Side 25 af 26 FørsteFørste ... 1523242526 SidsteSidste
Viser resultater 241 til 250 af 252

Emner: Serie A Tråden

Standard

En runde uden de store overraskelser ud over Atalanta der tabte. At de netop taber til Lazio der også spiller den her meget fysisk type fodbold med masser af løb og fysik er vel egentlig ikke så overraskende.
    Men næste runde venter Roma-Inter - bliver spændende, men tror Inter vil få en relativ sikker sejr imod Roma der svinger ret meget
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Havde det været Inter de mødte ville jeg ikke kalde det en selvfølge men nu når det er et relativt godt **Juventus** hold de møder vil jeg give dig ret i man nok ikke skal gøre sig for store forhåbninger - Når det så er sagt tror jeg faktisk på en uafgjort. Juventus kører ikke kampene sikkert hjem altid når det er de gode hold de møder. Ronaldo er ydermere i "dårlig" form. Han har ikke scoret i 3 kampe i streg. Så lidt optimistisk kan vi godt tillade os at være føler jeg

Standard

Orv ja - jeg har set forkert. Inter skal til Fiorentina, som er i krise. Men Juventus plejer som regel at have styr på Roma, så der tror jeg ikke Roma tager nogle point
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Orv ja - jeg har set forkert. Inter skal til Fiorentina, som er i krise. Men Juventus plejer som regel at have styr på Roma, så der tror jeg ikke Roma tager nogle point
    Et kryds mellem Roma og Juve ville være perfekt. Inter taber næppe til Fiorentina, som er uden Milninkovic og Castrovelli, men krise eller ej, så er de en tricky modstandar hvis Ribery er i godt humør.

Men igen, vi skal bare hente samme antal point som i første runde, så går det nok det hele

2 kampe på 15 dage inden nøgleperioden mod Inter, Roma og Røde Stjerne. Gælder op at få Bennacer, Kjær, Rebic og især Cahalnoglu i topform. Gode muligheder med spilletid mod Crotone og Spezia. Samtidig så skal vi værne om Calabria, Theo, Kessie og Zlatan. Vi skal ikke undervurdere Crotone og Spezia som vi gjorde med Parma og Verona, men burde være en mulgihed i at de ikke skal spille fuld tid. Mandzukic, Dalot og Meite kan bør få en kamp fra start eller tidlig indskiftning.

Standard

Ja det er nu her vi skal lade batterierne godt op og få nøglespillerne igang igen og ikke mindst en Mandzukic i opdrejninger igen. Jeg tror der venter Zlatan og Lukaku en straf på 1-2 dages karantæne, nok primært for at statuere et eksempel, at fodbold forbundet ikke vil finde sig i den slags børnehave pjat, så andre spillere ved at der venter karantæne.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Dejlig så røg Inter også ud af Coppa Italia - og ikke mindst så begynder Conte, som vanlig må man næste sige, at brænde sammen igen. Det er godt nok ikke meget klasse eller overblik han viser, ved at give skråt op fingeren - åbenbart til Juve ledelsen. Et eller andet sted enormt sjovt og underholdene, men også bare dybt godnat. Men ellers syntes jeg faktisk Inter spillede 2 kampe imod Juve, hvor de viser de rent faktisk helt klart matcher Juventus niveau og nok også et niveau over. De var ikke just heldige med mange afslutninger, hvor der hver gang lige kom en fod imellem
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, Conte er en sjov type. Beklager sig over Juve's direktører, snakker om respekt hvorefter man ser han giver fingeren i pausen. Kan egentligt godt lide ham, men han er altså svær at elske og lidt af en klovn. Ligesom han var da han spillede.

Mht. Inter, så ser de altså stærke ud. Typisk Conte-bold. De moser modstandere som kommer med en 4-4-2 med wingbacks højt oppe og så Lukaku til at spille bolden op på. Ret basic fodbold og 1-1 med da Conte tog de første mesterskaber med Juve. De havde fat i Juve og taber kun pga. to dumme fejl i 10 min. i det anden opgør. Lur mig om ikke Lazio giver dem mere kamp til stregen ligesom Atalanta som også kommer med 3-5-2.

Håber vi har en plan B denne gange, som kan matche den type for fodbold. Noget som vi slet ikke havde mod Atalanta.

Standard

Gave her til aften. Roma taber point mod Benevento, på trods af overtal i 30 min ca.

Det er saksusme vigtigt!

Standard

Lazio, Roma, Napoli og Atalanta har også deres svipsere. Atalanta er kommet igang igen, men tvivler på de kan holde niveauet. Det hele ligger fortsat hos Milan selv. Kan vi bare nogenlunde leverer resultater imod dem vi skal slå, så bliver vi svære at hente
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så lige det meste af Verona-Juve igår og man man da sige, det godt det ikke kun er os der virkelig kan sejle. Verona spillede virkelig flot og som Milan egentlig gjorde inden jul. Yderst aggressive og direkte fremad og det var som om de hele tiden var flere mand på banen, da de aldrig slap deres modstander nogen steder.

Juve mangler sikkert noget i år og uden Ronaldo så ville de virkelig være i problemer. Lidt ligesom Milan nok ville være uden Zlatan.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser