Side 6 af 7 FørsteFørste ... 4567 SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 67

Emner: Serie A: Milan-Juventus

Standard

Det er faktisk lidt en flad fornemmelse efter sådan et nederlag og som tilskuer på San-Siro ville jeg måske også føle mig lidt snydt, ikke mindst med de priser. Juve spillede vel kun med 80% kunne det se ud som om og vi spiller sikkert heller ikke 100%, da vi har en del spillere som vel egentlig ikke burde have spillet, men der er alligevel kæmpe forskel.
    Med de billet priser imod Juve kan man let næste år regne med der kun kommer 60,000, da det jo ikke er spørgsmål som sådan om kampens udfald, men mere det er et traditionsrig opgør.

Syntes dog vi spillede kampen acceptabel, men vi er bare 2 niveauer under dem. Det er ikke et spørgsmål om en spiller eller 2 vi skal forstærkes med. Vi snakker nok nærmere 4-5 virkelig høj kaliber spiller og ikke mindst en masse år med et sammentømret mandskab der kender hinanden. Så hvis alt går vel snakker vi vel omkring 5 år+ før vi kan måle os med dem, hvis vi vel og mærke køber rigtig som kræver penge som vi ikke har.
    Men ud fra gårsdagens resultater blev det næsten en gratis kamp. Inter tabte, Lazio fik kun 1 point og kun Roma fik sejr
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, flad fornemmelse er vel det rigtige ord. Personligt, gik man også ind med et forventelig nederlag og det måske forkert. Nok er der to niveauer i forskel, men Milan spiller hjemme foran 80.000 tilskuere og på trods af skader er det ikke helt uduelige spillere.

Alligevel formåer vi at tabe med 2 mål som vi har gjort de seneste 5 år. Er man virkelig ikke blevet klogere hvordan man skal gribe sådan en kamp an? Flot mål af Mandzukic men så stop da indlæggene og hvad Laxalt og Donnarumma laver på mål nummer to ligner jo igen junior fejl som Juventus bare ikke begår.

Jeg har svært ved at acceptere at vi på hjemmebane mod Juventus i bedste fald kan HÅBE på et uafgjort. Man så sgu altid frem til disse kampe engang, hvis ikke for at nævne Van Basten mod Baggio, Weah mod Vialli eller da vi stillede op med Sheva og Pippo i angrebet mod Del Piero og Trezeguet.. Det savner man sgu. Spillere som Abate, Zapata, Bakayoko, Calhanoglu, Borini, Laxalt og Castelljo har jo intet at gøre i sådan en kamp.

Det kan være, at vi ikke kan måle os på kvalitet, men så grib da for engangsskyld kampen an på en mere klog måde fremfor at producere 3 afslutninger på mål i 180 minuttet mod Inter og Juventus på San Siro..

Standard

Jeg må ærlig indrømme at jeg er så træt af at vi taber disse store kampe hvergang. Vi bliver simpelthen domineret på alle pladser. Juventus spillede vel ikke engang nogen god kamp, og kunne sagtens have sat tempoet op. Man ser også klasseforskellen på disse to hold og generelt i hele ligaen. Juventus er bare altid med i toppen og har formodet sig at skabe sig et af Europas bedste hold. De har kvalitet på samtlige positioner, mens vi kan sætte Lexalt og Borini ind, som Gattuso så mener ville kunne gøre en forskel. Vi må bare erkende at vi er langt fra top niveau. Higuain syntes jeg taber hovedet og sælger hele holdet til sidst, og hvorfor lade Higuain skyde mod sit gamle hold. Lad dog Suso skyde.

Men gratis kamp, dog stadig gør det ondt

Standard

Det ville også være passende, at fratage Higuain anfører båndet, en mand der sætter sig selv over holdet, og aldrig går forrest, bør ikke have båndet.
    Giv det til Romagnoli, han er vel det tætteste på en leder vi har.

Spændende hvad higuain får af straf, fik han ikke rødt for Napoli i sin tid, for det samme, og en relativ lang karantæne?

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Det ville også være passende, at fratage Higuain anfører båndet, en mand der sætter sig selv over holdet, og aldrig går forrest, bør ikke have båndet.

Spændende hvad higuain får af straf, fik han ikke rødt for Napoli i sin tid, for det samme, og en relativ lang karantæne?

Seriøst?
    Romagnoli er da anfører nu, ikke Higuain.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Halling Se meddelelser
    Seriøst?
    Romagnoli er da anfører nu, ikke Higuain.
    Der kan man bare se, det er så gået forbi min næse :P
    Så er alt jo godt på det punkt

Edit, og så var det måske lige tidligt nok for mig, jeg kom så i min harme over Higuain, til at forveksle hans anførerskab, med Bonucci's. Jeg tæller lige til 10 næste gang :P

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Nu var jeg lidt hård ved Kessie og hans omgang med bolden Så ville kigge det efter i 2. Halvleg. Jeg talte 8 gange hvor han smed bolden væk i upressede situationer de første 27 min. Så magtede jeg ikke mere.

Kampen er hvad det er. Higuains temperemant kender alle og som Rino sagde før kampen bør han arbejde med det. Han fik ret. Derfor er det utilfivelig opførsel og han sælger holdet. Vi har satset hele banken på en spiller og så giver han intet retur.

Når træneren sender Laxalt og Borini ind smider han også håndklædet i ringen.
    Som der også blev nævnt i et tidligere indlæg havde han en pasnings nøjagtighed på 91,7, hvilket var det 3 højeste på holdet.

Samtidig var han også den spiller der var 2. mest på bolden med 61 berøringer. Så det holder ikke stik med de 8 gange du har talt; det må have været en anden kamp du så.

Hvis du så mener han burde spille i Championship, så burde vi måske nærmest sende hele vores hold derned.
    AC Milan nel mio cuore <3

Standard

Kan se der også kører lidt avis historier på at Vi burde have haft et straffespark yderligere da Chiellini ret umotiveret bare river Romagnoli omkuld. Og den var der helt sikkert også noget om, men 2 straffespark imod Juve er nok også lige i overkanten hvad en dommer kan tillade sig
    Dertil at Benatia skulle have haft et gult kort yderligere for hånden. Syntes straffesparket er tyndt og han har ikke en chance for at nå at flytte hånden. Men sådan er de nye regler og det er virkelig svært at skulle forsvare sig, da en tilfældig afrettelse på armen giver straffespark.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Ja, flad fornemmelse er vel det rigtige ord. Personligt, gik man også ind med et forventelig nederlag og det måske forkert. Nok er der to niveauer i forskel, men Milan spiller hjemme foran 80.000 tilskuere og på trods af skader er det ikke helt uduelige spillere.

Alligevel formåer vi at tabe med 2 mål som vi har gjort de seneste 5 år. Er man virkelig ikke blevet klogere hvordan man skal gribe sådan en kamp an? Flot mål af Mandzukic men så stop da indlæggene og hvad Laxalt og Donnarumma laver på mål nummer to ligner jo igen junior fejl som Juventus bare ikke begår.

Jeg har svært ved at acceptere at vi på hjemmebane mod Juventus i bedste fald kan HÅBE på et uafgjort. Man så sgu altid frem til disse kampe engang, hvis ikke for at nævne Van Basten mod Baggio, Weah mod Vialli eller da vi stillede op med Sheva og Pippo i angrebet mod Del Piero og Trezeguet.. Det savner man sgu. Spillere som Abate, Zapata, Bakayoko, Calhanoglu, Borini, Laxalt og Castelljo har jo intet at gøre i sådan en kamp.

