Side 24 af 25 FørsteFørste ... 1422232425 SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 249

Emner: Serie A Tråden

Standard

Nu har jeg set en del Inter kampe i år og syntes ofte det har været individuelle aktioner der har lagt grund for deres succes og meget og meget ofte forfærdelig defensive præstationer. Idag mod Juve har de dog vist deres kvalitet som hold også.
    Inter tog føringen og kan de stå tilbage og afvente, så holder deres defensiv tæt da hele holdet har stor fysik. Juve viser så samtidig hvor store problemer de har med at skabe og når selv Ronaldo viser jævnt niveau, så har de ikke meget at skyde med.
    Inter´s problem er dog ofte at de i andre kampe, når de skal fremad banen meget ofte løber ind i lette mål. Men en sejr som i aften vil dog sikkert øge deres selvtillid og måske første gang i 9 år officielt kaste Juve ud af mesterskabskampen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Og det blev som bekendt en sejr til Inter. Jeg ved ikke, om det er godt eller dårligt for vores muligheder i det lange løb, men det ville passe mig fint, hvis ikke Juventus vandt igen i år, må jeg sige

Standard

Selvom det altid er let at skrive efter de tabte, så er Juve vel også igang med en helt ny tilgang. De sidste mange år har de jo haft altid fuld etablerede spillere over hele linien kombineret med nogle få talenter. I år kører de mere Milan´s metode, med mange talenter og når samtidig deres etablerede spillere ikke har niveauet mere, så går det galt. Chiellini og Bonucci så ikke godt. Bonucci har længe været Juve´s svage led, men at Chiellini også ligende en Romagnoli så ser det skidt ud.

Milan burde virkelig ikke ligge og konkurrerer med Inter om den første plads når man ser holdet, men kollektiv kan gøre mange ting og nogle sæsoner sker der bare utrolig ting.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Selvom det altid er let at skrive efter de tabte, så er Juve vel også igang med en helt ny tilgang. De sidste mange år har de jo haft altid fuld etablerede spillere over hele linien kombineret med nogle få talenter. I år kører de mere Milan´s metode, med mange talenter og når samtidig deres etablerede spillere ikke har niveauet mere, så går det galt. Chiellini og Bonucci så ikke godt. Bonucci har længe været Juve´s svage led, men at Chiellini også ligende en Romagnoli så ser det skidt ud.

Milan burde virkelig ikke ligge og konkurrerer med Inter om den første plads når man ser holdet, men kollektiv kan gøre mange ting og nogle sæsoner sker der bare utrolig ting.
    Juve blev i den grad kørt over. Hold da op.. Sjældent har jeg set et så tandløst Juve hold - både defensivt og offensivt. Frosvaret stod godt (for éngangsskyld), midtbanen med Vidal moste dem, Lukaku er et monster, selvom Chiellini gav ham kamp til stregen. Uafgjort havde været et perfekt resultat for os, men vi kan ikke klage med Atalanta og Roma point tab i denne runde.

Og ja, vi bør i den grad ikke sammenlignes og egentlig "sejle vores egen sø". Helt enig. Man kan dog ikke lade være med at være lidt bitter, at vi holdte stand i 60 min. mod Juve med et decimeret "corona-hold".. De er ikke gode i år Juve, og sevlom jeg stadig tror på at de med 99,9% sikkerhed ender i Top3, så ville det også være forfriskende hvis Serie A får en ny mester. Det har liga'en i den grad brug for.. og hvorfor skal vi ikke sætte hovedet op eftter det? I år ville nok være 2 år for tideligt iht. planen, men vi skal da være opportunistiske! Se på Inter's og Juve's hold.. Der er nogle "gamle" herrer i Handanovic, Buffon, Vidal, Young, Chiellini, Bonucci, Cuadrado, Ronaldo.. Vi har selv en Ibra og Mandzukic, men bliver spændende hvem der står klar med den "nye" stamme af mestrer.

