Side 4 af 7 FørsteFørste ... 23456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 67

Emner: Serie A: Milan-Juventus

Standard

Gattuso beder selv om de fejl nær han sætter de to nulbonner Laxalt og Borini. Samtidig med han skifter til en formation vi aldrig har spillet godt med under ham. Tåbeligt

Leo skal aldrig brokke sig over budget når han smidt 15 mio euro efter Laxalt.

Og Higuain kroner det med at være en idiot. Send han tilbage den klaphat. En der er så stor primadonna og sælger kampen mod Lazio. I guder.
    Sidst redigeret af Costacurta : 4 Uger siden kl. 22:17

Standard

Higuain din kæmpe idiot, først et pinligt ringe straffe, og så dette... Forhåbentlig er det ikke tvunget køb på den klausul, higuain har intet vist i trøjen, som Cutrone ikke kan... Pinligt

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Ja det var prikken over i’et for Higuain. Har været så tændt op og står som den store skurk og så med 2-0 målet krakelerer det for ham i bedste Zlatan stil med et blackout.
    Defensiv er det faktisk en god kamp fra begge sider og 2 hold der forsvare rigtig godt. Vi får sikket 2 mål imod os, men overordnet så holder vi dem fra at køre os rundt som mange frygtede
    Offensiv mangler vi sikker en masse
    Som både hænger sammen med angreb og midtbane. Men sammenligne de 2 hold er Jo heller ikke lige noget man vidste på forhånd man kunne
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 22:22

Standard

Borini eller ej, så ved vi allesammen at Juventus ville vinde uanset.

Dog er det fuldstændig utilgiveligt at Higuain taber hovede, det kommer til at koste os i det andre kampe.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    AC MILAN !

Standard

Træls måde at tabe på, men havde nu forventet det. Synes faktisk vi overordnet spiller en ganske fin kamp, hvor vi har vores muligheder, som vi desværre ikke udnytter, hvor Juventus omvendt bare har storholdsmentaliteten og den medhørende kynisme. Vi har kun Higauin og Suso der adskiller sig kvalitetsmæssigt, det er ikke nok til at konkurrere med Juventus. Derfor synes jeg overordnet det er en accepteret indsats. Deres første mål er svært at gøre noget med, deres andet mål er ret heldigt. Hvis Higuain havde udlignet var det en anden kamp, men det kan man altid sige, for når man har den mentalitet som Juve så vil den her kamp på en eller anden måde næsten altid ende til deres fordel, om de spiller godt eller dårligt.

Bakayoko gør det i det mindste godt nok. Lad os håbe af Paqueta kan komme ind med et brag og overraske.
    Zorro per sempre!

Standard

Han choker desværre stort set altid når det er en stor scene. I Napoli smed de også mesterskabet da han chokede og tudede foran dommeren. Hos Argentina hos Juve. Måske han bare kun skal spille mod hold uden for top 3.

Standard

Meget kan man sige om Higuain, men jeg havde faktisk ikke forventet at han ville tabe hovedet. Top professionel i alt hvad han foretager sig. Det ligner mange karantænedage.

Vi møder et klassehold, så det virker mærkværdigt at det sker idag, men det er selvfølgelig kulminationen af at være overtændt og så ikke levere.

Jeg forventer, at han bliver bedt om at lægge sig fladt ned de kommende dage. Intet andet end en undskyldning er acceptabelt og så skal han ellers til at levere igen, for ikke at være lige så middelmådig som de andre angribere vi har haft de seneste år.

Selve nederlaget tager jeg ikke tungt. Det var ikke idag vi skulle sikre os top 4. Det er tydeligt, at der 9 ud af 10 gange vil være for stor forskel her.

Jeg har set værre.

Det eneste positive er at Inter blev cyklet godt ud af Bergamo og endnu vigtigere at Lazio smed point igen. Status vil være den samme. Det bliver en kamp med Lazio og Roma. Vi er hverken meget bedre eller dårligere end dem.

Standard

Nu var jeg lidt hård ved Kessie og hans omgang med bolden Så ville kigge det efter i 2. Halvleg. Jeg talte 8 gange hvor han smed bolden væk i upressede situationer de første 27 min. Så magtede jeg ikke mere.

Kampen er hvad det er. Higuains temperemant kender alle og som Rino sagde før kampen bør han arbejde med det. Han fik ret. Derfor er det utilfivelig opførsel og han sælger holdet. Vi har satset hele banken på en spiller og så giver han intet retur.

Når træneren sender Laxalt og Borini ind smider han også håndklædet i ringen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Træls måde at tabe på, men havde nu forventet det. Synes faktisk vi overordnet spiller en ganske fin kamp, hvor vi har vores muligheder, som vi desværre ikke udnytter, hvor Juventus omvendt bare har storholdsmentaliteten og den medhørende kynisme. Vi har kun Higauin og Suso der adskiller sig kvalitetsmæssigt, det er ikke nok til at konkurrere med Juventus. Derfor synes jeg overordnet det er en accepteret indsats. Deres første mål er svært at gøre noget med, deres andet mål er ret heldigt. Hvis Higuain havde udlignet var det en anden kamp, men det kan man altid sige, for når man har den mentalitet som Juve så vil den her kamp på en eller anden måde næsten altid ende til deres fordel, om de spiller godt eller dårligt.

Bakayoko gør det i det mindste godt nok. Lad os håbe af Paqueta kan komme ind med et brag og overraske.
    Meget enig. Bakayoko er faktisk den eneste idag jeg syntes der fysisk er juve overlegen hvor alle vores andre spillere stort set ikke får et ben til jorden. Susu bakker de altid op med 3 spillere, det er der plads til da vi ikke har meget Andet at komme med.
    Er ikke just imponeret over juve,
    Men de kunne da uden tvivl også noget mere. Men med en udligning kunne San-Siro dog også have eksploderet og mirakler kan ske

Standard

Higuain ligner bare ikke en topspiller mere, afslutningerne er ikke bedre end Cutrone, engagementet er ikke i nærheden af Cutrone, eneste han overgår Cutrone i, er arrogance og hjerneblødninger.
    Havde forventet så meget mere klasse af ham, men ligesom med bonucci, får vi slet ikke det vi betaler for

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Regler for meddelelser