger mig. Vi er ikke favoritter til titlen, men så længe vi ligger nr. 1 så tillader jeg mig at drømme. Skades/Coronamæssigt kan det nærmest kun blive bedre i foråret.

Top 4 tror jeg bliver mellem: Juve, Inter, Roma, Atalanta og os.

Nu skal vi bare bruge Coppa'en til at bruge nogle reserver, og evt. give Zlatan 30-45 min, så han stille og roligt får nogle minutter i benene.

Standard

Vanvittig vigtig sejr til Lazio igår over Roma. Roma har set imponerende ud.
    En sejr mandag vil bringe os 9 point foran dem, og dermed give noget luft!

Regler for meddelelser