Standard

Juve står vel generelt foran lidt nyopbygning, hvilket nok også var grunden til Pirlo blev hentet. Tror ikke Juve selv med den træner og de indkøb de har lavet selv har troet på et mesterskab i år, men mere en opstart på en nyt Juventus. Bonucci, Chiellini og Ronaldo er jo nok snart fortid - tror ikke Ronaldo ihvertfald er at finde næste sæson i Juve, ikke mindst da han er ekstrem dyr i de her tider og når det så tilmed ikke giver succes, så bliver han nok hurtig sparet væk.

Så mesterskabet i Serie A tror jeg en del sæsoner fremover vil være ret åben. Inter har i flere år nu kunne etablerer sig og ligner den oplagte aftager. Men Inter er jo nu engang Inter og man ved aldrig hvad der sker ikke mindst med en Conte ved roret. Milan vil nok inden for nogle sæsoner også komme til at stå ret stærk med de rette tilføjelser så de 2 Milano klubber kan meget vel kæmpe om mesterskabet de kommende sæsoner, mens Juve bygger op igen.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Inter lignede i den grad et mesterhold igår. De havde samme udtryk som Juve har haft de sidste 9 år. Jeg vil dog ikke afskrive Juve endnu men Inter må siges at have favoritværdigheden nu og det moralske boost at køre sin største konkurrent til mesterskabet over må være noget der løfter holdet. Men Inter er som bekendt Inter og derfor vil jeg ikke afvise Juve, da der kun er spillet halvdelen af sæsonen så alle konklusioner pt er for tidlige.

For vores eget vedkommende og 4. pladsen har jeg kigget på de sidste 5 sæsoner og det er lidt forskelligt hvor meget en 4. plads har fået af point. I snit har det været 72 point, men der har også været et spænd fra 67 til 78 point. Sådan sæsonen er startet for Napoli, Atalanta og Roma så skal vi nok over gennemsnittet på 72 point. Men med de 40 vi har i banken pt. så har vi da en mindre buffer.

Standard

Inter har hentet conte fordi de skal vinde nu. Det er også grunden til at de har hentet etablerede men ældre spillere. Derudover så plejer conte kun at være i en klub i et par sæsoner og så smutter han igen. Han har sin stil hvor han har en specifik måde han spiller på og det virker i de nationale ligaer hvor der kun er et fåtal af gode hold og hvor de kan køre ovet de mindre hold. I Europa er der flere bedre hold som også spiller på forskellige måder og det formår han ikke at omstille sig til. Så Inter et stærkt nationalt hold som dog savner internationalt niveau, så deres resultater undrer mig ikke.

Jeg tror dog også at de er tilfreds med et italiensk mesterskab hvorefter de kan skaffe sig af med Conte hvis de derefter ønsker at begå sig i Europa.

Standard

Så røg vores gode gamle Giampaolo også i Torino. Ret sjovt at man virkelig troede han var manden der ville vende det hele for Milan, med den "flotte" tilgang han har til offensiv fodbold etc etc og bla bla bla.
    Vi fik så Pioli og klubben virkede tabt og fortvivlet med sådan et valg og skuden var allerede dømt til at synke helt. Men ja - sådan er det nogengange i sport, at ting pludselig går op i en højere enhed, men dermed ikke sagt vi har vundet en top 4 placering endnu
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så vi taber point til Atalanta, mens Juve henter 3 på os.
    Heldigvis at Inter kun fik 1 point mod Udinese.
    Og hold kæft hvor er det ærgerligt at Roma til slut hiver 3 point mod Spezia!! Det var så tæt på..
    Lazio vinder, men jeg kan ikke se dem holde hele vejen med deres trup.

Napolis udsatte kamp mod Juve må gerne snart afvikles, for at give afklaring. Jeg ser gerne en Napoli sejr, da Juve er for stærke hvis dekommer for tæt på.
    Vil så gerne have en anden klub tager Scudetto’en!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Tror det bliver en helt vild mesterskabs kamp i år. Inter er favoritter men er fortsat meget ustabile, hvilket generelt kan siges om alle. Så vil blive meget overrasket over hvis det ikke først er sidste spillerunde det bliver afgjort.

Regler for meddelelser