Side 1 af 7 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 67

Emner: Serie A: Milan-Juventus

Standard Serie A: Milan-Juventus

Den ser ikke let ud imod Juventus imorgen. Vi er tæt på det stadie hvor vi skal til at lave et telefon hold nærmest og ringe rundt i Milano og omegn og høre om der er nogle ledige spillere

Higuain meldes klar, men er næppe helt på toppen. Havde det været imod Spal tror jeg næppe han havde taget chancen og spille. På midtbanen har vi også fortsat Kessie rendende rundt halvskadet, men ifølge Gattuso så spiller han på smerte - en taktik der efterhånden er sket i mange kampe og forhåbentlig får det ikke konskevenser og han ender med en langvarig skade

Det ventes Kessie og Bakayoko starter på midtbanen og mere decideret beton midtbane tror jeg ikke jeg kan finde i Milan´s historie. 2 fysisk vanvittige spillere der sjældent taber en nærkamp. Men ren fodboldmæssigt har de sikkert nogle mangler, men som vi måske ikke kommer til at lide så meget under, når vi primært vil prøve at forsvare os.

Tror ikke mange der forventer andet end et nederlag. Juve kommer sikkert fra et nederlag som de ikke er vant til. Skarpheden var helt væk imod United, så måske vi rammer den på et godt tidspunkt.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi står godt nok svagt til kampen i morgen, med alle de skader vi render ind i. Det har vi gjort i mange år efterhånden, skal man begynde at se på de trænings metoder (eller hvad det nu er) der bliver brugt på Milanello?

Alt under 0-3 er et godt resultat i min optik.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Skader eller ej, så ville Juventus vinde uanset, det kan der ikke være tvivl om. De er blandt de 3 bedste hold i Verden pt. og er klasser over Milan, hvilke vi også får at se imorgen klart og tydeligt.

Jeg forventer en fodboldleksion, med en sikker sejr til gæsterne. Jeg håber dog ikke vi bliver fuldstændig ydmyget når det er på hjemmebane.

Jeg tror på en 3-0 sejr til Juve.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 4 Uger siden kl. 18:29
    AC MILAN !

Standard

Skader eller ej, så er der stadig ære på spil. Jeg tror og håber på at dem der stiller op, har den med i baghovedet og ikke allerede har kastet håndklædet i ringen. Spiller vi klogt, kan vi sagtens hive et positivt resultat ud af hatten. Forza Milan...
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Ja, dem der spiller skal i hvert fald have indstillingen på plads. Der er 14 dages klubkampspause efter kampen i aften så der er ikke en undskyldning for ikke at dø med støvlerne på. Eneste der ikke må ske er en skade til Suso vel og han har det ikke med at blive så meget skadet igen og kommer nok ikke til at spille begge kampe for Spanien.

Den står vel 80-20 i Juves favør, da de teknisk er bedre end os og vores fordel i at være fysiske med det her hold matcher de jo også, og er endda nok også bedre der. Men det vil da ikke være det største mirakel der er sket i bold hvis vi får 1 point.

Standard

Nu skal vi ikke ligge os ned i forvejen og i en kamp kan alt jo Ske. Over en sæson ville vi kunne Stå distancen imod dem da de har langt flere strenge at spille på,
    Men en kamp har vi også nogle spillere der kan gøre en forskel hvis de rammer dagen.

Desværre lader det til Bonucci ikke starter på banen, han har ellers været en ret dyr
    Spiller for dem indtil videre i Sæsonen.

Tror dog at hvis vi skal have et point skal vi ligge godt fra land i første halveg, da vi i anden halveg nok ret hurtigt vil være tømt for for kræfter ud fra det er de samme der i længe har trukket læsset

Standard

Personligt er jeg ikke i tvivl om at vi taber i aften, hvilke jeg heller ikke har problemer med, for Juventus er bare på et helt andet niveau.

Det jeg frygter mest, er vi ikke spille vores chance. Eller parkere bussen og bare losser væk. Skal vi have den mindste mulighed for point, skal vi op og score i aften, og ikke være bange.. Men det her hold har ingen mentalt styrke eller rygrad, eller nosser når det virkelig gælder.

Det håber jeg de har i aften. Jeg vil se dem dø i trøjen med værdighed, også selvom Juventus altid vinder til sidst alligevel.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Med en sejr til Roma så ville 1 point være lækkert. Lad os håbe Lazio heller ikke sejren med fra Sassoulo.

Standard

Mon ikke Gattuso har lært lidt af Inter kampen.
    Pindsvine bold skaffer sjældent et resultat. Vi skal tage chancer i perioder uden selvfølgelig at Tro vi skal ligge pres på dem i 90 minutter eller tro vi hver gang kan spille den frem

Standard

Jeg er nok mest bekymret for Abate. Forstår virkelig ikke han kan være med på det her niveau, selvom vi selvfølgelig har en del skader på højre back positionen.

Han bliver helt sikkert spist af Ronaldo og fremadrettet har Abate heller ikke rigtig noget at byde ind med. Havde godt nok foretrukket Calabria.

Nå men held og lykke til gutterne. Forza Rossoneri!
    AC Milan nel mio cuore <3

Regler for meddelelser