Side 3 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 67

Emner: Serie A: Milan-Juventus

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af MilanLove Se meddelelser
    Donnarumma havde ingen mulighed for at afværge den bold på nogen måde.

I øvrigt også super passivt af Abate forinden indlægget.
    Nej men havde han ikke været på mellemhånd, så er det ikke utænkeligt.
    Men bortset fra det, så er det skidt af RR
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Syntes egentlig vi gør det ok uden juve for alvor er farlige. Men i de her kampe er der ikke plads til sådan et let mål vi for imod os og Helller ikke en afbrænder på straffespark.
    Vi kommer som ventet ikke frem til meget,
    De er bomstærke defensiv og har kun Suso som et kort på hånden. Der har de langt mere at komme med selvom juve nu også viser forsvindende lidt

Standard

Jeg synes sgu det er en udemærket halvleg vi leverer.

Deres mål synes jeg sgu ikke, er hverken Donna eller RR der laver kæmpe fejl. Alle mål kommer fra fejl, men her snakker vi altså om et fremragende indlæg til Mandzukic, som vel vinder 9/10 luftdueller mod backs, og så ryger den op i hjørnet.

Pisse ærgeligt vi brænder straffesparket.

Standard

Vi bliver naturligvis kørt rundt men er egentlig bedre end frygtet. Vores svagheder bliver udstillet forsvarsmæssigt ved målet hvor RR aldrig har været god til at stå rigtigt og koster i ny og næ.

Banens dårligste er igen for mig Kessie hvis teknik og forståelse ikke er til toppen af serie a. Jeg tror han ville være fremragende i Championship hvor han bare skulle løbe.

Hakan og Higuain igen tandløse. Resten gør hvad de kan.

Standard

Ja Hakan er en parodi at se spille efterhånden. Ellers syntes jeg egentlig ikke Juve er så stærke, har mange fejlafleveringer på tværs af banen. Det er bare os selv der er dårligere.
    Der er kun et hold i Milano

Standard

Rodriguez kan ikke gøre meget der. Hvis det er noget galt skal der være opbakning til at dække Mandzukic i feltet, men med det indlæg når vi det ikke. Men ærgelig med så tidlig og relativ let mål de får

Standard

Kessie som banens dårligste? Det er en af vores bedste spillere og det han ikke har teknisk har han i sandelighed fysikken.

Hvis vi skal snakke spillere med dårlig teknik må jeg fremhæve Abate.
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

[QUOTE=R80;268386]Jeg synes sgu det er en udemærket halvleg vi leverer.

Deres mål synes jeg sgu ikke, er hverken Donna eller RR der laver kæmpe fejl. Alle mål kommer fra fejl, men her snakker vi altså om et fremragende indlæg til Mandzukic, som vel vinder 9/10 luftdueller mod backs, og så ryger den op i hjørnet.

Pisse ærgeligt vi brænder straffesparket.[/QUOTE

Enig, det er bare et godt mål. Skarpt indlæg og fantastisk headet ind. Mest ringe af Abate eller hvem det er, som ikke lukker af for det indlæg!

Kors, hvor er det skide ærgerligt med straffesparket. Vi kunne ha’ gået til pause med 1-1. Hvor er det også typisk at han brænder, men hvorfor fanden vil han skyde mod sin eks klub når han i forvejen er kendt for at brænde straffe i vigtige kampe. Det er så dumt. I øvrigt genenmføret elendig kamp af Higuain som også taber en del bolde..

Vi får få chancer til at komme tilbage i sådan en kamp, så skal vi også gribe det. Har på fornemmelsen at Juve trykker på speed’eren og lukker kampen inden 70 min. Ligesom de sidste 4-5 år vi har mødt dem

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Mini Pirlo Se meddelelser
    Ja Hakan er en parodi at se spille efterhånden. Ellers syntes jeg egentlig ikke Juve er så stærke, har mange fejlafleveringer på tværs af banen. Det er bare os selv der er dårligere.
    Hakan skuffer sgu også mig. Synes egentlig han fik for meget kritik i starten, men p.t er det sgu skidt. Bonaventura er en savnet mand. Ville gerne se ham på venstrekanten i 4-4-2 systemet.

Standard

Det meget små momenter, vi får lov at vise i ny og næ. Men det er helt tydeligt.. At Juve bare er klasser bedre i alt hvad de fortager sig, endda uden at de behøver at anstrenge sig. Men nu skal vi heller ikke måle os med et hold som dem, vi er lysår væk.

Også kommer Costa ind, som har så meget power og speed, av.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Regler for meddelelser