Side 26 af 27 FørsteFørste ... 1624252627 SidsteSidste
Viser resultater 251 til 260 af 265

Emner: Serie A Tråden

Standard

Spændende med vores kamp i aften, der gerne sælges for et kryds i første omgang. Positivt har det været at Lazio skuffede, men til gengæld er Atalanta for alvor langtidsholdbare igen og kampen mod Roma for deres kamp om top 4 er selvsagt afgørende. Et kryds vil holde os point væk. Til gengæld er Napoli en kamp bagefter og er lige nu igang mod Benevento. Det er ikke til at blive klog på, men tidspunktet for en dårlig periode er stærk kritisk må man sige.

Standard

Så Juve-Spezia og selvom resultatet måske syntes som sikker sejr, skal jeg love for Juve, havde problemer med Spezia.
    Spezia er virkelig lidt ligesom Atalanta, der bliver presset i bund og også taget nogle store chancer defensiv. Men ligesom da Milan mødte Spezia havde Juve også store problemer med at få bolden ud af egen zone, da de var meget aggressive og havde flere gode muligheder til at tage føringen

Juve tog så føringen og Spezia satsede endnu mere, som så også kostede mere og mere defensiv. Men virkelig noget spændende fodbold Spezia viser og vel det man kalder moderne fodbold med højt pres og ikke den store fokus på at garderer sig defensiv, hvor det bare er mand mod mand og så håbe på men har farten til at følge med
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Sad og så Parma-Inter, som jo faktisk stort set mindede om vores kamp imod Udinese. Inter kunne ikke komme igennem muren, men har så det medvind nu og et ren tilfældig 1-0 mål, som så derefter blev 2-0 og igen Lukaku manden bag. Det er også den store forskel mellem Milan og Inter pt at de har en Lukaku på højeste niveau der stort set hver gang gør forskellen, hvor Milan offensiv stort set ikke scorer mål. Man kan så sige Lukaku står og falder med Inter´s succes, men de har ikke mange kampe, så der bør ikke venter de store skader. Men jeg tror stadig der venter en yderst spændende afslutning på Serie A, da Inter jo bare er kendt for at smide det hele til sidst. Et hold der ikke har vundet noget i mange år, så presset stiger og stiger og med Conte ved roret, så ved man aldrig hvad der kan ske af sammensmeltninger.
    Et eller andet sted så håber jeg nu hellere Milan løber med mesterskabet i de kommende sæsoner og ikke lige i år. Syntes det ville være for tidlig og måske stoppe udvikling og opbygningen af det nye hold. Et mesterskab ville være fedt og vanvittig, men måske ødelægge mere på den lange bane for holdet, men pt er vi nu også helt ude af form, så ikke noget vi skal bekymre os om
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det var bestemt ikke Inters bedste kamp, men alle hold vil have sådanne kampe, også mesterhold. De havde et par missere mere end os i første del af sæsonen, hvor det ikke bare var stolpe ind, og nu ser det ud til at det hele er stolpe ind for dem. Medvind set ud fra et psykologisk perspektiv og ikke mindst held er alle dele af fodbold, men det Inter hold har bare en enorm kvalitet og er bygget til at vinde. De eneste "unge" er Barella, der måske er italiens bedste unge spiller, Hakimi der allerede nu er en af verdens bedste højre backs og Lautaro Martinez der er et fænomen og alt det vi forgæves håber at Leao kan blive. Resten er spillere i deres bedste fodboldalder eller lidt derover, hvor de fleste har spillet mange vigtige kampe og finaler.

Jeg ville blive højest overrasket hvis kampen om Scudettoen ikke allerede er slut. For at være ærlig, så tror jeg at Inter kommer til at ligge ca. 10 point foran nr. 2, som jeg med nuværende formkurve spår til at blive Juve.
    Zorro per sempre!

Standard

Med Juves form pt. er vejen banet for Inter. Men jeg ville nu aldrig afskrive Juve helt da de er Juve og har trods alt en trup på højde med Inter, selvom det ikke spiller for dem som tidligere også delvist på grund af de mange skader.

Juve og Inter skulle gerne give os en hjælpende hold allerede denne weekend ved at vinde over Lazio og Atalanta.

Standard

Ja Inter gjorde det igen. Hvordan de vandt den her kamp er jo typisk når man har medvind - akkurat som Milan kunne inden jul. Atalanta styrede vel egentlig kampen, men Iinter forsvarede godt og Handanovic de vigtige redninger og Inter fik så igen et tilfældig mål på et hjørnespark.
    Fint Atalanta tabte kan man sige for Milan. Men uanset tror jeg stadig det bliver en meget spændende sæson afslutning med Inter der vi få gummiben før eller siden. Milan har ikke et hold til mesterskabet, men tror Juve virkelig igen kan tage fusen på dem
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det blev Inter som løb med sejren mod Atalanta på klassisk Conte manér - lavpraktisk fodbold med opspil på Lukaku og et mål på en dødbold.

Atalanta sad ellers godt på kampen, men netop her er Conte et niveau over, taktisk set, Pioli. Spiller Atalanta på den rigtige måde og justerer taktikken i forhold til modstanderen. Fuld hug på mod os og 11 mand bag bolden mod Atalanta med afventende pres.

De ligner et mesterskabshold, desværre.. ikke kønt men effektivt as hell.

Standard

Det er nok lidt fy, fy at sige det her, men jeg kan altså godt lide det her Inter hold lidt. Hold kæft, der er fight og vilje i den gruppe. Han har godt nok fået sat sig et aftryk, Conte. Lukaku er et bæst af en angriber ikke set siden formentlig Adriano.

Det gør mig sgu ikke noget, hvis Inter tager Scudettoen i år. Alt andet end at Juve tager deres tiende Scudetto i streg, og hvis et Inter-hold endelig skal vinde et mesterskab, så må det egentlig gerne være dette. Conte har alle dage levet op til den engelske ordlyd af hans navn, men han er alligevel lidt en fed karakter, som man sikkert elsker, hvis han er på dit hold. Og med spilletid til Eriksen, så gør det også lige det mindre ondt, at de har succes.

Standard

Det der er med Conte og hans hold, i dette tilfælde Inter, er at han har en måde han spiller på og det er at stå godt med forsvaret og spille med direkte og fysisk. Dette er også årsagen til at hans hold ikke har gjort det godt i europæiske turneringer. I den hjemlige liga kan de bare tromle over de fleste modstandere da kvaliteten hos modstanderne i mange tilfælde ikke er god nok. I europæiske turneringer er der dog langt flere gode hold og der kan hans hold ikke bare tromle modstanderen over fysisk, så der behøver du at spille på en anden måde for at have en chance eller i det mindste have nogle alternativer. Dette har Conte endnu ikke formået.

Standard

Dejligt med en Inter-sejr i går. Ingen grund til at gøre forhåbninger om top-2, så lad endelig Juventus og Inter vinde over vores konkurrenter om 4.-pladsen.

Lige nu ser det fint ud, men Napoli venter næste weekend, og det ville virkelig være ærgerligt at lukke dem ind i kampen om top 4.

Håber, Pioli stiller reservespækket mod United og fokuserer 100 P på Napoli

Regler for meddelelser