Det kan være, at vi ikke kan måle os på kvalitet, men så grib da for engangsskyld kampen an på en mere klog måde fremfor at producere 3 afslutninger på mål i 180 minuttet mod Inter og Juventus på San Siro..
    Jeg forstår pointen, men jeg synes du modsiger dig selv lidt? Det er svært at acceptere - Milan har intet lært?
    - Men samtidig nævner du en række af spillere der er op til flere niveauer under Juventus.

Jeg synes jo selv du svarer på spørgsmålet om hvorvidt det handler om at lære noget eller ej. Er det da personlige fejl eller den forkerte taktik der ikke sikrer os et resultat mod Juventus? Nej det er da ej. Det er da den markante kvalitetsforskel. På det niveau er jeg nu enig med Gattuso.

Selvfølgelig kan et hold af Mlans størrelse og med den ramme håbe på resultater - Også mod Juventus. Men det er forventeligt at resultatet så ikke kommer.

Jeg er overrasket over reaktionen herinde. Jeg forstår den meget mere imod de andre tophold som Inter, Napoli, Roma etc. Der kan jeg bedre forstå frustrationer og senest mod Inter var der måske forskel på kvaliteten, men det burde ikke være i så høj grad, som det kom til at se ud pga. vores patetiske udgangspunkt rent taktisk.

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser

Med al respekt og tanke på at alle kan komme til at skrive hurtigt, så trækker jeg alligevel på smilebåndet når jeg ser den ubestridt mest usaglige og kritiske person på forum fejle på hvem der er anfører for klubben.

Samtlige kampe starter med at Romagnoli går ind på banen - forrest og efterfølgende står med dommer og modstander.

Det klinger lidt hult, når du oftest hamrer det ene kritiske indlæg af efter det andet - uden nogen former for argumentation.

Lidt frækt kunne man måske mene, at du burde hæve dit kendskabniveau til holdet, før du forlanger meget mere af alle - eller i det mindste indrømmer over for dig selv, at det at ''holde'' med Milan blot fungerer som et fint forum, til at udtrykke konstant kritik uden at skulle stå på mål for det.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 4 Uger siden kl. 15:27

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser

Med al respekt og tanke på at alle kan komme til at skrive hurtigt, så trækker jeg alligevel på smilebåndet når jeg ser den ubestridt mest usaglige og kritiske person på forum fejle på hvem der er anfører for klubben.

Samtlige kampe starter med at Romagnoli går ind på banen - forrest og efterfølgende står med dommer og modstander.

Det klinger lidt hult, når du oftest hamrer det ene kritiske indlæg uden argumentation efter det andet.

Lidt frækt kunne man måske mene, at du burde hæve dit kendskabniveau til holdet, før du forlanger meget mere af alle - eller i det mindste indrømmer over for dig selv, at det at ''holde'' med Milan blot fungerer som et fint forum, til at udtrykke konstant kritik uden at skulle stå på mål for det.
    Selvfølgelig skal folk trække på smilebåndet over det, derfor lod jeg den også stå, det gik alt for stærkt, da jeg som jeg skrev før, i min galde fik byttet rundt på Higuain og Bonucci's anførerskab
    Men ja der skulle have været talt til 10, inden jeg postede den.

Jeg står gerne på mål for mine holdninger til diverse ting, og er ofte under beskydning fra diverse brugere. Hvoraf de fleste debatter forholder sig nogenlunde sagligt, og dem der ikke gør, udreder jeg gerne med folk under PB, hvor jeg efterhånden både har sendt undskyldninger, og modtaget samme, når det ender med at der gåes efter manden, fremfor bolden.

Om jeg burde hæve mit kendskab til det nuværende hold, er sku meget muligt, ingen af spillerne siger mig ret meget, og vel ingen af dem, burde spille for et hold som milan.
    Men hvem herinde forlanger jeg noget af?
    Den sidste part, burde du have undladt, der gik du fra et ellers fint indlæg, til at falde ned på et niveau du ellers selv kritisere.

Regler for meddelelser